søndag 26. oktober 2008

Så barnslig



108 kommentarer:

Emelie sa...

Oi..hva skjer? Er så kjipt når det blir sånn.. Håper du har hatt en fin helg da<3

Nina sa...

Så trist at dere ikke har noe til felles lengre da! Dumt at folk vokser fra hverandre...

Silje Madeleine sa...

Det er kjipt når sånt skjer ;/ Kjempe fint bilde av deg forresten <3

Aleksander Eilertsen sa...

Ah, den er kjip. Håper det ordner seg.

God bedring og:)

Anonym sa...

sånt er kjipt! har det sånn akkurat nå faktisk.

Hilde Christina sa...

Utrolig synd når vennskap går den veien, men modig av deg å bryte ! :)

Idunn sa...

Håper du har det bra!
God bedring :)

Anonym sa...

kamillak.com du snakker om?

sarah victoria sa...

Jeg har det på akkuratt samme måte med en av mine venner :/ det er kjipt...

Anonym sa...

Oj, ja men det er jo en dramatisk endring i livet det da! Håper ting blir bedre og at du blir frisk snart

Emma sa...

Det er dumt når man føler at man ikke har noe til felles lenger.. Jeg liker forresten bloggen din veldig godt :) <3

Ireneelise sa...

Slik skjer noen ganger, og selv om det er trist, er det kanskje for det beste ..

Håper du har det bra søta!

Anonym sa...

Oi, modig gjort av deg. Jeg har et par sånne venner også, men vil liksom ikke bryte kontakten heelt...

victoria sa...

du er jo nydelig, så du fortjener jo nydelige kommentarer, det er en skam hvis vi ikke kommenterer!

Karoline sa...

Solveig: Nei, det er IKKE Kamilla K det er snakk om.
Kamilla K er et menneske jeg digger noe sykt, og hun kan få meg til å le i flere døgn i strekk. Og DET utgjør et vennskap jeg ikke vil miste.. Så det er ikke Kamilla K det er snakk om nei..!

Anonym sa...

kjenner meg så utrolig godt igjen i det å vokse fra hverandre. dessverre noe vi alle må gjennom en gang vel :/

fortsett bloggingen!

victoria sa...

Jeg kan si så mye som at, det var ikke utlendingene som vant i hvertfall! #2 tror jeg mange kommer til å like, siden den ikke er så bråkete

Anonym sa...

kamilla?

Aleksander Eilertsen sa...

Jammen du er da virkelig bedt i familieselskapet uansett;D hehe:D
og om jeg hadde feira hadde du nok mest sannsynelig blitt bedt dit og^^

KK sa...

åh takk, jeg vet jeg er fantastisk. snill du er :)

Karoline sa...

Victoria: Weeee! Du er så søt altså..! Skjønneste <3 !!

Anonym: Nei, kjære deg. Kamilla er også en av mine bestevenner, og det håper jeg hun kommer til å forbli i flere år fremover..

KamillaK sa...

Hva skjer med at folk foreslår meg a?

Anonym sa...

Skjønner deg godt, en bestevenn skal føre noe godt inn i livet ditt og om det bare er dritt som kommer er det best å tenke på seg selv.

Forresten, du hadde Charlotte som trener? Da danset du vel også på Lillestrøm Danseloft, dvs at man skal ikke se bort ifra at vi har vært på samme treninger iblant, eller hva?

Anonym sa...

God bedring da :)<3
Kjenne meg godt igjen når det kjem til å vokse fra bestevenner man har. Er så kjipt når du føle personen er sur/overlegen ++ :S

Korfor forslår alle Kamilla da?
Dårlig gjort å gjere det her på bloggen!

Bekkesverden sa...

Det hørtes trist ut!
God bedring:)

Anonym sa...

Enig med deg på mange vis. Det er liksom ikke vits når en vokser fra hverandre på den måten. Jeg har hatt det akkurat som deg i det siste, og da er det like greit å kvitte seg med "problemene" og tankene om det. :)

Karoline sa...

