søndag 2. november 2008

Helgen

Siden når startet jeg med outfits bilder? Idag?
Vel, som før sagt. Grunnen til at jeg ikke poster så mange outits bilder er fordi jeg ikke har noe spesiell fin stil.

Må forresten få takke alle dere vakre blogglesere for alle skjønne kommentarer, mailer og meldinger på msn. Jeg setter virkelig stor pris på det. Dere er fantastiske alle sammen. Jeg har enda ikke fått telefonen hvor noen forteller meg at alt blir bra, so I'm still waiting on that one..

Jeg tror forresten ikke helt at jeg har flaksen med meg. Ikke bare får jeg bivirkninger av medisinene. Jeg har også fått infeksjon i hånden etter å ha vært på sykehuset, jeg blør neseblod hele tiden, jeg har blitt forkjølet og har fått flis i fingeren. Yes, god karma. Eller noe sånt.
Håper alle har hatt en nydelig helg!

Jeg har ledd mye i helgen hvertfall. Det å kjenne Kamilla K er veldig moro skjønner dere. Hun får meg til å le og gråte om hverandre. Magen min er ikke stor fan av å le akkuart nå, men I don't give a damn.

Jeg trodde forresten at det kun var denne sjuklingen som ikke får bevege seg ut døra som ikke var ute natt til søndag, så får jeg melding av Isabelle "Når var Halloween? Fikk ikke det med meg jeg, Men men, her ligger vi ett om natten. Jaja, tenk om alle dagene var slik, at vi bare kunne ligge oppe hver dag og loke, ja takk gjerne! <3"

89 kommentarer:

Silje Madeleine sa...

Syntes du har er søt kles stil jeg ;*

Ida sa...

Synes klærne dine er cooole jeg, karoline søta <3

Saha Carter sa...

Jeg også :-D takk <3

Anonym sa...

så bra at du likte det=)
Fin outfit:D

moon sa...

offa, stakkars :(

Bilder er alltid bra :)

Terese sa...

Alt blir bra :)

Nina sa...

Hei! Jeg digger Define også! Flott at du har hatt en morsom helg! Flotte bilder!

Ingrid E. sa...

så søt du er! tror virkelig alt kommer til å gå bra!! you just need the faith!:D Selv har jeg vært på sykehuset mange ganger. operert hele 11 ganger:o meen (as you can see) så lever jeg, i beste velgående, og har et immunforsvar som en okse!!

Lise Lotte sa...

Du har så søt stil :D

Jaa, johnny depp er heit ^^

Anonym sa...

Haha, jaa, jeg har nok sagt den et par ganger før også, dessverre, men lærer jeg? ;p nopee. God bedring, det hørtes ikke så kjempeherlig ut akkurat nå, men det blir nok bedre skal du se :)

Hanne sa...

Synes du har søt stil jeg, fine outfits:)

Yvonne sa...

Meir outfit bilder, du er søt! :D
God bedring du som er sjuk ca heile tida, stakkar<3

Anonym sa...

Håper du blir fort frisk !! :) Tusen takk for kommentar :)

Anonym sa...

Karoline er søtest! :)

Anonym sa...

Ja, faen, han er drit fin! :D

veronika sa...

det har jeg søte, håper du blir frisk igjen fort <3

Hilde Christina sa...

Har ikke fått med meg noe de siste dagene, men god bedring!! Håper alt går bra med deg ♥

Anonym sa...

God bedring søte du. Du må bli frisk og rask så vi kan drikke bøtter med kaffe når jeg kommer tilbake! :D

Susanne sa...

Nååja.. siden du er så skadet i det siste så fortjener du kansje å vinne... ;) <3

BTW; Lugn klesstil :D

Anonym sa...

Jeg likte det første antrekket utrolig godt :D

Karoline sa...

Ja, du har veldig søt stil =)

Anonym sa...

sv: Oh yes :)

Fine outfits!

Irene sa...

Jeg synes også du har en fin klesstil ^^
Det var da mye på en gang, håper du blir fort frisk igjen! <3

- sa...

