tirsdag 4. november 2008

100 % Norsk FAKTISK

På kveldene er det faktisk ganske fint her..

Det dere ikke vet om meg er at jeg har sett for mye på sånne sykehusserier. Når alle andre tror at de aldri mer skal våkne igjen av bedøvelsen er jeg redd for det stikk motsatte. At jeg ikke skal få nok bedøvelse, at jeg skal være våken under operasjonen uten å kunne si noe. Ja, da vet dere at jeg ikke bare slet fysisk før operasjon. Men også psykisk. Men når jeg nå ser på magen min, ser det ikke så verst ut? Jeg har troen på at arrene forsvinner tilslutt.

Idag baksnakket de som satt ovenfor meg på bussen. Vel, å si at de baksnakket meg blir feil siden de satt foran meg. Jeg hørte hvertfall på musikk som vanlig, og han foran meg sier til kjæresten "She looks spanish" Oh, you think? "Yes, and see. Now she's looking strange at us."

Når jeg hører på musikk såpass lavt at dere ikke hører det, burde man kanskje forstå at jeg hører når de snakker om meg. Blir lettere irritert.
Er ikke første gangen noen sier jeg ser spansk ut. Vel, jeg tar det egentlig som et kompliment. For jeg har det for meg at alle spanjoler er så brune..


Nytt design og ny header. Både bildene i headeren og headeren er selvsagt laget av min gode venn Kamilla K!

89 kommentarer:

Susanne sa...

H E R L I G header :')
Haha, hadde gjort ALT for å fått hørt at jeg så ut som en spanjol ass o__O
But u do :D

Anonym sa...

Haha, så dum man er hvis man baksnakker noen som sitter rett ved... Jaja, det sier mer om de enn om deg ;)

Kjempefin header! :)

Camilla sa...

Kjempe søt headeren din er nå :-)

Camilla sa...

så fin header:D den likte jeg atlså!^^

Anonym sa...

Jeg får alltid høre at jeg ser svensk ut jeg :p
Og en gang når jeg stod i heisen hjemme i Sandvika sa en utlendning til meg "Do er flink å snakke norsk do".

Jeg er norsk, har bare litt dialekt! xD

Monica sa...

headern er fiiiin:D misunne*

TINE sa...

Jeg digga headeren din!:D Du er så flink. Hihi. Maten smakte digg;D åsså tok det bare 20 min å lage, greit for meg som er max laaaaat(a)

Anonym sa...

Kjempefin header! Kamilla er flink :)

Måtte le av de på bussen, du kan kanskje se litt spansk ut ;)

KamillaK sa...

hihi nå koser jeg meg med kommentarene dine

Silje Gusfre sa...

Takk skal du ha søta! hehe! :-)

Anonym sa...

Så fin header!

Jeg vil heller aldri våkne av narkosen, enn å få for lite. Det skjedde med moren til xen min, hun fikk for lite under en ryggoperasjon og kjente alt sammen. Panikk!
Heldigvis har jeg aldri blitt operert, tror jeg hadde vært en forferdelig pysete pasient:D

Anonym sa...

kjempe fin header! =)

Anonym sa...

Mhm! - synd å vere oss ;:

Anonym sa...

Du burde være glad du hører noen si du ligner på spanjoler. Hudfargen er jo så fin, og det er fargen til kjærsten min også, han er fra chile. hehe

Takk for kommentar på bilde :D Kjempe koslig.

Peaches sa...

Hadde gitt mye for å se ut som en spanjol! :D Du er heldig, søta<3
likte forresten veldig godt headeren din og designet! Flink venninne ;D
Get well <3

Hanne sa...

Skulle gjerne blitt kalt spansk jeg, det betyr jo bare at du ser brun og fresh ut:)

Anonym sa...

Ja du ser faktisk litt spansk ut. Og det er jo et bra kompliment spør du meg! Spanjoler er hot;)

Catherine Sund sa...

ja, jeg vet. Karene mine har en tendens til og være heite !hehe

Headeren din var råsøt da :D

Pinton sa...

hehe.. du ser kanskje litt spansk ut jah:)

Karoline sa...

herlig header! og fint design! :)

veronika sa...

Søt header ; D

Ja, kan vel si det er en bitteliten høye forskjell på meg og Marita ;p <3

Tone sa...

haha tabbe :D

Anette sa...

ååh, hærlig header! rå søte bilder:D

Anonym sa...

aw,så bra at du synes det=)

Fin-fin header du har fått deg!

Ingvild sa...

Ouh, den nye headeren likte jeg ^^ fikk skikkelig høst følelse nå.

Anonym sa...

Kjempefin header :D

Anonym sa...

Kjedelig da! Jeg liker pølser innemellom. Kan du ikke pga magen? :(

Anonym sa...

Haha! Du får komme å spise pølser hos meg en gang i smug :D

Eirin sa...

For en fin header:)
Venninna di er flink:D

Karoline sa...

Kamilla: Du gjør det ja. Du vet hva jeg gjør. Irriterer meg over at folk ikke kan lese.

