fredag 24. oktober 2008

Støtt Hooga ..

Logget inn på gode gamle myspace igår og ble mint på singelen til Hooga Troopers..
Jeg har jo selvfølgelig kjøpt låten allerede, men siden de er så søte og jeg lett blir sjarmert av at noen kaller meg flott så må jeg jo nesten kjøpe både ett og to eksemplarer til..
Vil dere høre låten før dere kjøper kanskje? Da kan dere få en smakebit HER
Jeg må ærlig innrømme at jeg faktisk har russesangen Andeby som ringetone enda. Hooga Troopers som står bak den og gitt. Og låten er fra 2007.. Sier litt om hvor flinke guttene er at jeg fortsatt bruker låten som ringetone??

Vil du kjøpe låten så trykk HER eller HER eller kanskje HER 
Dere kan også sende en sms med Hooga til 2244. 
8 kr koster det å gå inn på iTunes og skaffe dere et eksemplar av låten. Latterlig billig, og det har dere råd til.

41 kommentarer:

Anonym sa...

spesielle greier :D tok meg litt tid å skjønne hvilket språk det var

Saha Carter sa...

Tusen takk, det skal jeg prøve på :-D

Yvonne sa...

Kaptein Kid er kul!
Tusen takk, så søt du er! <3

Anonym sa...

Så flinke de var! Skal kjøpe et eksemplar nå! 8 kr er jo ingenting!

Anonym sa...

Hehe. Jeg gleder meg også til vinter :))

Emma sa...

Hehe, jeg har vel gjort noe mer, men jeg kommer ikke på det akkurat nå :). iPhone er fint, det vil jeg og ha <3

Renate sa...

Den skal jeg sjekke ut, hehe:)

Peaches sa...

Ny blogg :)

Anonym sa...

Takktakk, må bare bli flinkere til å huske lunsjen så er alt perfetk :D

Ha ei flott helg!

TINE sa...

de er driit flinke!:D
Haha engangs tilfelle;p ffs jeg lider av kronisk trøtthetssyndrom,så jeg skjønner serr ikke hvordan jeg greide å stå opp etter så kort tid;p Til og med fått malt soverommet. nesten stolt;P haha

Anonym sa...

Ja jeg prøver :-p

Shelly sa...

Tusen takk ! :)
<3

Ja, den var kjempe god!

Og takk for tips, skal stikke innom og høre :)!

Hanne sa...

Den må jeg inn og høre på:) Blir så glad av kommentarene dine, du er så søt og positiv:)

Mawiiia sa...

Ja, jula er 1.desember og ikke før!:D

Anonym sa...

haha, ja da er de greit sløve!

Marthe Sofie sa...

må nesten høre på den :)

Anonym sa...

Låten var najs ;p
Kjøpte den også jeg (A)

Sissel sa...

Du er så snill karoline :) du virker bare godhjerta rett igjennom du <3

Anonym sa...

ja, jeg vet!:D

Fredrik sa...

Hehe så fint det er fler som syns det! ;D

victoria sa...

Jeg kan ikke, jeg kan ikke! JEG KAN IKKE. Jeg kan ikke bruke kredittkort på dette. Neineineinei. Viik ifra meg! Jeg tror jeg får en hissig kredittregning i slutten av måneden. Æsj

veronika sa...

Vi hadde egnelitg 30 skisser :O

Helene sa...

svar: Du får ha lykke til med å slutte å drikke cola ;-) Jeg har ikke drukket det på flere dager!

Cecilie sa...

haham "her eller her eller kanskje her":P så søde du er!:) takk for fiin kommentar:D

Anonym sa...

Ja;) Hihi, Hva er bedre enn Mikke Mus når man jobber i barnehage?=)

sandramarie sa...

Så flinke dem var! Søta <3

Mammabenti sa...

ah er så flaut! Synd at de ikke skjønner det før de blir litt eldre:P

Stine Elisabeth sa...

"Trykk HER eller HER eller kanskje HER" haha, akkurat slik humor liker jeg :D morsomt å være innom bloggen din :>

Anonym sa...

går i niende, så får ikke med oss pc hjem med mindre det er noe spessielt, det var derfor jeg fikk problemer :)

Anonym sa...

HUff, nei det er ikke lett. Vi får øve oss rett og slett :)

Sara sa...

Kult :D

Jorunn sa...

klart du må se ps. i love you... jeg elsket den!!! (som du sikkert har skjønt!)

SKN sa...

korsn språk er det? ;)

CHRISTINAFRAAS sa...

liker at du er så flink til å promotere musikk i bloggen din ;)

Anonym sa...

Samme her ^:D

VEDIS KRISTINE sa...

haha :) syns heller du skal slutte med å være så søt og pen og morsom og alt! :D hihi <3

Stine F. L. sa...

Tusen Takk for det :)

Anonym sa...

O, dette må testes :D

Marte SJ sa...

sv: Yeah, masken er hot! gi beskjed om du vil låne den! haha :D

Anonym sa...

Det ER han som synger! I LOVE HIM! :D

Julie sa...

bra blogg du har ! : )