Du har passe flask med all den sykdommen da :/ Håper det går bra med deg, god bedring!

Jeg linker deg forresten :)

annikken sa...

uff, høres ikke godt ut..

Fine antrekk! Det burde du fortsette med å legge ut:)

Martine :-) sa...

Haha.
Kanskje det:-p
sjansen får at jeg vinner er vel kanskje 0.1 til en million

Yvonne sa...

DU som er søt! synes du er genial og døds tidig :D hah.

Peaches sa...

Herlige du ;D Fint outfit og jeg liker stilen din, jeg! Jeg har hatt en ok helg, og håper du blir helt bra snart, søta!
Give me the number, and I'll call you right away ;D Everything's gonna be alright!

Karoline sa...

Fin jente og fine klær<3 :)

Anonym sa...

ja hørtes ikke akkurat så deilig ut:P

Line. sa...

ååh, høres ut som min "karma".. når jeg har fått en ting, så kan jeg alikvel få 5 andre plage !
God bedring

Anonym sa...

fine antrekk :)

Anette sa...

Synes stilen din var søt jeg :-) Likte spesielt antrekk nr.1 ^^

Anonym sa...

Tusen takk! :)

KamillaK sa...

ntå. din sau<3

Marita sa...

Jeg stemmer FOR at du starter med outfit bilder! ;-)

Anonym sa...

Syns antrekkene dine var pene jeg:)
Huff, hørest ut som du er omgitt av dårlig karma! Eller noe i den durn... Ønsker virkelig den snur snart, så du blir frisk og like søt som alltid <3 ;)

Anonym sa...

Tusen takk for det :) Hadde det bare fungert mellom oss hadde alt vært hel topp :/ men den gang ei :) Nydelig blogg :)

Anonym sa...

SV: Jeg vet, men jeg finner en svak trøst i det. For hvis jeg skulle stryke på eksamen så har jeg alltids muligheten til å begynne å oversette ting. Jeg tror jeg kunne gjort en bedre jobb enn mange av de som jobber med det.

Anonym sa...

Syns outfit bildene var fine jeg :)
De fleste legger jo bare ut det når de er stylet til 1000.
Liker å se "hverdags-antrekk" også jeg :)

Cecilie sa...

Takk for kommentar! :) Jeg blir BÅDE sint og lei meg jeg...

Uff, leser at du har vært på sykehuset og greier! :/ Du får ha god bedring! :) Håper ting blir bedre etter hvert, har en tendens til å hope seg opp med negative ting.

[S] sa...

haha ja det er så teit at man bare må få det med seg. Er ganske underholdene!

Uffda du har ikke helt flaksen med deg nei.. Håper det går bedre med deg snart!:)

Merethe M sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min. Liker bloggen din også.. Linker deg jeg:)

Marthe Sofie sa...

Synes du har søt stil jeg!

Anonym sa...

de hadde me ja ;)

Caroline sa...

Svar: håper virkelig du vinner konkuransen,det fortjener du nå!:)
Ja, jeg var på Malta i sommer,språkreise med STS i tre uker:D

Anonym sa...

Tusen Takk :-)
har du? ;o
yees, det gjør jeg :-)

Sigrid sa...

Synes klærne dine var fine jeg! :)

Karoline sa...

Jeg synes klærene dine var kjempesøte, jeg:)

Anonym sa...

NÅR jeg vinner skal jeg kjøre konkurranse om den :p Heheheh

SKN sa...

jeg er ikke fan av outfits bilder jeg, men har ikke noe mot de heller :>

frokenlund sa...

Syns stilen din er søt eg :D
- Det går nok bra til slutt ^^ <3

Hanne sa...

Det var jo fint antrekk! :)
Alt ordner seg nok, bare vent :)

Camilla Didriksen sa...

Søt du er Karoline :) Fine antrekk!

