fredag 31. oktober 2008

I'm alive

Jeg er hjemme igjen! Ja, som dere sikkert merket så er jeg sta som bare f. Når jeg var innlagt på sykehus i Malta, så skrev jeg jo meg selv ut. Selvom jeg hadde både tarm og mageinfeksjon og måtte legges inn på nytt. Jeg liker ikke sykehus. Så jeg ba også om å få dra hjem fra sykehuset idag.
Observasjonen jeg ble lagt inn på Ahus igår på, førte fort til en operasjon.
Å finne blodårene hos meg er sånn ca umulig, så endte med at de måtte stikke med 3 ganger i fingeren og skrape ut blod.
De trodde det var blindtarmen min som var på vei til å sprekke, og måtte derfor åpne magen på 3 steder. Det viste seg at jeg har lymfeknuter og virus i tynntarmen. Flott.


Jeg orker ikke tenkte negativt og satser på at jeg blir fort frisk igjen. Det hjelper jo ikke å ligge å surmule? Vel, jeg skal ta det litt rolig hvertfall. Dere kan kose dere med en rapvideo av meg. Ja, den sangvideoen må dere vente enda lenger på. Sjekk jeg har rappeskills. NÆT. Sang for Mari. Må forresten legge til at jeg fant 500 kr en annen gang jeg rappet samme sangen for Mari. Yes! The song brings me luck. Mari derimot, dreper meg nok nå.


Jeg trenger forresten en klem NÅ, eller at noen ringer meg og sier at alt ordner seg!

82 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ikke sant;)

huff stakkars! Håper du blir frisk snart søta!!

Mammabenti sa...

Oi håper du blir frisk snart da:D
hehe morro video:D

Nina sa...

Håper du blir firsk snart! Morsom video! :D

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahahahaha. jeg likte din versjon mye mer enn erik og kriss. karpe for life!

Emelie sa...

Morso video:P Du får ha god bedring søta. Sender en klem til deg fra meg<3

Anonym sa...

Alt ordner seg for deg!! :)

Camilla Didriksen sa...

Stakkars deg, Karoline :( Jeg hater alt som har med operasjoner og stikk å gjøre.. Huff :( Håper du snart blir frisk!! :) <3 Men det blir du jo vettu hihi

SKN sa...

jeg liker sykehus og jeg har helst lyst å jobbe på ett. jeg håper du fortest mulig frisk igjen :>

Karoline sa...

Uff! Alt kjen til å ordne seg veit du =)
klem

Sara sa...

Ufda! Ikke bra, håper du snart blir frisk :)

Ingrid Marie sa...

Det ornder seg, søta:)

Malina sa...

Så søt video! :) det kommer til å ordne seg <3 klem.

Nina sa...

Hei! Ja, du må nok ta det med ro, men kos deg likevel!
Takk skal du ha!

Lise Lotte sa...

Alt blir bra vettu søta :)
Snart er du på bena igjen og er i hundre ;) hehe <3

Jorunn sa...

STOOOOOR KLEM!!!! God bedring søta!!!
Uff.. ikke greit det der! Håper du blir raskt bra igjen... ;) Tenker på deg.

Saha Carter sa...

Ja det gjorde jeg nok :) bildet kommer senere søta!

Anonym sa...

Klart du blir frisk, ingen problem. God bedring, stor klem fra en ukkjent blogger :)

Yvonne sa...

God bedring du også <3

Anonym sa...

Huff. God bedring!

Overland sa...

god bedring:) i e sikker på at d går bra!

Anonym sa...

god bedring! det hørtes fælt ut :/

Karoline sa...

huff! får håpe det blir bra snart! og det gjør det nok! :)
søt video ;)

Anonym sa...

dakar! God bedring!! <3

Linda sa...

stakkar lille venn <3
Håper du blir frisk igjen daa <3
Veit åssen det er å ikke vil være på sykehuset, men men må man så må man. er ikke noe morsomt å være syk heler :( harr vært det lenge selv:( blitt lang i en del ganger nå :(. hehe, jaa må jo gratulere tvnorge da søøta =) <3 skulle gjerne ringt deg jeg :D hehe. go bedring daa <3 jeg tenker på deg :D

Tanita sa...

