fredag 7. november 2008

Anbefalinger på en fredag

Idag har jeg gjort en liten forandring i anbefalingene. Jeg pleier jo å anbefale arister i ulike sjangere. Idag har jeg tenkt å anbefale en artist og en blogger. Doesn't that sound good?
Vi starter med bloggeren..


Dette er da altså vakre Vedis Borstad.. Er ikke hun noe av det skjønneste dere har sett? Grunnen til at jeg anbefaler bloggen hennes er vel så enkel som at jeg ALLTID blir glad av å gå inn på bloggen hennes. No kidding. ALLTID. Hun blogger om det hun vil. Og det liker jeg. Just VISIT and you wont regret..Jeg tror forresten også at hun og kjæresten hennes er et av norges søteste par..

Så var vi kommet til dagens artist.
Maria Sandsdalen er navnet hennes, og jeg tror ikke så mange av dere har hørt navnet hennes?
Og ja, stemmen er like vakker som Maria selv.
Hvis noen mener de har hørt navnet hennes før, er det fordi det er henne som er med å gir mange av Erik og Kriss sanger det lille ekstra.
Du kan høre sangene hennes på Myspace eller du kan høre henne på russesangen Duett
Akkurat nå prioriterer Maria å være mamma for lille sønnen sin, men jeg er sikker på at vi kommer til å høre mye av henne i fremtiden. Så check her out on Myspace..

58 kommentarer:

Anonym sa...

Koelig header :D

Karoline sa...

oh *sjekke ut begge to*

:D

Terese sa...

Åh, eg elsker bloggen din, eg.

KamillaK sa...

Linken til busslåten MIN er feil ;) en for mye http://

Karoline sa...

DET er nå fikset på Kamilla;)

Anonym sa...

Ja, den var kjempebra :)
Morsomt med anbefalninger!

Anonym sa...

* sjekke ut*

Susanne sa...

koos med anbefalinger :')

Jaja, er i mye bedre form nå <3
Bare det at nå har jeg fått ørebetennelse som toppen på iskremen -.-"

Anonym sa...

tusen takk, den er skikkelig digg ja=)

gøy med anbefalinger=)

Anonym sa...

De skal jeg sjekke ut! :)

Hanne sa...

Takk for tips, alltid gøy med nye blogger og musikk:)

Emelie sa...

Helt enig! bloggen hennes er kjempe søt<3

Ida sa...

Fortsett med anbefalinger :)

H-Victoria sa...

Herlig:D skal sjekke ut begge nå:D

Anonym sa...

Hehe :) Så du bor på Grorud? Hmm, mulig jeg har sett deg før da jo :) Har sitti litt å fundert over at jeg må ha sett deg før nemlig :D

Camilla Didriksen sa...

Så søt du er, Karoline! Jeg digger Vedis sin blogg! :D

Lene Christina sa...

åw, hun er søt :D !

Men, jeg synes serien faktisk er litt gøy å se på jeg. Aner ikke hvorfor :P men den er jo underholdende på en rar måte :)

gjør det noe om jeg tar å hermer litt med anbefalninger :)?
jeg driver jo med bloggen her på skolen, og da er det litt gøy å ha noe litt 'ekstra' å gjøre den ene dagen jeg Bare har blogg som prosjekt ^^

Anonym sa...

Svar: Tack snälla du :)

Anonym sa...

Hun hadde en herlig katt hun bloggeren.

Tror nok jeg må sjekke ut artisten også, hun var jo bare helskjønn!

Magnuss sa...

søt jente det der altså;D da skal jeg kjøre ekstra mye på pelslua i vinter! har kjøpt en pelsvest også;D tihi

Renate sa...

De skal jeg definitivt sjekke ut!<3

Irene sa...

skal sjekke dem ut ^^

Sandra sa...

Elsker den filmen jeg også!
Alltid deilig og bare ta seg en fridag (:

Anonym sa...

Får vel stikke innom en tur da:)

Sv. Ah, tusen takk!

Anonym sa...

Gjer det om han kjem til Oslo før jul, han skal til Bergen i vert fall :-)

Anonym sa...

Sv: Jaaa :D

Anonym sa...

godt å få noe å kikke på når man kjeder seg på jobb! :) thank ju!

