lørdag 8. november 2008

Stay With Me..


Når jeg var i Larvik på Ungdomsfestivalen lærte jeg noe av en venninne. Istedet for å si LOL, kan man vise det med kroppen. Det er flott for meg som hater at folk både skriver og sier LOL.
Nå har jeg allerde skrevet det TO ganger. Skjer ikke igjen, jeg lover.
Jeg må takke anonym, se nå trodde du at du fikk et helt innlegg om deg. Feil. Du får bare fem setninger. Jeg synes det er sykt teit å måtte slenge dritt om folk du ikke kjenner, for så vidt jeg vet får du ikke noe godt ut av det? Jeg LER av deg.

Veldig hyggelig at folk likte både bloggen til Vedis og stemmen til Maria i forrige innlegg.

Anbefalingen min idag er å høre sangen Stay With Me. Gud for en nydelig sang.


Det er helt riktig at sangen ikke er ny, og flere har sikkert hørt den før. Men den er nydelig nok til å bli postet her.

74 kommentarer:

Ida sa...

DeUsynlige har jeg sett. Den likte jeg ikke så godt. Var bra story og bra laget til, men synes den var litt kjedelig. Hvordan går det med deg for tiden <3 ?

Ida sa...

DeUsynlige har jeg sett. Den likte jeg ikke så godt. Var bra story og bra laget til, men synes den var litt kjedelig. Hvordan går det med deg for tiden <3 ?

Anonym sa...

hvorfor gidder du ikke svare folk? Jeg har spurt om du kjenner både erik og kriss og ess i ermet! Er du flau over å kjenne dem?

Karoline sa...

Ida: Det går helt greit med meg for tiden, med deg da? All good?

Anonym: Jeg beklager at du ikke har fått svar. Men kan ikke huske å ha fått spørsmålet i det siste.. Når spurte du?
Jeg kan ikke si at jeg kjenner hele Ess I Ermet vedlig godt, men ja jeg kjenner Erik & Kriss og de fleste i EIE.

Karoline sa...

herlig bilde. og sang :)

Portveien10 sa...

Haha.. LOL med kroppen! Beste jeg har sett! hehe

Anonym sa...

den sangen er seriøst elsk!<3

Anonym sa...

Ja det er det. ble veldig lettet! :)

Hehe, jeg hater også når folk skriver LOL, det er så teit.

Hilde Christina sa...

Takk for det!

Hehe, neida ;) Jeg måtte bare...

Anonym sa...

LOL AT YOU

Mammabenti sa...

haha genialt bilde :P
er så sinnsykt teit av anonyme å skrive sånner teite kommentarer:D

Peaches sa...

så teit folk raker ned ved å være anonyme og skrive dritt! Haha, tapere.. ;p Stå på jente, we love you!
Of forresten så elsker jeg musikken du anbefalte, Kate Voegele og Michelle Branch ;D <3

Hanne sa...

Herlig pose du hadde der;) Nydelig sang! Håper du har en fin lørdag i regnværet, best å kose seg inne:)

Shelly sa...

Så søtt bilde av deg <3

Tusen takk for det, håper jeg blir helt frisk snart :-)

Håper du får en flott helg videre! <3

Nugget sa...

skjønner ikke greien med å si lol. om det var så morsomt så hadde man vel faktisk ledd i stedet for å si lol...

Christine N sa...

Haha, det er skikkelig irriterende når folk sier lol, jeg klarer av og til å skrive det, men det er sjeldent. Elsker den sangen der, lenge siden jeg har hørt den nå:)

Anonym sa...

ha en fin helg søta :) bra blogg, som alltid!

Anonym sa...

jeg spurte om du var flau over å kjenne dem?

Camilla Didriksen sa...

Hahaha, genialt innlegg Karoline! :D Jeg digger deg

Anonym sa...

Kult, da skal jeg sjekke ut han vettu ;)

Anonym sa...

Du skal få mykje musikk her framover :-)

Karoline sa...

Anonym1: And LOL at you
Anonym2: Nei, jeg er på INGEN måte flau over å kjenne verken Erik & Kriss eller noen av guttene eller jenta i Ess I Ermet. HVORFOR skulle jeg vært det? Jeg hadde ikke valgt å være venn med noen jeg ville vært flau over å kjenne.

Camilla: Jeg digger DEG!

Linda sa...

Fin blogg :-)

Luna sa...

liker bloggen din :)

Terese sa...

Søtt bilde!

Merete sa...

Hei. Kul blogg;) Du er flink ;)
Håper du har en fin helg<3

Anonym sa...

svar: Tack detsamma!

Renate sa...

Så koselig at du har vært i Larvik, hehe:) Den sangen er fin <3

Anonym sa...

svar: Tack!
Vad roligt med shopping :)

Anonym sa...

svar: Tack!
Vad roligt med shopping :)

Janne sa...

Haha, genialt å vise lol med kroppen da :p

Saha Carter sa...

Oh, i know :-D

Signe sa...

Det var Girl in Oslo, ja! Hehe :)

Elisabeth sa...

haha, kjempe stilig :D Fin fin sang :') Du er søt :)

Sara sa...

Jeg har egentlig aldri pleid å si LOL jeg heller. Da sier jeg heller hehe eller haha :)

Anonym sa...

Jeg har aldri klart å si LOL, det blir bare rart for meg. Klarer ikke å snakke i forkortelser tror jeg :p

Anonym sa...

Såå trivelig du er Karoline :)
Morsomt med LOL da. Jeg nøyer meg å vise L (looser) tegnet til alle de rundt meg ^^.