Sissel sa...

Du blir sikkert bedre vettu :)
Ellers så kan du bruke fete kremer som Acreme det er bra for arr å trekkmerker å sånn, ellers så er det egene kremer som også skal fjerne arr. Har lært litt om det på jobben å jeg vet du :D

Anonym sa...

Åh, kjempe fin header! Minner skikkelig om høsten. :)

Spanske folk er pene dem vettu;) hehehe. =)

Anonym sa...

Haha, Ernie ruler da! :P

Anonym sa...

Jaaaa :D jeg er så glad.

hanna sa...

det er bare positivt å se ut som man er spansk ;)

Anonym sa...

SV:
det er deilig da:D skulle ønske jeg hadde mac

likte den nye headeren din :D

Lena. sa...

Det håper jeg også!:) Blir nok så bra så.

Headeren var utrolig stilig, samme med bildene som er brukt! :D

Ireneelise sa...

Header'n er nydelig. Love it!;D
Håper vi rekker en smoothie på fredag søta ;)

Anonym sa...

Huff, god bedring :)

Sv, ja er vi ment to be så er vi det bare :)<3

Bergen Street Fashion sa...

Hahahahaha! Herregud så dumme folk er, tror at du ikke hører noe fordi du hører på musikk.. Jøss. ^^

Men det er et stort kompliment da, spanjoler er brune og pene :D

God bedring, søta <3

Portveien10 sa...

"Karolina", en liten "seniorita" ;D
Glad for at du er fast leser:) Måtte bare sette det litt på spissen;)

Anonym sa...

kjempefin header!

Si fra når jeg er i oslo ja, haha. er på oslo city altfor ofte! :P vi får ta en date

Camilla:) sa...

Åhh.. Skikkelig fint solnedgang bilde!:)

Huff, sånne serier er ikke det beste å se på når man skal opereres selv! Men håper arrene går bort etterhvert, de blir nok ihvertfall mindre synlige!:)

Alltid "festlig" når folk snakker om deg foran deg! Hater det ass.. Men synes du skal ta det som et kompliment jeg:) Var sikkert fordi du var så tæn vettu;) Men sikkert irriterende likevel:P hehe...

Jaja.. Håper du får en fortsatt fin tirsdagskveld da!:) Nå skal jeg finne frem teen og nesesprayen og prøve å bli frisk til imorgen!:)

Malina sa...

Baksnakking er så teit, og hvertfall når den som blir baksnakket hører det!! Fint bilde av deg ;) og fin header du har fått!

Nugget sa...

jeg får også høre at jeg ser spansk ut, men jeg er ikke videre brun for tiden, hehe :P

Anne-marte sa...

Fin header:)

Aida sa...

haha, rare folk;p Liker layouten og elsker headeren! Kjempesøt:D

Anonym sa...

tusen takk for kommentaren på gårsdagens innlegg! satt pris på det. :)

fint desigen. jeg vil å ha!

Line og baby❤ sa...

Takk for det:)

IngvillKarine sa...

Jeg elsker det nye designet og den nye headeren! <3 du er søtis

Terese sa...

Det å få høyre at du ser spansk ut er jo morro :)
Kjempe herlig hedder!

1 sa...

Så utrolig kul header!

Irene sa...

Kjempefin header <3

Saha Carter sa...

Hihi, syns jeg også :-)

Anonym sa...

Sv: Hehe, takk!:-) Bare vent, så ser du meg på forsiden av ELLE! Haha

Susanne sa...

Ja, måtte få beroligende. Etter operasjonen hadde jeg smertepumpe, smertestillende intravenøst, paracet og voltaren i form av piller 2 stk 4 -5 ganger daglig, e morfin pille morgen og kveld og 3 ganger daglig, og likevel hadde jeg vondt! xD Hurra! :)

Likte headeren din, btw! =D Kan jeg linke deg på bloggen min ?

Mammabenti sa...

ohja jeg er så glad for at jeg fikk det til :D dagen idag fikk også bra da:) Så utrolig fin header du har !

Anonym sa...

Så utrolig fin header!! :-)

frokenlund sa...

Headeren var knall søta <3

Jorunn sa...

Flott header!!

Når folk snakker om andre som er rett ved så kan de ikke ha tenkt mye før du begynte å prate... Vi fikk da ører. Og de aller fleste av oss hører med de!
Jeg hater i tillegg når folk ser veldig på meg, studerer meg..
Så tror de jeg ikke følger med, så ser de meg i fjeset og rykker til når de ser at jeg har blikket mitt rett på de! Haha...

moon sa...

kjempefin header! :)

Margit sa...

Vi har lik musikksmak altså? :) Vel, da synes jeg du burde legge ut en liste over dine favorittsanger for tiden, så kanskje jeg får noen gode tips;)

Maria Helene Nilsen sa...

Den nye headeren var kjempefin! Likte den kjempegodt.

