fredag 24. oktober 2008

Opp gjennom årene

har jeg hatt MANGE hårfarger og frisyrer..
Og Monica, her får du det som DU vil (sitter nesten å gråter her av hvor forferdelige noen av bildene er, så vær glad jeg ofret dette for deg..)

Starter med det jeg har nå. Første bildet er av meg med extensions, andre er slik håret er.





As you can se.. Jeg har hatt blondt hår med svarte tupper (hvor jeg er fullt klar over at jeg ser ut som et anoreksiavrak ja). Jeg har hatt to perioder med oransjt hår (vakkert vakkert.. *host*), jeg har hatt langt blondt hår, brunt hår med lyse striper og de fleste brunfarger som det går an å ha...

Yndlingsfargen og lengden på håret mitt ser dere på bildet over. Jeg håper dere kan se bort ifra hva jeg driver med og fokusere på håret..! 

19 kommentarer:

Sissel sa...

Ikke like lett å se brot i fra det men du hadde fin farge på håret der daa :) <3

Emma sa...

Haha, mange fine frisyrer :) Jeg liker veldig godt fargen på håret sånn som du har det nå. Og du er fin både med og uten extensions :) <3

Emma sa...

Det nederste bildet var forresten veldig morsomt. Haha :D

Jeanette sa...

Så søte bilder! :)

Anonym sa...

wow, mange ja. jeg har hatt typ alt, heh

VEDIS KRISTINE sa...

jeg syns du var søt hele tiden jeg <3 går jo ikke an for deg å se stygg ut, så pen som du er!
"Alt kler den smukke" vet du:)

annikken sa...

hehe, du har jammen meg hatt mange forskjelige!:D
De var fine alle sammen da<3

Anonym sa...

Likte best håret ditt på det nederste bilde jeg også;) Og likte det nok minst da det var blondt:p hehe.. Du så ikke ut som deg, altså den deg vi har blitt kjent med her på bloggen:p

Anonym sa...

hihi, morsomt. Den siste fargen og frisyren var finest :)

Anonym sa...

Yay, forandring fryder! ;)
Syns du er desidert best med det håret du har nå. Syns jeg hvertfalL! ;p

Camilla sa...

jaa, han er super søt :) hehe.

Mange fine bilder av deg da:)

Hilde Christina sa...

hahahahahaha :D :D Lo godt av det nederste bildet XD

Monica sa...

Takk for at du la ut bildene karro:D
haha jeg fikk litt sjokkk da jeg så det nederste ;p

SKN sa...

Jeg har holdt den samme fargen på håret mitt nå i mange år, men forskjellige frisyrer ja. Syntes du håret ditt er veldig fint nå jeg.

veronika sa...

den perioden med oransje farget hår har jeg vært innom noen ganger også. glad jeg alle gangene har falt tilbake til brun fargen ; D

Håret ditt er kjempe fint foresten <3

Omana sa...

haha digger det siste bilde :)

Anonym sa...

Haha! jeg har deg som venn på myspace ;D

Anonym sa...

Jeg kan ikke fokusere på håret ditt på den nederste bildet, men det er sikkert fint, hva i alle dager driver du med haha:D

Anonym sa...

Haha, gøy. Jeg har hatt blondt hår med tykke svarte striper, rosa striper, brune striper.. you name it.