søndag 26. oktober 2008

Så mye - så lite tid

Jeg er SLITEN. Skal ikke en helg gå med til å slappe av? DET er nemlig mitt motto.
Dagen igår startet hvertfall veldig flott med en nydelig tur i Frognerparken..

As you all know. Kamilla er mitt idol. Haha! Den luen til Kamilla burde dere forresten være sykt sjalu på.
Så måtte jeg haste videre for å besøke mitt lille fadderbarn. I LOVE that boy.
Så ble jeg hentet av Øyvind som forresten var veldig flink til å raspe ost til pizzaen.
mens andre bare stod å poserte på kjøkkenet og latet som de hjalp til med pizzaen..
Så var det igang med lekingen. Jeg og Unn utgjør et fantastisk bra team..!

så måtte man posere litt, for rett etter måtte Unn ut å lete etter kjæresten som måtte bli kjørt til legevakten etter en fest han hadde vært på..
Det er ikke mange timene søvn man fikk inatt i og med at det var MYE som skjedde..! Planen var ikke akkurat å overnatte heller, men siden Øyvind måtte være med Unn ut å hente kjæresten så ble det såpass sent og vi sovnet vel i 7 tiden idag morges. Karoline & Linda i en dobbeltseng. Øyvind i en enkeltseng ved siden av, Gry på en madrass på andre siden og Unn foran på en enkeltseng med sofaputer som dyne. På ETT rom. Og det huset består vel av 3o rom. Sikker på at jeg ikke overdriver en gang.
Følte meg litt slem som okkuperte dobbeltsengen siden det er Unn sitt hus. Men hun overlever sikkert.
Frokost lagde hun hvertfall til oss to timer etter vi hadde sovnet.. 

Et døgn burde inneholde mer enn 24 timer, for jeg har ikke noe sted å sove. Sovingen passer ikke inn i tidskjemaet mitt.

21 kommentarer:

Lykke li sa...

Så koselige bilder :)

Er helt enig i at helger er til for å kunne slappe av ! :D
Denne helgen hadde jeg endelig en helg hvor jeg ikke trengte å jobbe ! :D

Madeleine sa...

Mange koslige bilder:)

SKN sa...

Du okkuperte dobbeltsengen, hehe jeg kjenner meg igjen i dette.

Emma sa...

Koselige bilder :) Høres ut som du har hatt det gøy, til tross for at det er liten tid! <3

Cecilie sa...

24 timer er altfor lite, ja!

Denne helgen jobber jeg med oppgave som skal leveres i morgen kl 14 :/ Jippi.

Karoline sa...

Fine bilder (: spesielt det første :)

Aleksander Eilertsen sa...

Hørtes ut som en hektisk helg:o Men så ut som det ble noe koselig hvertfall:)

hmm, skal prøve å fikse outfit bilde til deg da;)

Jorunn sa...

Jeg er helt enig... Noen ganger så føles det som helgen har flydd avgårde og man ikke har fått noe energi til en ny uke...
Ser uansett ut som du har kost deg... ;)

Marianne ! sa...

i know. En tenker alltid: Jess, denne helgja skal jeg slappe helt av. Men så dukker det opp masse greier her og der som jeg må bli med på. Wips erre mandag igjen. Woho.

Eva sa...

Hørtes og så koslig ut!:o)

Unknown sa...

Aah, så kose bilder :)
Du er så søt <3

Anonym sa...

Hei :D
Ja, jeg lever! :P Har bare hatt det veldig travelt i det siste! Men jeg har prøvd å sjekket innom msn'en av og til for å se om du har vært pålogget, men du har ikke vært det :( Men jeg skal forsette å sjekke, for vil snakke med deg snart!! <3

Renate sa...

Så søte bilder av deg<3
Jeg er veldig enig med at døgnet burde inneholde mer enn 24 timer, det hadde vært deilig.

frokenlund sa...

Soving passar heller ikkje inn i mitt tidskjema !

Idunn sa...

Jeg har også tenkt at døgnet burde ha mer en 24 timer. Det er jo så lite! For noen duster som kom på det! =P

veronika sa...

Så søte bilder <3

Anonym sa...

Masse herlige bilder! Og hørtes ut som en finfin helg;)
Helt enig med deg, døgnets timer er for få!! :/

Ireneelise sa...

Enig. Man trenger mer enn 24 timer, hvertfall jeg. 36 timer hørtes bra ut.

Helene sa...

Elsker lua til Kamilla! Søte bilder. Jeg er fast leser, og liker bloggen din kjempe godt! :)

Anonym sa...

Du ser ut som en mann i ansiktet:P

Karoline sa...

Takk Anonym<3 Takk for at du også tør å stå frem med navn..Flotte greier..! <3