Kamilla: Ja, DET lurer jeg også på.

S: Jaaa. Vi har sikkert trent sammen! Verden er liten altså..

Ida: Du er ikke alene om å lure på hvorfor folk foreslår Kamilla. Jeg har ikke tenkt å legge ut navnet på personen innlegget handler om, men det er hvertfall ikke Kamilla.

Anonym sa...

Du er så søt. Kjip situasjon du er i da, men du tar nok et riktig valg.

Unknown sa...

Tusen takk kjære deg <3

Uff, er så trist når sånt skjer.

Anonym sa...

kjedlig når slikt skjer, folk vokser fra hverandre, uheldigvis :/ men du har nok gjort det rette!

Anonym sa...

Syns med vennskap som slutter å fungere :\

SKN sa...

Jeg har merket det samme som du merker med venninna de, det skjedde faktisk etter ho fikk seg kjæreste, hun kuttet ut all kontakten med meg, nei jeg kutter ikke ut kontakt om jeg har kjæreste! :>

frokenlund sa...

Det du skriv om venninda di , har eg akkurat det samme med. Bare at ho ikkje er sur på meg og slik. Vi har bare mista kontakta og snakkar aldri sama, og når vi først gjer det, merkar det som ho ikkje er så interessert i å snakke :s

Susanne sa...

Naww, trist at du må gjøre det, men det er livets gang :P <3

Camilla Didriksen sa...

Så trist med bestevenninnen din, skjønner godt hva du mener! Har skjedd meg også. Ganske trist når man føler at man vokser fra hverandre og sånn, men hvis bestevennen din var sur på deg uten grunn, så forstår jeg hvorfor du ikke orker mer :) Stå på Karoline, du er super!

Helene sa...

Huffda, kjipt å miste bestevenner. Håper du har det fint i det minste!

Anonym sa...

Ikke greit det der med bestevennen din. Og i tillegg har du blitt syk igjen! Huffda! God bedring :)

Maria Helene Nilsen sa...

Ojda. Det hørtes veldig alvorlig ut :s Håper egentlig at det ordner seg, hvis ikke så håper jeg iallefal at du har det bra.

Ja, temafester er kjempemorro :D

Overland sa...

Hahah, der har vi nokka til felles! bare at i hakke sakt hade til ei, men to. Dem har da gått sammen for å hate me uten grunn!

Marthe sa...

så bra! alt som trekker deg ned skal man kvitte seg med! man har lov til å tenke på hva som er best for deg selv! har også ei venninne som er sånn, men kan ikke bli gjøre noe for hun er blitt ilag med en av mine beste venner, så kutter jeg henne kutter jeg hele gjengen:/ håper du har det fint og god bedring! du får sove med skjerf og lester;)

Anonym sa...

Er det hun du driver og tar bilder med? Kamilla du skriver om? Sor hvis du ikke vil si det men jeg lurer sånn

CHRISTINAFRAAS sa...

kjedelig å vokse fra hverandre slik.. :/ men, noen ganger er det til det beste å "skilles"!

kan det stemme at du trasket nedover karl johan i en lang blå skjorte igår sånn.. i 5 tiden kanskje?

Helene sa...

Ja, jeg syndet virkelig! Hvordan kan man la være liksom? Er jo såå fristende med den julebrusen :D

Marthe sa...

hehe, gjør det da:D det er herlig å trene nå på høsten:D så blir man jo så fin til julebordsessongen;)

Portveien10 sa...

Vet hvordan du har det!
Kjipt å kutte kontakten med en venn. Men noen ganger er det det som må til, desverre.. :/

lila halvorsen sa...

Takk for det du skrev til meg , det varmet veldig <3 Synes ikke du skal føle det , du er en utrolig søt jente. Ikke bry deg om hva andre måtte si!

Julie sa...

Det var kjipt at det ikke funka mer.. : /
God bedring btw : )

Anonym sa...