Irene sa...

haha, morsom måte! :D

Anonym sa...

Bare å tenke på at de som slenger dritt, har det som regel veldig ille selv.. Så det er bare å unngå å bli lei seg, for deres mening betyr jo ingenting;) Stå på søta;) Elsker bloggen din:D

Isabell sa...

hhaha..så lol da jeg var mindre, men jaja!
Drit i de som slenger dritt, folk har lite å gjøre om de ikke liker en blogg.. men de gidder å kommentere dritt på den! :P
tsss...
Fet blogg!;)

Agnethe sa...

morsomt bilde !

Camilla sa...

Takk for det :-) kjempe koselig at du syntes det <3 Kjempesøtt bilde av deg!

veronika sa...

karolineee : D kan jeg legge deg til på msn? <3

veronika sa...

jeg får ikke til videoen : ( vil du hjelpe meg? <3

Isabell sa...

hahaha... herlig bilde! det beste er når folk bøyer "lol".
sånn... "nå lolla jeg". Jeg kjenner folk som sier det!

Nina sa...

ja jeg føler meg veldig heldig! Har kun kontakt med 3 men

Silje Gusfre sa...

tusen takk søta :-D

Ha en fin kveld <3

Anonym sa...

Huff, ja, det gjør den. Vibrerer liksom. Det er flaut, får kommentarer på det stadig vekk :p

veronika sa...

nei ;/

Jorunn sa...

Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har skrevet lol... Det er ikke ett ord, sånn er det bare... Hehe...

Susanne sa...

Jeg skjønner ingenting av bloggkoll jo! :O :p

Anonym sa...

Genialt! xD

[S] sa...

Ja er utrolig dårlig gjort overfor dem som faktisk er handikappet! At de skal måtte gå lengre dit de skal fordi noen er ufattelig late er skikkelig stygt gjort!

Den sangen er såå søt:)

Anonym sa...

NEEEEI Karoline! Den sangen ødelegger orginalen!

LOL kan dø

Anonym sa...

hihi, härli bild :D

Sofie sa...

Den sangen der er så fin:)

Anonym sa...

Hehe jepp! skjønte selv at jeg var litt avhengig. Det kan vi ikke ha noe av! wow er et drittspill :P

veronika sa...

tusen takk for hjelpen. jeg fikk fikset det nå ; D

Anonym sa...

Haha, så kult! Jeg har ikke tenkt på det engang... at det går ann mener jeg! ;)
Men anyways, jeg har ALDRI hørt at noen har sagt lol. Og det er jeg nesten litt glad for! :P haha!

Anonym sa...

haha, er så kult at du leker "kul".
Du sekke ut liksom, æsj. Skjønner ikke at bloggen din har blitt så popp.

Anonym sa...

haha, er så kult at du leker "kul".
Du sekke ut liksom, æsj. Skjønner ikke at bloggen din har blitt så popp.

sve sa...

LOL er en teit forkortelse :p

Unnskyld at jeg sier det, og no offence, men for en jævlig sang :P hater sånn smurfe-remix-forvrenging :P

Janne Natalie sa...

søt sang=)

Jorunn sa...

Forresten bor jeg både på Laksevåg og Kalfaret... Oppvokst på Kalfaret og bor der igjen nå mesteparten av tiden... Er du ofte i Bergen???

Anonym sa...

Den sangen er så fin, men hater begynnelsen!:P "lol" Haha, sorry. Måtte(A)

Karoline sa...

Feddaboy: Flott du har fortstått det!!

Veronika: Så flott at du fikk det til!<3

Anonym: Næmmen, så KULT at du synes det er KULT at jeg leker KUL vakre deg! Kan man skrive popp? med to p'er? Well anyways. Bloggen min er kanskje blitt så popp siden du elsker å slenge dritt her? Ja, tror det jeg. Alltid hyggelig med besøk fra deg.. Men altså, jeg må få si det at hvis et menneske er stygt så pleier ikke jeg se på det hele tiden. Så om jeg er så stygg, så trenger du jo faktisk ikke komme tilbake her! Men for all del. Hjelper det på selvtiliten din å slenge dritt, be my guest.

Jorunn: Er en del i Bergen. Har familie på Laksevåg, så er oftest der! <3

Cicilie Blakkisrud sa...

så fin header du har fått deg :D

Line og baby❤ sa...

hehe, takk. Blir nok lenge til neste vblogg men:p ser ikke ut som om det er noe interesse, selvom det er det folk spør om.

I sa...

Den sangen var skikkelig fin.. Særlig rappingen :)

Skulle ikke vært lov å skrive kommentarer anonymt, det er så teit. Blir så oppgitt over hva folk skriver. Arrg.

LOL er litt oppbrukt, den med kroppen også, jeg bor nemlig på en veldig LOL'ete plass. Haha. Men du ser ikke LOL ut når du gjør det da :o) Bare søt du <3

Leste om guttene dine i avisen forresten, at de festet med kjendisene på MTV et eller annet og hadde det skikkelig fett. :D Hihi. Kriss med rosa New Era, søtt.

Karoline sa...

Ida Bethina: Kriss er så søt atte. Men IKKE si at jeg har sagt det. Haha!! Er så stolt av dem..

Lone sa...

er så fin den sangen der :D

Marianne sa...

awh, så ste bilder av deg :-D Håper du har hatt en finfin helg ^^

Anonym sa...

Haha jeg skulle lage sann LOL en gang også hadde jeg ene L'en feil vei xD

Anonym sa...

Hehe, kult bilde x)