Noe så frekt! Har heldigvis ikke opplevd det. Men jeg er ganske så paranoid og tror alle baksnakker meg. Er jeg da en smule innbilsk og kanskje ?

Anonym sa...

Haha, huff :p Litt teit å snakke så åpnelyst om andre når de sitter rett bak deg da.. Det skjedde med meg i London også. Jeg sto i kø til minibanken(og hadde på meg nye sko), og så kom det noen bak meg, og begynte å bable i vei om at jeg snek i køen og så videre, og så syns de jeg var sååå frekk og sånn, men jeg hadde visst veldig kule sko da, og om de fant slike sko skulle de kjøpe slike de også. Men ikke i samme farge da! Når jeg var ferdig i minibanken, snudde jeg meg, smilte og sa "Jeg kjøpte skoene på den butikken der borte(pekte over veien)" og gikk for å møte søsteren min. Haha, du skulle sett ansiktsuttrykkene deres!

Anonym sa...

Og, ja, de snakket på norsk :p (hva er egentlig sannsynlighetene for at du skal møte på norsker i London? jeg møtte forøvrig også ei på fotballaget mitt senere..)

Camilla sa...

Så fin den nye headeren var. Ah hater når folk snakker om deg på bussen. En av grunnene til at jeg ikke liker å snakke om folk når jeg sitter på bussen å, uansett hva det er. Blir helt paranoid og tror de sitter rett bak meg eller noe og blir fryktelig fornærmet. :S

Christine Tallulah sa...

god bedring sweets. du er fantastisk søt<3

Anonym sa...

Ikke verst at å bli kalt spanjol da:D det hadde jeg og tatt som kompliment!! Jeg har vært uheldig å være i motsatt hendelse, baksnakket (dvs nektet å sitte ved siden av en på toget i england for han så rar ut, høylytt diskusjon med foreldrene mine) fant senere ut(da jeg omsider satte meg ned) at han snakket norsk ta an tok en telefon:|

Anonym sa...

Kult men fint og nytt design jente! :D Forandring fryder!

Fortsat god bedring! :)

Ingrid E. sa...

å bli tatt for å være spanjol er absolutt et kompliment ja!

MaleneB sa...

du skulle sagt noe på spansk til dem:p hehe, hvis du kan noe da. improviser om du ikke kan no!:)

Camilla Didriksen sa...

Jeg digget headeren! :) NICE. Jeg har også fått hørt at jeg ser spansk ut, hahaha.. Jeg kan si meg litt enig i at jeg ikke ser helt norsk ut, men. Likevel, irriterende, haha

Stine Elisabeth sa...

så herlig header! elsket den :D

Overland sa...

Fin header :D

Jeg har ofte opplevd at folk baksnakker meg rett ved siden av meg, ofte venninner.

CHRISTINAFRAAS sa...

spansk ville jeg tatt som et kompliment :-) eksotisk og pen!

Anonym sa...

FIN header du har fått deg!
Men.. spansk? hm. ta det som et kompliment ;)

SKN sa...

spansk ville jeg tatt som et kompliment :>

fin header.

Catrine sa...

Kjempefin header! Skikkelig høst-aktig :D

Ina Margrethe sa...

Haha, skikkelig teit av dem. :p Det der er nesten det samme når samer prater stygt om andre, og dem trur jeg er norsk. og plutselig begynner jeg å prate samisk til dem. Da blir dem litt sjokka. skjedd mange gang mens jeg er på joobb.

Kjempe fin header :D den var veldig høst!

Magnuss sa...

oooh! nice header bitch!;D

og, ja, du må ta det som et kompliment;)jeg har fått høre at jeg kommer fra alt mulige land også:P hehe. og jeg pleide å lure folk med at jeg kom fra tyrkia og alt mulig jeg:P men morsomt er det å ikke være likblek og blond!:) og ja. PARIS FOR PRESIDENT!

Anonym sa...

Jeg må si jeg ble kjempe glad når jeg så den nye headeren. Den har stemning:)

Jeg har også blitt baksnakket slik at jeg hører det. Når jeg var liten så hadde jeg på meg en jævlig stygg skinnbukse og de lo fælt, de jentene bak meg i butikken. Æsj, sjekk buksa, støgg as. Da var jeg så liten at jeg brydde meg. Jeg kastet buksa!

The Daily Masquerade sa...

Norge er herlig!

Hanne sa...

Det er jo et kompliment å høre at man ser spansk ut :)
Kjempefin header!

Renate sa...

Det er bra det går bra med deg da<3
Kjempe fin header! :)

Kristine sa...

åh jeg er også livredd for å være våken under en operasjon, men at alle musklene er bedøvd men ikke hjernen på en måte :o det er så skummelt!

kjempefin header nydelige du <3

Isabell sa...

Tusen takk! It's my pride and joy, håret mitt. Haha ;)

Nydelig header!

Tuppene sa...

Headeren ble råtøff syns jeg!

guro sa...

Kjempe fin header :-)

Frishis sa...

Å bli kalt spansk er jo bare kompliment :D^^