Anonym sa...

tusen takk for søt kommentar! Søt klesstil :-)

Aida sa...

håper du blir bedre, alt kommer til å ordne seg! :*

Linda sa...

syns du er så søt <3

Mammabenti sa...

hehe det er bra å høre at du liker det:D
uff for en uflaks du har da :o

gooood bedring

Anonym sa...

Takk :D

Syns du har fine klær! Og håpe uflaksen snur snatt <3

Anonym sa...

Tusen takk!:-) God bedring :)

Anonym sa...

Jeg syntes du har utrolig søt stil! Likte spesielt outfit'bildet til venstre! Får håpe karmaen snart snur og at du blir helt frisk igjen!

CHRISTINAFRAAS sa...

synes du er fiiin jeg :).. æsj, så uheldig du er! tenk på det slik: istede for å fordele jævelskapen på tid, så får du alt på en gang, så du kan ha det plettfritt etterpå.. lurt?

Ingvild sa...

Du er lekker ^^ Og herreguud, så populær du/bloggen din er, det er sjukt O.o God bedring da :)!

Monica sa...

Stakkars, får håpe de finner ut hva som er galt snart. Kanskje du har en uoppdaget sykdom ? hah.
GOd bedring

Monica sa...

oj dreit meg ut, leste ikke innleggene under ,men bra du er på bedringens vei da xD

Stine F. L. sa...

Takk for det søta :)

Jeg likte den blåe skjorta :)

Malina sa...

Kjempefin cardigan! :)

Siri sa...

ffiint:D

Anonym sa...

Takk for kommentar :)

www.annett.ipublish.no

IngvillKarine sa...

Jeg fikk en strålende helg, akkuratt som du sa du trodde jeg ville få :) <3

Anonym sa...

Jeg har hatt ei fin helg:)

Malin *_* sa...

Du må ha god bedring :D

Malin *_* sa...

Du må ha god bedring :D

Helene sa...

Fine bilder av deg :) Ønsker deg god bedring!

Ine sa...

WoW! 74 kommentarer! You are one popular girl! :) takk for kommentaren din på mitt innlegg! :) sorry to hear about your bad karma...

Anonym sa...

Synes du har fin stil jeg. God bedring! :)

Catherine Sund sa...

ah, jeg vet. jeg er heldigvis ikke den eneste single heller, så mange som skjønner hva jeg mener :D

Anonym sa...

håper alt ordner seg!

Anonym sa...

Hm. Det var jo max uflaks da. God bedring!

Nugget sa...

synes du har søt stil jeg :) flis i fingen, haha!

Shelly sa...

Jeg likte antrekket ditt jeg, du er så søt <3

Tusen takk for det, og jeg håper du blir helt frisk snart! :D

Å være syk er kjedelig, huffa.

1 sa...

Søte antrekk :D

Magnuss sa...

halloween er fresht vettu!;D og kamilla K er nok hyggelig:P tihi

victoria sa...

Det er fint at du ikke har lik klesstil som alle andre :)

Susanne sa...

" Magen min er ikke stor fan av å le akkuart nå, men I don't give a damn."
Opererte for 10 uker siden jeg, skulle ikke hatt mer vondt nå, men fy faen. BLir jo aldri ferdig, jeg er så dritt lei! Gah. Jeje, Like your blog.

Tuppene sa...

Syns det var søte outfits jeg:)

Anonym sa...

Den operasjonen hørtes ikke gøy ut nei. Jeg har ikke vært hos legen siden jeg var 12 og lå på sykehuset (vel, dette er litt jug iom at mamma tvang meg dit da jeg var 16 eller noe, men da skulle jeg bare få tabletter pga etelleranna) Jeg har sprøyte-, lege-, stikk- og sykehusskrekk, så jeg beundrer deg vrikelig. God bedring!

Elsket forresten den blå cardiganen.

Kristine sa...

du virker som en av de goeste og ekte jentene jeg har sett noen gang, de som har seg som venn er utrolig heldig synes jeg :-) <3

karma kan det ikke være, det er nok bare litt uflaks!

KristineBirgitte sa...

Stakkars :/ God bedring, søta :)