Hei søta:)
Huff, det der høres ikke godt ut. Hater sykehus og slikt selv, så blir dårlig bare av tanken på sprøyter/operasjoner osv. HUFF:/ God bedring iallefall, det ordner seg, det gjør det alltids - mitt motto iallefall. :-) Det ordner seg! Sender deg en KLEM ;*

Anonym sa...

GOD BEDRING, det hørtes ikke noe godt ut i det hele tatt!! Har aldri ligget på sykehus og jeg håper virkelig at jeg ikke trenger det..
haha kul video :P

Ja, er vanskelig når kjærster bort vekk. Min kommer snart hjem , i begynnelsen av november. hehe. Gleder meg utrolig mye. :)

Caroline sa...

Uff,god bedring da!:) oi,har du vært på Malta,når?

Agnethe sa...

Håper du blir frisk !

frokenlund sa...

Hadde eg vore i Oslo no , hadde eg reist å gjett deg ein klem med ein gang ! :D God bedring søta <3 Så søt video ! ;)

Anonym sa...

GOD BEDRING KAROLINE ! Håper du blir fort frisk :) (L)

Anonym sa...

*klemme klemme mooos* bli bra!

Anonym sa...

usj, god bedring!!!

har du hatt kikkhulls operasjon???
det hadde jeg for litt siden, men da fikk jeg 4 hull da:(

moon sa...

hærregud! god bedring, da!

:)

Anonym sa...

Åå, du må ikke ha dårlig samvittighet! Det er jeg som må ha det, som ikke har fått med meg at du er på sykehuset :O

Om jeg hadde hatt nr ditt skulle jeg okkupert linja i evigheter! Og gitt deg mange klemmer. Jeg kan kanskje sende dem i posten :*

Anonym sa...

sv: Det var det også! :)

Huff, stakar :( Håper det går bra med deg! Klemmer <3

CHRISTINAFRAAS sa...

uff, det der hørtes ikke noe gøy ut :( det ordner seg nok, bare gi det litt tid.. noen kjipe dager, og når du først er ferdig så er du jo helt bra! sender den en trøsteklem, for du var jo så søt på videoen at det synes jeg du burde få!

Anonym sa...

i do!

Anonym sa...

Egentli :)

Hvordan går det med deg?

Anonym sa...

sier ikke hun venninna di? "om sånn 3 dager det 6 måneder siden" og hun har kommet over han?
du har talent..HAHA

Nugget sa...

du er flink å holde motet oppe. kred. det ordner seg snart, KLEM <3

Ingrid E. sa...

så uheldig du er a! skal ikke være lett! god bedring:))

Karoline sa...

Anonym: Jeg er flinkere enn E&K? DET er jeg ikke enig i, but thanks<3

Caroline: Jeg var der i sommer! Juni/Juli Har du også vært der??

Kristin: For å være ærlig aner jeg ikke hvordan operasjon jeg har hatt, vet bare at jeg har hatt en operasjon som nå gjør sykt vondt.

Karoline Natalia: Du er seriøst..The cutest thing!! <3

Sandra: Har hatt det bedre, men jeg lever jo! Går det bra med deg da<3?

Anonym: Takk takk takk! LETT at hun ikke har kommet over han.

ALLE : Herre land så søte dere er, takk for alle god bedring meldinger og nettklemmer..!

Anonym sa...

fin blogg! :-)
takk for kommentar, er helt enig med deg der. det er fryktelig godt å vite at noen er der for deg<3
jeg kan desverre ikke gi deg en klem. men alt ordner seg, Karoline:-) bare vendt å se.

Peaches sa...

Alt ordner seg søta! Det gjør det altid, til slutt ;D
Håper du hviler deg mye og er fort helt på beina igjen !
<3

Meg sa...

Så bra de fant ut hva som var galt, da! Og det ordner seg alltids, tenker du positivt så går ting bedre. Lettere sagt enn gjort da! Så søøt video, flink du er å rappe ; ) God helg søta! :*

Anonym sa...

Haha, så morsom video ! xD
Håper du blir frisk snart, og alt kommer til å ordne seg ;)
Uff, nei, matteprøven gikk nok ikke så bra tror jeg =/ Læreren er så drittsekk .. :p

VEDIS KRISTINE sa...

åå, god bedring :D du er så utrolig søt -yndlingsblogger!

