mandag 3. november 2008

Humørsvingninger

Det er ikke bare bare det å vurdere å snakke med meg om dagen. Enten møter dette fjeset deg:
ellers blir du møtt av dette fjeset..

Medisinene mine gir meg de verste humørsvingninger, noe jeg tror hvertfall Thomas har merket.
Jeg minner fortsatt om at iPublish er relansert, (og ja jeg har virkelig gått inn for å vinne den konkurransen som er tidligere nevnt her).

Jeg fikk en melding av en venninne isted. Og jeg skal ikke si noe navn, men jeg må si jeg lo så jeg gråt. Det var kanskje litt slemt, for det var ikke det at meldingen var morsom. Det var måten den var skrevet på. Fantastisk bra.
"Det var en gang en jente som hatet stemoren si, men nå trengte hun ikke å gjøre det, for hun hadde ingen stemor mer." 
Jeg skal ikke si meningen med meldingen var morsom, men den var skrevet bra for det.

Jeg vil forresten igjen takke for alle god bedring meldinger jeg får overalt, dere er fantastiske. Alle sammen.
I love you all liksom. Haha!! Ikke vær redd for å snakke med meg, jeg lover at jeg skal prøve å ta på meg det andre ansiktet der og skjule det første...

94 kommentarer:

Katrine sa...

Du er utroliog søt du. Morsom melding, haha, lo litt jeg og!

Magnuss sa...

bra hun ble kvitt beistet da;D

Anonym sa...

haha.. jeg er et offer av dine humørsvingninger ja :p

Anonym sa...

Haha. Jeg blir så glad av å lese bloggen din :D

Lena. sa...

Du skriver så utrolig bra! :) Alle har lov til å ha litt humørsvingninger innimellom. Søt du er :)

frokenlund sa...

Eg og har skikkelig humørsvingingar, men eg har ingen medisinar å skulde på :s

aninegunstrøm sa...

humørsvinglinger har jeg alltid ;-b hehe
haha, bra melding !

Anonym sa...

Så søt du er :) Humørsvingninger er ikke noe å kødde med... :P Kjipe greier.

Ina Margrethe sa...

Håper de fleste møter på det glade fjeset ditt jeg :D

Anonym sa...

Ja besøk er alltid kos=D
Har du hatt en fin helg da??

Anonym sa...

Ja besøk er alltid kos=D
Har du hatt en fin helg da??

Anonym sa...

Haha, neste års bloggtreff på Hove ;:

Hanne sa...

Du så veldig søt og snill ut på det andre bildet da:)

Saha Carter sa...

Jaa jeg vet :-D

Anonym sa...

Sv: Ja, det burde du, den er kjempe fin! :D

Anonym sa...

jeg har alltid humørsvingninger :D

Anonym sa...

Thomas er bare slem. Skjønner ikke hva han mener med at du er frekk..? Haha ;D

Ps: Ville helst møtt det nederste fjeset. Og det bildet var dritfint. Skjønne jenta du er :)

Anonym sa...

Siden jeg ikke har ønsket deg god bedring enda, så får jeg gjøre det nå. GOD BEDRING :)

Anonym sa...

Hehe, ja! Jeg elsker brownies :)

Janne sa...

Det nederste bilde var veldig fint! :D

Linda sa...

jaaa hater deeet !. :P

Madeleine sa...

Humørsvingninger har jeg hatt skikkelig i noen dager nå! Stakkars mamma som får gjennomgå!
Liker bloggen din :)

[S] sa...

Tusen takk<3
Det nederste bilde av deg var veldig fint:)

Anonym sa...

Gud vad fint hår! :D

Susanne sa...

Hehe, du er ikke den eneste med humørsvingninger! Det på min blog tar litt av. :p
Jeg er ganske lei, men takk for omtanken! :)

Anonym sa...

uff, kjipt å få så masse humørsvingninger då =// går ikkje an å bytte ut medisinen? eller at bivirkningene vil gi seg?

håper du har hatt ein fin dag :)

Anonym sa...

SV:
heelt enig :-)
men jeg elsker jakka <3

Sigrid sa...

Jeg lo også! :)

Ingvild sa...

Humørsvinginger er lov, har vært der et par hundre ganger selv. ^^

Så snill du er, tusen takk. :)

Tone sa...

heheh. har humørsvingninger heeele tiden selv så :P

Silje Gusfre sa...

Hehe! Tusen takk søta :-)
Liker bloggen din godt forresten. Ståpå! :-D

Anonym sa...

fin blogg du har :)

svar: åh tack! :D

Irene sa...

