lørdag 25. oktober 2008

Det er så mye dere ikke vet om meg..

Jeg er så landslaget groupie at det ikke er morsomt. Blant alle barna på dette bildet, så kan man også se meg og Unn helt oppe i høyre hjørnet bortenfor cola zero skiltet.. 
Jeg har et veldig bra forhold til halvsøsteren til halvsøskene mine. Oh, tok du den?
Unn har vært en del av barndommen min siden jeg ble født, og vi har gjort veldig mye moro sammen..!! Skal forresten besøke henne i det nye huset hun har fått med kjæresten sin etterpå..!

Jeg er veldig glad i Kamilla. Men det visste dere faktisk, skal møte henne straks. DERFOR det er bilde av oss her. Og DET visste dere jo ikke.

-Jeg danset freestyle discojazz i flere år og hadde Verdensmesteren som trener + hennes trener igjen (så jeg kunne blitt ganske flink), men byttet sted å danse og fikk en møkkalærer og strekk i låret. Så jeg sluttet.

-Jeg stod også aktivt på slalåm. Og elsker som min gode kompis og si "JEG BLE NR 2!" (Når det egentlig bare er to med). Neida, men det var flere med og jeg var ikke så verst på ski tror jeg.

-Jeg var med i Jorungjengen som møtte Jorun Stiansen ganske så mange ganger etter Idol, selvom jeg egentlig heide på Tone.

-Grunnen til at jeg begynte å like Erik & Kriss musikk var fordi dj'en deres var heit (Så vet dere det..)

-Jeg er blitt en cocaholiker..

-Jeg er nok et av norges mest kilne mennesker..

-Jeg kan le et døgn i strekk (no kidding)

-Jeg har to av alt. To mobiler, to iPoder, to senger (+1), to dataer, to kameraer (+2) og to av ganske mye annet..

-Jeg synes det er litt irriterende at folk vet hvem Jared Padalecki er nå. Han er MIN. Jeg så han først.

-Jeg elsker Sophia Bush.. Nydelige mennesket!

-Jeg HATER når mennesker kommenterer tilbake på en blogg med bare: TUSEN TAKK. Har jeg sagt noe har jeg sikkert ment det, men har du ikke noe mer å skrive tilbake til meg enn tusen takk så skriv det på din egen blogg.

42 kommentarer:

Aleksander Eilertsen sa...

Tusen takk<3

Aleksander Eilertsen sa...

Ok, så var dte unødvendig, men jeg måtte:P Uansett.
Ja mye jeg ikke visste om deg;o Aktivt slalom`? Jøss:D det liker vi^^ og for mi del kan du ha mr. Padalecki for deg selv:D

Camilla sa...

haha, kunne ikke vært mer enig med den siste:'D

Anonym sa...

Så gøy elsker sanne faktating om folk jeg ikke kjenner^^
Jeg skulle på Erik og Kriss konsert en gang, men jeg kom for sendt, rakk ikke siste sang en gang x)
Vet ikke hvorfor jeg ville dit, liker ikke dem så godt en gang...

Tuppene sa...

Enig med deg i det siste altså- skikkelig irriterende! Og det er alltid morsomt å få noen fakta om bloggerne man leser! :)

Portveien10 sa...

Hehe. fint jeg ikker alene om å være avhengig av cola og Sophia Bush;P

Hilde Christina sa...

Koselig innlegg ♥

Karoline sa...

liker at folk lager sånne innlegg :)
er utrolig enig i den siste der!!

aninegunstrøm sa...

Mm, spa er diiigg !:D
Enig med det siste du skrev der, er litt irriterende egentlig !

Agnethe sa...

Haha, morsomt innlegg, så nå vet jeg det om deg :D

June sa...

Haha jeg lover deg, jeg er og sykt kilen! Morsomt å lese :-)

Panda sa...

Helt enig med det tusen takk greiene. Det har faktisk irritert meg også ^^ hehe

Sophia Bush er nydelig <3!

hanna sa...

artig å få vite nye ting om deg ;)

Renate sa...

Jeg er helt enig i det siste du skreiv, det er så kjedelig når folk skriver sånne uinteressante kommentarer!

Det var veldig morsomt å lese om deg, det er alltid morsomt med sånne innlegg. Du er iallfall ikke alene om å være kjempe kilen, like Sophia Bush og cocaholiker, eller jeg er zerococaholiker, haha.Men det er jo nesten det samme.:)

Helene sa...

Så gøy å lese ;) Helt enig med deg om det derre "Tusen takk" ;)

Malina sa...

Å, dette var gøy ;D bra innlegg.

Monica sa...

endel visste jeg fra før av XD

Christine R sa...

Tusen takk Søta :)

Anonym sa...

Da vet vi det;) Haha, skal ikke skrive bare tusen takk noe mere da :p
Men pleier vell å skrive "svar" på det innlegget ditt handler om også?:p hehe

Anonym sa...

Morsomt innlegg ! Tenkte på den dærre 'vet du at' greia jeg også, men egentli er det ingen ting nyttig å vite om meg, sååå :D

Ha en super lørdag !

SKN sa...

Huuuum, Jared Padalecki kan du ha, samme Bush! Colaholiker jeg og. drikker det faktisk nå, den siste; huske på :D

KamillaK sa...

farlig enig i den siste. og altså... du mener Henke, right?
og takk for at du la ut et bilde der jeg så spedalsk ut :D

Jeanette sa...

Moro å lese :)

Yvonne sa...

karoline; hehe. paris sin serie er døds tidig, lover deg. den må du se. folk er helt craazy!

Hanne sa...

Sånne innlegg er så morsomme synes jeg, lærer både nyttige og unyttige ting om en person;)

Magnuss sa...

Du din grupie!:P

Camilla Didriksen sa...

Jeg er SÅ enig i det siste punktet, jeg får lyst til å filleriste de som gjør det, hahaha. Har de ikke noe å skrive kan de jo spare seg :) BLÆ! Haha. Kjempe gøyt innlegg å lese :) <3

victoria sa...

Jeg takker så meget på mine egne vegner at du er den du er

Janne sa...

:D
så gøy du skriver sånne ting som vi ikke vet om deg :D

Emma sa...

Haha, morsomt med sånn liste :). Jeg elsker også Sophia Bush og cola! Men Jared Padalecki kan du ha for deg selv, haha <3 Og HELT enig med deg angående det siste (:

Anonym sa...

Hihi, ja, jeg kan tenke meg at det er moro, jeg vil også :D

Jorunn sa...

Haha... Du er jo bare herlig!!! Kos deg i helgen!!! ;)

HILDE J sa...

Haha, le i et døgn i strekk er du ikke alene om gett *S*

Jeg har ikke fått noe mail av deg dessverre. Noe sende feil kanskje...?

Anonym sa...

Fyttet inn på blogg.no

Aida sa...

Jeg vet ikke hvem Jared Padalecki er, så han er all yours:-)

Ingvild sa...

Mmh.. Off topic, MEN. Jeg linker deg. :D

Emelie sa...

Jeg vet ikke hvem han Jared fyren er, hehe;p Men nå ble jeg nysjerrig. Må sjekke det ut =D

Anonym sa...

Altid like gøy å lese sånn fakta " dette viste du ikke om meg". Hvor støl i magen er du når du kan le et døgn i strekk??

Amanda sa...

Sophia Bush er herlig :)

Marthe sa...

Håpedu har hatt ei fin helg:) hehe, artig å lese det innlegget her :P

Christina sa...

Sophia bush er herlig! :)
og jeg må nok si meg enig med den siste!

Eva sa...

Haha, artig innlegg!