torsdag 6. november 2008

Gi meg et smil og du har det som trengs!

Idag skal vi alle smile.. Ja, DU og. Du er ikke i godt humør sa du? Vel, smil for det. 
Smil til en fremmed på gata, og du får trolig et smil tilbake.
Hvorfor smile sier du? Hvorfor ikke sier jeg.
Jeg skal nå demostrere flere måter å smile på..

Du kan smile beskjedent bak en arm..
Du kan se like dum ut som meg og smile med øynene lukket..
du kan finne frem det største gliset og dele sjokolade, selvom du er solbrent som bare fy.
du kan stå midt på festplassen i Bergen en vakker sommerdag og smile bredt som disse jentene..
du kan se en venninne late som hun kjører motorsykkel og smile så du nærmest dør av latter.
eller du kan finne frem et gammelt bilde av deg med gode venner og bare SMILE av hvor gode minner du faktisk har.


Gi meg et smil og du har det som trengs, for jeg har lenge lært at det glade hjertet lever lengst..
Smiler du når ingen er tilstede.. er du lykkelig!

106 kommentarer:

Anonym sa...

takk=)

å, det hørtes herlig ut der!!!!<3

Anonym sa...

Jeg begynte faktisk gradvis å smile samtidig som jeg leste innlegget ditt! :)

Anonym sa...

*smiler* :)

Susanne sa...

Var du? ? ååå. :)
Heiet på Sofie og Kai Thomas jeg. :p
Gleder emg til å seeee deeeet! :)

Susanne sa...

*SMIIIIIL*
Til tross for at jeg er syk som py, gjorde du dagen lettere :') <3

Anonym sa...

Jeg smiler ofte, nesten alltid! nesten :p
Ha en fiiiiin dag! :)

- sa...

Nå begynte jeg hvertfall å smile :D

Anonym sa...

Kjempesøte bilder!

Anonym sa...

Nå skal jeg ut å smile til folk:D

Martine :-) sa...

gjett om jeg skal smile etterpå:-D

Anonym sa...

SV: da spiser man pizza :D
Det er herlig :-) har flere selv

Lene Christina sa...

jeg pleier å smile til folk jeg :D
sånn hvis folk ser sinna ut, så smiler jeg.
for om man har en dårlig dag elelr noe, og en smiler tild eg, så kan det hjelpe litt :D

Anonym sa...

Så utrolig koselige bilder :D

Selvfølgelig får du svar snupp<3 hehe

Anonym sa...

Sv, ja er ikke så dumt med litt vitaminer :) Får bare håpe at de fungerer :)

Saha Carter sa...

Jo vi har visst det :-D felles studiedag, diigg sier jeg bare! Jeg smiler hele tiden :-D

Anonym sa...

HÄRLIGT :D

Hanne sa...

Herlig, man blir i godt humør av å smile:) Og spesielt av å få et smil:)

Emma sa...

*SMIL* :) Du fikk meg faktisk i bedre humør, hehe <3 Fint innlegg.

Anonym sa...

*Smiiiil*

Sv: Ja, det er kjempe koselig :D

Anonym sa...

Ååå nå har jeg lyst til å gå ut å smile:D Jeg tror faktisk jeg sitter ganske ofte og smiler for meg selv :P

Janne sa...

Du er så søt du (:
Så fin header du hadde nå! :D<3

[S] sa...

Hehe, ja sant:) Fin header du har:)
Et smil betyr så mye!:)

Anonym sa...

Takk for kommentar, Så utrolig bra at noen er enig med meg!

Anonym sa...

Det er så sant ! :)
Hehe, koselig .. Får se hva det blir til ! ;)

Anonym sa...

Så herlige bilder! Eg begynte å smile når eg las innlegget ditt <3

sve sa...

Jeg smiler nå, for din skyld :)

Anonym sa...

For et herlig innlegg! *Gliiiiise*

KamillaK sa...

Du mener vel "er ingen til stede når du smiler, er du glad?" hoho.

Isabell sa...

åååå:) kjempekoselig!
Elsker å smile, og få smil tilbake :D

Anonym sa...

