lørdag 1. november 2008

iPublish er offisiellt åpnet!


Jeg regner med at de fleste vet hva iPublish er,  siden er nå relansert.
Det er helt gratis å skaffe seg blogg på iPublish, og du kan blant annet blogge fra mobil.
Går du inn HER kommer du inn på Thomas Moens blogg, hvor du kan lese mer om iPublish og konkurransen jeg nå er med på.

Ved å være skrive et blogginnlegg på din egen blogg om denne fantastisk flotte konkurransen kan du vinne så mye at du ikke kan la sjansen gå fra deg.
1. Du får gratis .com domene..
2. Du får en speisaldesignet blogg etter ditt ønske, laget av en proff designer.
3. Du får en photoshoot hvor du blir tatt bilder av for å ha til headeren på bloggen din o.l.. (Dette må forresten gjøres i Oslo, og siden jeg bor her passer det meg PERFEKT)

Jeg anbefaler forresten også de fleste å få seg en iPublish blogg (og det er ikke noe jeg bare sier, jeg sa til bla deg Thomas at jeg ville ha en iPublish blogg lenge før jeg visste om denne konkurransen).
Det virker mye lettere å blogge med iPublish, + at man kan lage podcast. Noe som ser mye bedre ut enn videobloggene rundt om på andre sider..!

Vel, jeg regner med å få hard konkurranse i denne konkurransen bla fra vakre Belinda jeg har nemlig på følelsen at hun er en like dårlig taper som meg..!

Jeg er forresten ikke redd for å bruke skitne triks i denne konkurransen og nevner gjerne at jeg gjennomgikk en operasjon natt til igår, og likevel bruker energi til å reklamere for iPublish. Og jeg er offisiellt en stalker av Thomas blogg....

19 kommentarer:

Christina sa...

Den konkurransen der skal jeg vinne veit du!
haha ;D

Bergen Street Fashion sa...

Oooh! iPublish virker utrolig bra, og jeg skulle lett valgt det om jeg ikke allerede hadde hatt wordpress på eget domene.

Da skulle jeg deltatt på konkurransen også, men ikke mye vits i når jeg har domene som sagt, og ikke bor i Oslo..

Men lykke til, gleder meg til å se deg vinne =D

Anonym sa...

Mohahaha. Jeg skal og være med i konkurransen. Har det supre innlegget lagret som kladd, skal bare finpusse på det før jeg skal publisere det imorgen!
Regn dere selv som eid! xD

SKN sa...

Lykke til å vinne konkurranse! Jeg gidder ikke å lage en blogg nr 100 en annen plass, jeg tror jeg holder meg her jeg er :)

Mammabenti sa...

Oh sikkert bra det der, men jeg har en blogg,og gidder ikke å skifte :D men lykke til:D

Ingrid sa...

Håper det går bra med deg:) Må berre få skrive at det er så utruleg hyggeleg å få kommentarar frå deg på bloggen min:) Trur veldig mange er einige med meg i akkurat det;) Ha en fin helg Karoline:)

Camilla Didriksen sa...

Wow, det hørtes utrolig bra ut!

Ida sa...

Selvfølgelig skal jeg vinke til deg om jeg ser deg <3 LETT! Du er jo så ufattelig søøøt :)

Marthe Sofie sa...

iPublish høres ganske greit ut med tanke på podcast-greiene, men jeg går nok ikke over enda. I alle fall ikke før jeg eventuelt begynner å videoblogge. Man kan blogge fra mobilen på blogspot også!

Linda sa...

Hei søta (:
du driver med da?
Konk på bloggen min :D hehe

Camilla:) sa...

DU er søt skal jeg si deg!:)
Håper det går bedre med deg nå da, det hørtes overhodet ikke gøy ut:( Du får vel bare ta det med ro en stund fremover, slappe av litt!:) Håper du har og har hatt en fin lørdagskveld hvertfall:) det fortjener du!<3

Malin *_* sa...

synes alle med ipubkish har likt design jeg :p

eilinnbeathe sa...

Lykke til i konkurransen, det går nok bra bare du står på :D

Ingeling sa...

det hadde jeg vettu;)
håper det samme for deg:)

Marthe sa...

ikke vits for meg å være med i konkurransen:( synd det bare er for de som bor i oslo. Må jo reise hele landet for å få tatt en photoshoot, og da er det billigere å betale for en selv her:P hvordan går det med deg etter innleggelsen?

Anonym sa...

Spennende!! LYKKE TIL!!

Go iPublish:)

Anonym sa...

Haha! Lykke til xD

Anonym sa...

oi har aldri hørt om ipublish før :P det må jeg sjekke ut .. !

H-Victoria sa...

Heerlig, må sjekke dette ut!