Huff. Sånt er trist, men dessverre av og til nødvendig :/
Du får det sikkert bedre uten henne! :)

Ingvild sa...

oi, tøft gjort. men kjipt, da... lykke til;-)

CHRISTINAFRAAS sa...

aww! så gøy :D jeg gikk et stykke bak deg emd en del andre folk, og var ikke sikker, og plutselig svingte du motsatt vei! hehe! will do next time!

Anonym sa...

Er trist å "slå opp" med venner, men noen ganger er det til det bedre.
Håper alt går fit:)

KamillaK sa...

haha skjebnen? http://guru.sol.no/question/generelt/hvordan-si-til-en-venn-dere-ikke-passer-sammen-lenger
haha til dere som foreslår meg; karoline og jeg var sammen både lørdag og søndag så jeg tror kanskje ikke det er meg det er snakk om.

Anonym sa...

TUSEN TAKK :D

Nina sa...

Ja den lip glossen er utrolig god! Hvilke farger har du?

Hanne sa...

Det er trist når sånt skjer, men dessverre er det jo bare sånn noen ganger :/

Hanne sa...

Sånne ting er ikke lett, håper det går greit:)
Håper formen din er bedre:)

Monica sa...

god bedring ;*
Og håper det ordner seg mellom dere to :)

Lene sa...

kjipt :/ jeg gjor det for en stund siden jeg også. Hadde hvert bestevenner siden 6, men vi vokste fra hverandre :)

Anonym sa...

Søt header - laget den selv?:)

Amanda sa...

Ikke for å komme med dritt, men er det ikke litt urettferdig overfor denne jenta å "slå opp" over nettet? Fin blogg, da :)

Karoline sa...

Anonym: Det går bra, jeg skjønner at du lurer. Men som før sagt. Nei, det er ikke Kamilla det er snakk om.
Som Kamilla sa. Vi var sammen både på lørdag & søndag. Hadde kanskje vært litt rart om det var henne da?

Kamilla: Jeg aner ikke. Men nå vet jo du hvem det handler om, men som sagt til de andre. Det er ikke deg. Herlig med den linken. It's faith.

Amanda: Jeg skjønner greia med hva du mener, og det er kanskje litt feigt å "slå opp" over nettet. Men vi ser ikke hverandre så ofte, og når vi snakker sammen så er det som oftest over nettet.

Maria Johanne sa...

Kjipt å ikke få en begrunnelse for koffør dem e så kjip mot deg.. Eg likte iallefall bloggen din! Bi nok å les bloggen din meir :)

Anonym sa...

dårlige venner har man ikke bruk for;-) bislett kebab er nydelig søndagsmat:D Gla jeg ikke var der i går når den ambasade bilen kjørt i i sjappa, og folk trodde det var en bilbombe:D hehe

Marita Førisdal sa...

Jeg også hehe, men det går bra^^, hihi<3 og ja, bare og kutte henne ut vist hun er sur på deg hele tiden uten grunn,hello:P

Irene sa...

Skjønner hvordan det er. Noen ganger går vennskap ikke (dessverre), håper du tar det rette valget :)

Anonym sa...

Åh det er kjedelig når sånne ting skjer, men noen ganger må man bare. Nettopp gjort det samme med en av mine venner, ikke noe morsomt...

Anonym sa...

ja, så jævli.

Anonym sa...

uff, så trist det der med vennen din. Sånne ting er ikke koselig, man får vondt inni seg.

Anonym sa...

uff, så trist det der med vennen din. Sånne ting er ikke koselig, man får vondt inni seg.

Anonym sa...

kjempe kjipt når slik skjer.. men hvis vennskapet ikke er no bra så kan det hende det er like greit. er hun bare negativ mot deg så fortjener hun ikke å være vennen din heller...

Anonym sa...

sv: Ntå, så koselig skrevet :D Hehe.

Men det hørtes ikke så koselig ut det i innlegget ditt da.. Men får håpe alt ornder seg så det går til din fordel!:) ha en super dag!

Anonym sa...