Hehe, takk (:
Elsker bloggen din!! <3

Anonym sa...

Digge bilder da ! :) smiiiil

Så bra, er du helt frisk eller? Jeg har det supert jeg <3

Bekkesverden sa...

:D

Anonym sa...

Jeg kunne nok smilt litt mer :P
Søte bilder!

SKN sa...

jeg smiler uansett hvordan det egentlig etr..

Anonym sa...

Härliga höstbilder i headern :)

svar: Tack detsamma!

Ireneelise sa...

I dag har jeg smilt og ledd mye. I dag er en fin dag. Jeg kan godt smile til en ukjent på gata, men fikk lyst til å smile til søte Karoline, også.

Btw, i love the song. Vekker gode minner (som jeg egentlig ikke skal tenke på, men shot au).

Janne Natalie sa...

=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

guro sa...

Takk for kommentaren :-) Du er kjempe søt! :D

Ingrid E. sa...

så søtt innlegg:D et smil trenger vi alle:D

Jeanette sa...

Utrolig herlige bilder! ;)

Magnuss sa...

jeg smiler alltid!;D

Isabell sa...

ble litt lettere å smile nå iallefall :) går ikke en dag uten at jeg smiler. ellers hadde jeg dødd!

Anonym sa...

Ja, det er utrolig mange konkuranser ute nå. Men dette er den første jeg har meldt meg på :o

Karoline sa...

:-D

Koselig innlegg med koselige bilder! :)

Renate sa...

Så søte bilder:) <3

Shelly sa...

Jeg smiler nå jeg :)

Likte dette inlegget, du er søt <3

Ingrid sa...

Så utruleg kosleg innlegg:) Du fortjener ialle fall mange smil:)

Karen sa...

Så koselig innlegg :) Og masse festlige bilder... Hehe

Silje Gusfre sa...

hehe! jaa, jeg så på grease veitdu. Men fikk ikke med meg hvem som vant. Det sa jeg midt inni der også xD ;-p

Ha en fin dag søtaa :-)

Silje Madeleine sa...

Så søt du var på bildene! :-D

Anonym sa...

så sant så sant..
masse koselige bilder=)

eg smilte meir og meir då eg las teksten og såg på bilda dine :)))

Har du hatt ein fin dag?
No har eg lært ryggmassasje.. dritsliten etter ein lang dag. blir skikkelig trøtt, fikk jo massasje også.deiiilig.

veronika sa...

Jeg smiler til deg Karoline :D <3

Anonym sa...

fiin header :D og herlige bilder!

Emma sa...

svar: haha, ja det kan godt hende 8) har ikke sett vegard siden han var med jeg, så. hehe <3

Anonym sa...

Haha, men då har du fått det med deg i vert fall ;:

Nina sa...

ja det synes jeg du burde!

Tine Carita sa...

For ett søtt innlegg :D Nå smiler jeg i hvertfall <3

Mammabenti sa...

Smiler hele tiden jeg:D

Anonym sa...

For et herlig innlegg! Morsomme bilder:) Det fikk meg til å smile, så der har du gjort dagens gode gjerning!:)

Terese sa...

SMIIIIIIIIIIIIIIIIIL :D

Unknown sa...

Du er herlig søt :)

Ida sa...

Så koselig innlegg! Jeg smiler nå=)

Margit sa...

For noen herlige bilder:D
Ble i godt humør av dem ;)

Og jaaa=) Kate Voegele er kjempeflink <3

Andressa sa...

Njåååh:D
Så søte på det siste bildet da^^
Hihi <3

Aleksander Eilertsen sa...

Jeg smilte i butikken i sta, for hun dama var både heit og sinnsykt hyggelig:D

Peaches sa...

Herlige bilder <3
Jeg smiler til deg søta!! ;D

Ina Margrethe sa...

Ble litt glad av å lese det der, og derfor smiler jeg nå :)

VEDIS KRISTINE sa...