Unknown sa...

Så morsomt :)

Overland sa...

ska sjekke ut både bloggen og myspace :D

VEDIS KRISTINE sa...

åå, KAROLINE DAA! :D dette er det koseligste jeg har sett altså! Du er bare altforaltfor snill og søt :D hihi:) koselig å bli anbefalt av en så stor blogger som deg, og det er skikkelig KULT når det er yndlingsbloggeren din:)<3 ååååååå, nå ble jeg glad:D du er så søt, håper virkelig jeg treffer deg en dag for DU er verdens søteste jente med verdens beste blogg:):):)
GoOo yndlingsblogger<3

VEDIS KRISTINE sa...

Nei, du er bare så søt du at jeg bare må skrive en gang til at du er verdens søteste, peneste og flinkeste blogger i hele universet:)

Mammabenti sa...

Ja hun har en fantastisk blogg:D

Omana sa...

Så søt header :)

Anonym sa...

: Nåå, tusen takk for så fin en kommentar:) Håper at det hjalp mange andre!!

Jeg må bare få sagt det enda en gang: Headeren din er så nydelig!!! Blir rett og slett glad når jeg ser den;)

Anonym sa...

Takktakk Karoline :)

Får vell sjekke jenta jeg da. Kjempe 'morsomt' med slike anbefalinger.

Ha en diggbar helg !

Christina sa...

Så fin header du har fått! Den er vel ny?

Malina sa...

Så koselig :) håper du får en fin fredagskveld!

Anonym sa...

sjekker ut begge to jeg :)

Karoline sa...

Stine: Ja!!:) DET gjør jeg!! Tror jeg har sett deg også altså..<3

Lene Christina: Selvfølgelig kan du herme søte deg!!

Frøken Bostad: DU er FOR søt! Jeg bare diggdiggdigger deg!! jeg har ikke ord.. i just loooove you. Om vi møtes en dag (noe vi MÅ) så er det JEG som er heldig..!<3

Anonym sa...

Takk for det, får håpe jeg blir frisk til i morgen:) skal sjekke ut bloggen!

Isabell sa...

Koselig med anbefalning da :) Skal nok sjekke ut både hun og artisten!

VEDIS KRISTINE sa...

jeg gleder meg altfor mye karoline, du er herlig og fortjener all skryt som fins her i verden:D<3 vedis<3karoline

Emma sa...

gøy med anbefalinger :) den bloggen må jeg sjekke ut! veit jo hvem maria er ;)

Ella sa...

Kjempefin heder!

Anonym sa...

Sv: Tusen takk:-) Bedre allerede. Hehe:)

Camilla sa...

Bra du anbefaler bloggere :-)

Merethe M sa...

Hei!
Jeg har utfordret deg i bloggen min:)
Klem :D

Sissel sa...

Ja jeg gleder meg veldig håper det blir bra <3
Jeg synes at det er kjempe fint at du har tid til å svare så mange som skriver kommentarer, er kjempe bra <3

Ariella sa...

Takk for tipset!

Tuppene sa...

Begge deler skal sjekkes ut:)

Anonym sa...

Ja, den har vært herlig! :) Håper din har vært like bra! :D

Så fin header forresten :) Og superfin blogg ^^

Kristine sa...

jeg synes at DU er noe av det vakreste jeg :-)

herregud så flink maria er!

Signe sa...

Selv om mange andre har skrivd det; supersøt header! Ga skikkelig godt førsteinntrykk av bloggen din :)

Ann Mari Engh Løvli sa...

KOslig med annbefalinger :-)

Louise sa...

Det var to vakre jenter:) Skal absolutt sjekke de ut:)

H-Victoria sa...

du sier jeg er søt som anbefaler:) du har jo en fantastisk anbefaling på din egen blogg søta!<3<3

Mia Helène sa...

Hei Karoline!
Nå har konkurransen på bloggen min startet!

Mia

Anonym sa...

Har aldri lest andres blogger, men denne virka akikkelig anderledes og bra, må lese din!:D Serlig siden du anbefalte veninnen min/fadderen min:)
(bamse)klem Sofus(og panda lungen)