onsdag 5. november 2008

About You Now

Alle har sanger de har et spesielt forhold til. Minner.
En av mine er About You Now.
En gutt sendte meg denne sangen på msn rett etter den var kommet ut, sånn fra intet.
Sa "Fin sang" og plutselig måtte han logge av. Jada, flott. Send en jente den sangen og logg av. Får henne ikke til å tenke..

Fantastisk vakker video og versjon av sangen.. 
Vivian har også covret denne låten,
og synger den etter min mening bedre enn Sugababes. 
Takk gud for at Kamilla kan rippe sanger, hun har nemlig 
rippet sangen så jeg kan ta frem iPoden og høre på den
til enhver tid.

50 kommentarer:

Mammabenti sa...

Nydlig sang<3

Hanne sa...

Den er kjempefin, elsker at du legger ut favorittsanger, fint med litt tips:)

Anonym sa...

det får fint=)
har fått litt tips nå!

Anonym sa...

SV: skal jeg love deg xD
tusen takk <3
kjenner du isabelle godt?

victoria sa...

ååh, så søt header, me like very mucho!

kaboom sa...

Jaa, denne sangen er ekstremt fin.. Liker hun her som har covret den, men aller best liker jeg den fulle versjonen med Sugababes, som har all teksten i seg.. Den første delen av sangen kunne likså godt JEG ha skrevet, noe som jeg elsker at en sang kan gjøre.

Og litt morsomt at vi begge to skrev om den sangen i dag=)

---marie

Margit sa...

Var fin den, men er nå hakket finere med Sugababes synes nå jeg da:)

Anonym sa...

er erik og kriss et danseband?

Anonym sa...

SV: ooi, det er såpass og ja ;o
var du med hu når jeg møtte hu i byen en gang sa du?

Karoline sa...

Victoria: Thanks høn..!<3
Anonym: OM de er? HVA er det for et slags spørsmål? Klart Erik & Kriss er et danseband.

Anonym sa...

SV: også husker du meg? :O oi, haha skummelt

Kjøss mæ sa...

Nyyyydelig sang :- ))

Anonym sa...

så du liker å være venn med et danseband?

Susanne sa...

Vakker sang, og tragisk episode av OTH :'(

Haha, formen er bare blitt værre --,
Men takk, hjelper alltid på det mentale <3

Karoline sa...

anonym: do i know you? Jeg hadde vel ikke vært venn med Erik & Kriss om jeg ikke likte dem..?

veronika sa...

Elsker den sangen. Tusen takk for det søte! <3

KamillaK sa...

Du som spør om danseband. Hvor kult hadde det ikke vært å være venn med DDE for eksempel? Danseband er det nye, men de fleste henger litt etter og har ikke skjønt det.
Karoline: det nye rippeprogrammet mitt rocker verden, så gled deg til neste funn!

Anonym sa...

åw, hærre fin versjon ja ! :))

Irene sa...

Hihi, så fin sang :)
Hvis jeg skulle hatt et spesielt forhold til en sang, måtte det vært disneysangene :D

Anonym sa...

Oja, ingenting :o
Tusen takk :D

TINE sa...

den sangen er fiin!
Ja klart du gleder deg til og høre meg snakke fredrikstaddialekt,det blir jo dagens latterkule! HAHAH HUff..

Martine :-) sa...

den i Wild Child er enda bedre, får den er sånn heit liksom:-D

SKN sa...

Valget var jo sykt viktig! Jeg har hørt denne sangen, bare en annen versjon :)

Anonym sa...

Ååå, det er virkelig en av favorittsangene mine. Jeg hører ikke på mye "jentepop", men Sugababes er jeg utrolig glad i likevel. Og spesielt denne sangen, den gir meg bare så utrolig mye..

Skrev faktisk om den på et av mine aller første blogginnlegg, morsomt :)

Anonym sa...

Shit, det er en del sider da! Men bruker du ikke bloglovin? Siden du sier du leser en haug med blogger, det gjør jo jeg og, men jeg har de lagt inn på bloglovin da;)

Yvonne sa...

nei utrolig nok var det en del på skolen som var fornøyd med sitt bilde og bruker det faktisk på facebook - og nei, tro meg jeg så helt mongo ut. hehe!
fin sang forresten <3

Anonym sa...

Fin sang.. :) Kan skjønne at du ble forvirret da denne gutten logget av :P Slemt å gjøre sånt. Han turte vel ikke å se reaksjonen din, hihi.

Peaches sa...

Åå.. Dumt jeg ikke klarer å høre den! Lyden er ødelagt :O
arg

Overland sa...

hmmm, va litt usikker på den egentlig, sikkert fordi i har mange ville minna fra den andre versonen, men fin va den :)

Jon sa...

Ah, den er fin!

Susanne sa...

90' tallet var den beste tiden. :) Herlig sang. :)

Anonym sa...

Kul att du deltog i min tävling. Vinnaren blir utsedd ikväll! :)

Anonym sa...

awww fin sang =))

svar: Takk! ja, muffinsene var kjempegode ! :D spist opp alle sammen aleine. hehe.

har du hatt ein fin dag?

Amanda sa...

Så UTROLIG nydelig sang! Skjønner godt at du vart forvirra ! :s

Cecilie sa...

Jeg liker så godt den sangen!:D Bir så glad av Sugarbabes! haha for ei pyse:P

sandramarie sa...

Skikkelig fin sang! One Three Hill :D <3

Sara sa...

Nydelig sang!
og takk for gratulasjoner :D <3

IngvillKarine sa...

:):) elsker sangen! <3

Anonym sa...

Haha, den gutten var sikkert redd for hva du skulle si da du mottok sangen :p Kjente du han godt?

Anonym sa...

Så fin header du har fått søta!!:)

Anonym sa...

UR FIN SÅNG!

I sa...

Jaa, den er fin :):)
Spesielt å sende den og så plutselig stikke. Men han tenkte vel at sangen taler for seg. Hihi.

Så dessverre ikke Kamilla i Trondheim :o(

Såå fin header! Lovely <3

Malin *_* sa...

Den var faktisk kjempe fin.. det er litt spesielt å stikke etter å sende en slik sang ja :) kanskje han mente noe :D

Karoline sa...

Regine: Jeg har hatt en grei dag jeg, hva med deg?
Guro: I know him pretty well ja..

Anonym sa...

Så fint design! :D

H-Victoria sa...

elsker sangen! minner meg om syyden;D

Anonym sa...

Så fin sang, fikk gåsehud. ;D hehe

Karen sa...

Åååh, så nydelig sang :) Liker også denveldig godt, dog den er pittelitt kverulerende... Litt san, ups, jeg dreit meg ut, men nå må du tilgi meg :) hehe... men finfin, absolutt....

Takk for kommentar i bloggen min. Denne bloggen var kjempesøt. Og utrolig stilig header :)

Lone sa...

åå, fin sang! med fin musikk video <3

Anonym sa...

ja, grattis till dom :)