Åå, jeg smiler :D fordi du er så bra, og har så bra blogg! og du er så søøøøt, så det begynner jeg hvertfall å smile av :D skulle ønske jeg var like pen og flink til å blogge som deg altså! hihi:) Også så fint utseende og header det var blitt her! jeej! Gooo min yndlingsblogger:):)

Line og baby❤ sa...

Fint innlegg:) Ja, jeg liker det skjørtet selv:)

Lise Lotte sa...

Så utrolig fin den nye layouten på bloggen er ^^

Smil til verden, så smiler verden til deg :D
Det pleier jeg å si til mennesker som ikke smiler :D

Jorunn sa...

Du har så rett!!! *SMILER*

Jeg kan prøve å sende deg litt sykdom da!! Hehe... Vet ikke hvordan det smitter jeg, eller om det bare en medfødt!

Camilla Didriksen sa...

Åh, så fint innlegg Karoline! :D JEG ELSKER Å SMILE

Malin *_* sa...

Fint innlegg :- ) i morgen skal jeg smile ^^

Siri sa...

Du er så søt!

Anonym sa...

haha, så fint (og positivt) innlegg. jeg har smilt i dag, så yay

Louise sa...

Du har et fint smil i hvert fall :)

moon sa...

Nå skal jeg prøve å smile resten av dagen selv om jeg er ganske lei..


:)

BEMAVI sa...

Haha, herli innlegg! Smiil :D

BEMAVI sa...

Haha, herli innlegg! Smiil :D

Anonym sa...

Sv: Det vil jeg også bli. Motejournalist da. I Vogue. Eller Elle. Hehe:) Oppmuntrende innlegg!:-D

Margrete sa...

:):):):):)

Camilla:) sa...

Bra innlegg:) Enig i det du skriver:) Skader aldri å smile!:D Og nå kan vi smile litt ekstra fordi det er helg imorgen!:D:D Weee! Blir deilig<3 Noen morsomme planer for helgen eller?^^

Frida Kathrin sa...

Sinnsykt bra blogg :)

frokenlund sa...

Du har eit slikt herlig smil søta <3

Anonym sa...

Ja,det var skikkelig morsomt på Halloween fest ;)

Jeg smiler selv om jeg er alene, så da er jeg vel lykkelig ? ;P

Anonym sa...

Jeg bruker ikke den bloggen lenger, men sjekk ut den nye min:) www.sandra.no

Emelie sa...

Måtte smile når jeg leste dette innlegget:D Kjempe fint^^

1 sa...

så koselig innlegg :'D

Camilla sa...

Så utrolig søtt innlegg <3 fikk i hvertfall meg til å smile! Elsker den erik & kriss sangen, tror det er min favoritt <3

TINE sa...

så artige bilder:D
jeg sa til mamma at jeg hadde fått flis ja:p men hu skjønte hva som hadde skjedd,så vi reiste jo til sykehuset og tok prøver osv:p Var liksom bare 4 år den gangen..haha

Sissel sa...

Takk, så koselig med mimring <3

Anonym sa...

or fake a smile

Kristine sa...

jeg har smilt masse i dag jeg :D
men jeg ser nok ikke like nydelig ut som deg når jeg gjør det <3

Meg sa...

Jasså, hører du på Erik og Kriss? :) Men det er så innmari sant! :D

Hanne sa...

Jeg måtte smile da jeg leste dette :)

Anonym sa...

innlegget ditt fikk også meg til å smile! konkurranse i bloggen min :)

Katrine sa...

så fin header og koselige bilder, ha en strålende helg <3

Kristina N sa...

så stilig den nye headeren var! diggdigg ;D

Anonym sa...

*Glis*

Stine Elisabeth sa...

Jeg er så enig, smil! Søte bilder :D

Anette sa...

Så koselig :-) En får så lyst til å smile ^^

Anonym sa...

Aww koselig innlegg:D Elsker å smile!

Anonym sa...

super häliga bilder på headern!

Anonym sa...

Naww:)

super søte bilder. <3

Anonym sa...

Mmm, ser jeg at du deler ut toffifee? ;o Nam!:D

Anonym sa...

Kul att få veta vad du tycker! :)