Humørsvingninger ja, kjenner til det, hehe. Du er søt både som glad og mindre-glad! :D<3

SKN sa...

jeg skjønte ikke meldingen i det hele tatt, hvorfor den var arti..

Anonym sa...

Hender jeg har humørsvigninger jeg og, men da er det dessverre bare meg selv å skylde på. Ha en fin kveld!

Karoline sa...

Herlige bilder :)
Kjempe fint det nederste!
Og nei, skifter nok ikke dekk helt selv. Go hjelp fra kjæresten. ellers hadde vel dekkene detti av mens jeg kjørte:P

Catherine Sund sa...

ja, jeg vet den er rå skjønn !
du får kjøpt den på Delia.com :)

IngvillKarine sa...

jeg liker det andre bildet av deg! :)

VEDIS KRISTINE sa...

SLUTT å være så søt, selv :D ååå, du er bare altfor søt, jeg det er virkelig JEG som blir superduper glad når jeg får kommentar fra DEG og hvertfall når jeg går på bloggen din! og du er jo like søt, blid som sur! æææ, søting :D men du, hvordan merket du at du ble syk, egentlig? Og hva skjedde siden du ble kjørt på sykehus så fort?
søting, søting, søting!:) (YNDLIGSBLOGGER!!!!!!!!!!!!!!)

Ine sa...

Aww... kjenner til det der med humørsvingninger, men mine er naturlige :P
Du må jo Vote for Change, vettu! :P det betyr jo litt for oss også, USA har jo litt makt over oss...

Anonym sa...

hehe, kjenne me nok litt igjen i det der med humørsvingninga ;p men du får ha en fin dag videre da :)

Anonym sa...

Ja, elsker dem ! :)
Haha, morsom du ;p Du hadde skikkelig fint hår på det første bilde forresten :)

Cecilie sa...

Oj leste hva som hadde skjedd med deg! stakkars snille du!:(god bedring!

Emma sa...

Alle får lov til å ha humørsvingninger :) Har det selv veldig ofte, haha. Håper fortsatt det går bra med deg <3 Du er søt.

Mammabenti sa...

Hehe søta<3 men lillebror er kjempe søt:D

Mammabenti sa...

Hehe søta<3 men lillebror er kjempe søt:D

Anonym sa...

Ååå, det er du som er søt! :D Virkelig. Og god bedring, du fortjener det :3

The Daily Masquerade sa...

stakkars deg! lillessteren min hadde det for en stund siden, og det gjorde visst kjempevondt! fikk litt dårlig samvittighet da, for var kjemepslem siden jeg trodde hun lot som... med en nye operasjonsmåten for man nesten ikke arr da! hennes er helt borte nå!

TINE sa...

Nei blei ikke til at hun heter Vanessa desverre:/ Typen bare: NEI fy faen!,det minner meg om en sånn fitte som gikk i klassen min før. Så blei dårlig med det:/ Huff,syns så synd på deg som har blitt dårlig:/ Håper det går bedre med deg etterhvert søta:)<3
Jeg måtte forstette og blogge vettu,kan ikke gå glipp av alle dere søtinger som er innom hver dag<3

Anonym sa...

Jeg ville gjerne møtt det ansiktet med smil på hehehe!!

Det er det som er deilig, å gå tur med venner, og snakke:)

Anonym sa...

Håper du er bra igjen da:)?

Margrete sa...

vi er flere det med humørsvingninger!

Anonym sa...

Jeg har ikke helt fått med meg hva som har skjedd med deg i det siste når det gjelder operasjon og sånn, men håper det går bra med deg<3

Sant at jeg jobber for mye, men godt er det at det er så kaldt ute at det blir knapt noe å gjøre når jeg jobber poå hverdagene. Selvom fritid hadde jeg vært greit, gjør jeg ihvertfall noe fornuftig fremfor å labbe hjemme. Penger for å kjede seg, jatakk:) Bare kom innom forresten, er oppe fra 10-5 i ukedagene og da er det ensomt der iblant:/

Overland sa...

haha, om d gikk ant å stemme på dem som ville vinne den ipluish konkuransen, hadde i stemt på d ;)

Susanne sa...

Setter nok pris på å bli møtt med ansikt #2 om jeg treffer deg random på byen en dag (a)

veronika sa...

du er søt du. det gikk bra på prøven faktisk : D

Peaches sa...