Ååh, så koselig;) Takk for det. Bestemte meg for å beholde det slik det er. Kreativiteten mangler jeg nå. Så en ny header, eller et nytt design får vente;) Haha, ja det var da ikke mange spatips jeg fikk akkurat:)

Anonym sa...

jeg veit. den var superkoselig. :)

Anonym sa...

Sv: ja, haha. det er lurest å forberede seg litt :P

Anonym sa...

Hehe, han er kjekk da:D Men det er mange flere i LSK som man lett kan se på;) Hihi :)

Anonym sa...

ble ikke så verst:)
God bedring da;)<3

Anonym sa...

Kjipt når det blir sånn mellom venner.. :/ Men noen gang er det bare til det beste! Håper alt går bra :)

SV: Takk skal du ha :)

Anonym sa...

takk=) synes å den kjolen er fin=D he he..

nei så ekkelt.. huff! håper det går bra med han!!

Anonym sa...

elsker headeren din! :D

Anonym sa...

elsker headeren din! :D

TINE sa...

Tusen takk for kommentaren om soverommet:) Vi blei ikke helt ferdige,så det ser litt rotete og teit ut nå,men blei myye bedre:)

Huff,kjipt med venner man vokser fra:/ Værste jeg veit er sånne ting.Håper alt går bra med deg snuppa!
Nydelig bilde av deg:)<3

Ane sa...

Det er noe som kan være sikkelig vanskelig.
Håper hun skjønner ditt synspunkt da :)
Håper alt ting ordner seg også :)

Anonym sa...

Det er best for deg at det ikke er meg det er snakk om. Da kommer jeg med første tog til Oslo og fillerister deg. You know I love you.

Anonym sa...

Trist å høre om vennen din;/
Jeg har også mista en venn for ikke så lenge siden. Vi bare gled fra hverandre:(

Karoline sa...

Dere er skjønne. Alle sammen..!! :)

Andrea: Du vet at jeg elsker deg?? Langt opp til himmelen og tilbake.. Men jeg fikk nesten litt lyst til å si at det er deg nå, fordi at du hadde kommet til Oslo hadde ikke gjort noe.. Love Love Love<3

Marie sa...

Ja, det har jeg :)
Åh! Det der høres akkurat ut som en situasjon jeg er i nå! :O har også en god venninne som ikke snakker til meg mer, å aldri har tid til meg.. Men kanskje den personen ikke er en så god venn alikevell da...

Anonym sa...

Jeg har akkurat samme ”situasjonen” som deg, men en gammel venninne. VI bodde sammen i fjor og i løpet av det året fant jeg ut at hun slet meg ut mer enn det hun gav meg positiv energi, og etter det har jeg ikke hatt noe særlig kontakt med henne. I et vennskap skal man både gi og ta, og når den ene parten bare tar blir det i grunn litt slitsomt. Tror du har det mye bedre uten henne jeg :) Svar:Takk takk, jeg SKAL klare dette.. Eller, jeg MÅ! :)

Lise Lotte sa...

Ja, håpe du gjør det riktige da, ang bestevennen din :)

Stine Elisabeth sa...

Det er så tungt å ta slike avgjørelser. Beundrer at du er så sterk at du klarer å gjøre noe slikt, for jeg klarer vel egentlig ikke. Det blir mer til at vi kanskje ikke snakker på en stund, så krangler vi.. En evig ond sirkel. Jeg vet hvordan det er å "liste seg på tå" fremfor en person, for å unngå større krangler og slikt. Håper det går bra, og at kanskje vennen som leser dette tenker seg om, og innser at det er faktisk han/hun som kan takke seg selv for dette :) Er i hvertfall det inntrykket jeg fikk når jeg leste dette. Somsagt, lykketil<3

Anonym sa...

er det Isabelle?

Mammabenti sa...

Oh så kjedelig at det blir sånn da, men er ikke morro å henge sammen med en person du føler er sur på deg hele tiden :O

Karoline sa...

