onsdag 5. november 2008

Who said love would be easy?

Kan du ikke bare..
ta meg med på en tur på fjellet?
eller en tur med Color Fantasy til Kiel..?
eller en tur i parken?
eller bare på en morsom helgetur et sted rett utenfor Oslo?

Å tenke. DET er ikke noe jeg burde gjøre. Og nå har jeg fått altfor god tid til å tenke og savne.
Det er så mye jeg savner. Jeg savner året 06, jeg savner sommeren, jeg saver ungdomsskolen, jeg savner Eirik, jeg savner gutten jeg har en gigantisk crush på (som jeg ikke innså før nå nylig), jeg savner pappa og jeg savner et stressfritt liv og ikke minst det å være frisk..

Så.. Take me away..! 



46 kommentarer:

Anonym sa...

mye vi alle sammen savner..
Jeg savner spesielt 4-5klasse.
Det var utrolig kjekk tid..

Dra tilbake (8)

KamillaK sa...

SAVNER DU IKKE BAMSEN??? Han gråter som bare f nå.

Anonym sa...

Åå, off, utrolig mye jeg savner også!

Karoline sa...

Kamilla: SELVFØLGELIG savner jeg bamsen!! <3

Anonym sa...

fina bilder! :)

svar: Tack! :D

Anonym sa...

Takk for komentaren, koseli :)

Så utroli koseligt ut på de bildene dine, men får jeg egentli noe ordentlig svar?
Hvordan er det med deg? :)

KamillaK sa...

hmrf. virker ikke sånn. han er sur nå.

Karoline sa...

Sandra: Klart du kan få et svar søta!!:) Jeg har det greit jeg..!:) Hvordan er det med deg da?<3

Irene sa...

Hei :D har utfordret deg (http://scytherr.blogspot.com/2008/11/utfordring.html). Bestem selv om du vil eller ikke :)

annikken sa...

Det så ut som du hadde det topp på bildene:D

Nydelig header!

Karoline sa...

Kamilla: I <3 bamsen!

Anonym sa...

Jeg savner å være liten

Anonym sa...

ånei, det er så trist å savne! du kan få litt av alt jeg har å gjøre, hvis vi plusser det på det du har å gjøre fra før, blir det ikke tid til tanker ;)

Anonym sa...

Snakker om sola. Jeg kan ta deg med på Fantasy. Jeg jobber der. Jeg er der nå :P Har en uke igjen ;)

Og ja. Jeg er megselv, jeg sier ting rett ut. Jeg liker Obama fordi han ser bedre ut enn cain, for han er gammel og hvit. Jeg vil ikke at en bestefar skal styre verden. Men en som er ung og vil leve livet, ja takk!

Andressa sa...

Jeg også savner så utrolig mye, man vet ikke hva man har før man har mistet det :( Jeg savner så utrolig mye!

Ireneelise sa...

Uff, kjenner meg igjen. Når hodet vrir seg selv rundt og alt bare blir feil. Når man mimrer og alt føles så langt borte.. Jeg savner den tiden der alt virket fint og flott..

Emma sa...

Søte bilder :) Det er gøy på Color Fantasy <3 Tipper vel alle savner noe..

Anonym sa...

SÅ FIN header du har fått deg! Gleder meg til kaffe forresten :)

Peaches sa...

Så flink du er å skrive, bildene var herlige! :D
Get well honey <3

Anonym sa...

Så søte bilder! :)

Camilla Didriksen sa...

Så herlige bilder :) <3

Agnethe sa...

Kjempefine bilder, mye jeg savner og !

Ida sa...

Så fin header du har fått=)
God bedring!

Anonym sa...

Koslige bilder :) <3
Den nye headeren din var super fin!

Marie sa...

Kjempekul header du har :D
Jeg savner også veldig mye, men ikke mye man kan gjøre med det egentlig.. Kan ikke forandre fortiden :/ Men man kan gjøre noe med fremtiden <3

SKN sa...

Alle har vel sine savn :*

Sissel sa...

Æ det gjør jeg å :)
hadde vrt deilig å sette alt her hjemme på pause dra bort med noen i en uke eller noe å så komme tilbake igjen :)

Trine Elita sa...

Fin header du har fått deg :-)

frokenlund sa...

Ååh, eg saknar mykje og ..

Anonym sa...

Fine bilder og for en fin layout du har fått deg! : D

HILDE J sa...

SV: Joda, jeg lever som hakka møkk jeg! Bare forsvant litt.. Av en eller annen merkelig grunn *S*

Huff, ja savn er det noe alle har tror jeg. Både svan etter spesielle minner, personer, dyr... ja... You name it! Men vi klarer jo på et mirakeløst vis å komme oss igjennom det. Så stå på! <3 <3
Nydelig header du har fått deg også forresten :-D

MaleneB sa...

for et fantastisk innlegg! finner ikke andre ord. blogg med mening liker jeg!

Mammabenti sa...

ohja jeg savner kjempe masse jeg å! :(

Håper du blir frisk snart da:D

Jorunn sa...

Uff... Jeg savner også så mye... Tror ikke jeg skal begynne en gang.. Blir jo deppa her.. Men samtidig har jeg det veldig bra nå da, så...

moon sa...

uffa, men skal skal fortelle deg at snart kommer det en happy periode og da er ikke alt så ille lenger:p Sånn er det med meg i vertfall. Og de kjipe periodene er jo naturligvis tragiske, men da gleder du deg enda mer til den happysquadperioden begynner! :D

Så det så, bare vent og se :) syns du fortjener en happy en snart. få bort den kleinheta og pærti on;p

Anonym sa...

Morsomt bilde det siste der x)

Anonym sa...

du er så søt ;*

Boa sa...

Jeg savner og ungdomskolen og et stress og beskymrings fritt liv!!

Håper alt ordner seg med "the new crush" :) herlig følelse!

Anonym sa...

love sucks

Anonym sa...

Huff, det skal ikke være like lett alltid! Håper det ordner seg!!

Ellers må jeg si at jeg er forrelsket i den nye headeren din, og bildene du la ut nå var også veldig fine;)

Monica sa...

jeg hater å tenke på fortiden .. det er det verste jeg kan gjøre ..

Ingeling sa...

nååh, tusen takk:)

Er Eirik borte da?

Jeg savner å være skikkelig forelsket, men det kommer vel en vakker dag når man ikke tenker over det. Men det er verdens hærligste følelse!

victoria sa...

Jeg bor utenfor Oslo ! : )

MARIA PETTERSEN sa...

tusen takk :-D kjempe fin blogg!

H-Victoria sa...

Hvordan syk er du da?:( stakkars! kjempefint innlegg btw:)

frokenaurora sa...

fortiden, tenk på hva fremtiden vil bringe:-)