For noen utrolig søte bilder! Humørsvingninger er aldri lett.. hihi! Håper du slipper medisinene snart da, søta! ;D

Åshild sa...

Så skjønne bilder! God bedring :)

Camilla sa...

Syns du var søt på "ikke-approachable" bildet ditt å jeg! :D

Anonym sa...

Så heldig du er da=)

Hatt en fin helg.. blitt litt fest.feiret lillesøsteren til typen!
I går var en skikkelig daffedag da, sånn som søndager skal være=)

Ida sa...

Så skumle medisiner! God bedring=)

Anonym sa...

Haha, så søt du er :D
Håpa du blir bedre snart <3

Anonym sa...

nei, herregud, forferdelig melding :p

Anonym sa...

Hahaha, men jeg likte det første uttrykket jeg da! Maks kult! ;)

1 sa...

takk :D

Humørsvigninger er så dritt! Skjønner hvordan du har det.

Yvonne sa...

hehehe. bra du har vinner innstinkt da :D

elsker humoren din, hah.
god bedring <3

Silje Madeleine sa...

Så utrolig søt du var på bildene, hehe < 3

Camilla:) sa...

Huffhuff,kjedelig at medisinene gir sånne bivirkninger! Men håper virkelig du blir bedre snart:)
Bra mitt sporty innlegg motiverte deg til å ville gå tur da! Det var meningen;) hehe..
Håper du har hatt en fin mandag! Fortsatt god bedring!<3

Ida sa...

Håper jeg møter på happy facet ditt når jeg skal vinke til deg ;)<3

Linda sa...

Kaaaaiooine :D haha.
Duu driver meed da? <3
søøt du er på bildene da =)

Anonym sa...

Synes du er søt uansett jeg :)

Anonym sa...

Uffda, for en trist melding. Bra skrevet, men alikevell ;s

Hvordan går det med deg da Karoline? :)

Terese sa...

Sjekk ett av dei nyaste innlegga mine :)

Anonym sa...

Helt klart koseligst å møte ansikt nr 2:) Rart hva en litt morsom melding kan gjøre med dagen:)

Anonym sa...

Sv: Takk:-) Godt det er flere som vil være seg selv. Hehe:)

Anonym sa...

La meg se hvor lite penger jeg har først! Kanskje jeg kjøper med noen gaver jeg kan sende til noen av leserene mine. Dette vil bli delt ut gjennom konkuranser, men vet ikke helt om jeg vil ha konkuranser heller, alle har jo det nå for tiden. Er litt brukt opp.

Anonym sa...

jeg laga meg blogg på ipublish, men det virker ikke...... ;)

Jorunn sa...

Du... jeg er det pms monsteret! Lover deg! Men kan være snill som ett lite lam også altså! ;) *Smiler veldig fint*
Så du har lov å ha humørsvingninger... ;)

Christina sa...

Humørsvigninger er veldig kjedelig. Jeg får så dårlig samvittighet etterpå, men irriterer meg over alt mulig når jeg har det en sjelden gang :P

AK sa...

Haha, nå lo jeg litt jeg og:p

Portveien10 sa...

Hei Karoline:)
Tusen takk for gratulasjonen!
Har ikke fått lest bloggen din på en stund, pga dårlig nett som vanlig vettu, derfor er vi litt sent ute, men vi ønsker deg god bedring fordet! :)

Anonym sa...

SV: Ironisk nok ble formen bedre sånn ved seks tiden eller rundt der, så klart etter jeg hadde vært på jobb. =/

Anonym sa...

morsomt du skulle skrive: Ikke vær redd for å snakke med meg, jeg lover at jeg skal prøve å ta på meg det andre ansiktet der og skjule det første...

da det første bildet ditt ikke kom opp på siden din hos meg. selv om det er hardt, så må man bare tenke at det er lys i tunnellen og at downhill ikke varer evig:)

KamillaK sa...

glad i deg

Line og baby❤ sa...

seriøs melding:p

Anonym sa...

Du har fått litt nyere design! Har du ikke? :)

Anonym sa...

Stakar som er på medisiner :\

Kristine sa...

god bedring, again søte du <3
håper du vinner konkurransen, for da kan du vel ikke bli no annet enn i godt humør :-)

Anonym sa...

Shipper deg masse god karma:D

Mia sa...

haha, ond stemor :)

Agnethe sa...

Fine bilder :)

Unknown sa...

Så søt header du har :)<3

Anonym sa...

Fin blogg! :)

Emelie sa...

Så fint det nederste bildet av deg var Karoline^^