Anonym sa...

Oi, du har hatt uflaks stakkar! God bedring- det kommer til å ordne seg :-)

Krii sa...

ååh:( Nei !! Dette var kjipt å "høre/lese" :( Alt kommer sikkert til å bli bra etterhvert^^ Du skulle gjærne fått en godbedringsklem av meg :)

Takk for gratulasjon BTW:) <3

Anonym sa...

*Klem* Alt kommer til å ordne seg :)

EM sa...

Uff, stakkars deg:( God bedring! Morsom video:)

Anonym sa...

Uff, stakkar :/ håper det vil gå superbra med deg og at du vil bli raskt bedre :)! Haha, jeg kjører nok djevel om jeg ikke finner på noe bedre. Prinsesse kanskje? Skikkelig halloweenisk ;p

Line. sa...

oii, en stund siden jeg har lest bloggen din ser jeg :/ shit. God bedring :)) < 3

Yvonne sa...

hehe. så deg desverre ikke, men vi var ikke i oslo city :/ men hang for det meste i jessheim.

haha. videoen din var forresten genial. og fikk vondt av deg der du lå på sykehuset :/ god bedring <3

Anonym sa...

Æsj da, Karoline jinta!! Men blir nok frisk snart skal du se!!
God bedring klem fra moi!!!
xx

Anonym sa...

Takk;) Håper du fikk en fin halloween også, og at du får en super helg:)

Anonym sa...

Oi.. :/ Stakker deg... God bedring!

OG: Det ordner seg! Det gjør det alltid!;)

Hanne sa...

Ojoj, dramatisk! God bedring:) Jeg sliter også med et eller annet i tynntarmen... Fikk du noe medisin mot det viruset?

Silje Madeleine sa...

Oi, stakkar deg! Hater sykehus selv jeg, lite koselig der. Men hvertfall Håper det går bra med deg og godbedrig < 3

victoria sa...

dakaj beibi :)

veronika sa...

god bedring søte : D

Anonym sa...

Huff, stakkar. Håper du blir fort bra igjen da! God bedring! :D

Ellisiv sa...

Åh :S høres skummelt ut! God bedring :)

Emma sa...

Stakkars deg! Bra du lever i alle fall :) Utrolig søt video <3 STOR KLEM FRA MEG. og det ordner seg :)

Anonym sa...

stakkar, stakkar deg!!

Anonym sa...

Sv: tenkte meg nok det, men det må jo være lov å spørre? ;)

www.kaaeen.blogg.no

Anonym sa...

stkaaar ;o så vondt ut!

Isabell sa...

Uff..goood bedring da! Må ikek være så sta, sta kan du være når du er blitt frisk:) hehe

Anonym sa...

bli frisk snart da!
morsom video btw :)

Susanne sa...

x''O Stakkars lille :''(
God bedring da :D <3

BTW; Rå til å rappe (HH)

Anonym sa...

stakkar.. god berdring!

Irene sa...

Kjekk video :D
Håper du blir frisk snart ^^<3

Linda sa...

jaa jeg er enig. Blir så forbanna liksom. hehe ;O
Ha det kos idag du å snuppa <3

IngvillKarine sa...

god bedring,zøta. mihi :)

Shelly sa...

* Sender en stod klem *

Alt kommer til og ordne seg søte deg :)!

Håper du får en flott helg selvom, og god bedring <3

Anonym sa...

Ånei søte, går det bra med deg??
Fint å se du smiler da, det er jo alltids noe:)
Ta kjempegodt vare på deg selv og bli frisk!

Anonym sa...

Uffda! Hørtes ikke noe gøy ut.. God bedring!!

Men lymfeknuter i tynntarmen? går det ann?

-stor klem fra meg-

Eirin sa...

jeg skriver en klem til deg, for vet hvor kjedelig det er å ligge på sykehus. Skulle operere vekk blindtarmen i fjor, men ble sulta et døgn for ingen nytte. Betennelsen gikk over av seg selv

Ida sa...

Stakkar! Jeg sender deg en godberingsklem=)

Ane-Mathilde sa...

Håper du blir frisk snart, dette hørtes ikke bra ut ;S

Unknown sa...

Håper du blir frisk snart søta :)<3

Anonym sa...

Uh, sjukhus skrämmer mig!