Anonym: Jeg har ikke tenkt å legge ut navn på personen på bloggen. Men NEI, det er IKKE Isabelle.
Isabelle har jeg kjent siden jeg lærte å gå, og hun kommer til å være en av mine bestevenner livet ut. Hun slipper ikke unna meg<3

Cecilie sa...

Oj! slik er ikke kjekt! håper det order eg for deg! du er så søt:)

Anonym sa...

Kommentarerer er så sykt koselig, så her er en av meg ^^,
Håper det ordner seg med bestevennen din, og lykke til :)

Katrine sa...

Kjipt å vokse fra hverandre. Men nå får du tid til alle de virkelig gode vennene dine:-) Fortsett med superbra blogg babe!

Shelly sa...

Tusen takk søte deg :)

Ja, maten var døds god, og den er sunn også, ost og kjeks er konge. hehe.

Det er leit og vokse fra hverandre, men slikt skjer, har måttet gi slipp på en del venner som var slik, sur på meg uten og fortelle hvorfor, og virket ikke som det var noe godt igjen av vennskapet, det er trist, men det skjer.

Håper du blir frisk da, og får en flott dag,<3

Som alle her elsker jeg bloggen din, og leser den ofte.
Stå på sier jeg bare <3

Anonym sa...

Er det Mari?

Renate sa...

Det er trist når slikt skjer, det har jeg opplevd selv flere ganger. Noen er det best å kutte ut.

Det er så kjedelig å bli syk, god bedring og jeg håper du blir frisk snart<3

Karoline sa...

Anonym; Hvem er du? Nei, det er IKKE Mari heller.

[S] sa...

Sv: Tusen takk:)
Du får ha god bedring!^^,

Yvonne sa...

så kjekt ;D hvorfor slitsom? ;o

Anonym sa...

Hater når folk er sint på deg og du ikke vet hvorfor. Hvorfor kan ikke folk bare være ærlige og si det som det er? det er ikke barneskolen lengre.
Men jeg heier på deg, people always leave, and all you can do is to move on!
:)

Anonym sa...

Det er kjipt når folk vokser fra hverandre. Men jeg skjønner ikke poenget med å bryte et vennskap. Med mindre det skjer noe drastisk, vel og merke. Vokser dere fra hverandre og slutter å vær med hverandre så er jo det bare noe som skjer.

Anonym sa...

isabelle ja. du skal bryte kontakt fordi dere har hatt deres første krangel?

Karoline sa...

Anonym: Jeg gjentar. HVEM er du? Jeg har da ikke hatt noen krangel med Isabelle. Vi krangler en gang hver tiår. Og da sier vi det rett ut til hverandre hva vi mener. Og så er vi venner igjen.
Jeg elsker Isabelle til døden, og hun er en av mine nærmeste venner så jeg vil ikke at noen skal tro dette handler om henne.

Stine F. L. sa...

:) Okey søta

Det er kjipt når sånt skjer ja.

Du får ha god bedring da :)
Håper du blir frisk og kommer sterkere tilbake :)

Andrea sa...

Aff, skjønner hvordan du har det! Jeg kutta ut en av bestevenninnene mine og, orka ikke mer!
Du er søt, må møte deg en ganG!

I sa...

Så trist når man mister venner på denne måten, men hvis det ikke er noe vennskap å satse på, er det bare et slit å bruke tid og energi på der :(

Takk for kommentaren angående sangen. :) Synes ikke du bør føle deg truet av meg i det hele tatt altså, hehe. Hvis du har lyst til å synge for leserne dine håper jeg du gjør det :D Jeg vil gjerne høre. Kan tenke meg du er flink!

Og hadde du tenkt å dra på konserten? :o Jeg holdt på å sende deg melding for å spørre, men trodde du var for ung til å komme inn og at det bare ville være å gni det inn.? Så at du skrev noe på profilen til Karpe om at det var 18 og tolket det som at du ikke var glad. Mulig jeg surrer skikkelig nå.. Men det var synd :( De er så sykt flinke.. Dra på neste konsert i nærheten da! <3