onsdag 29. oktober 2008

Kvinnedagen

Nei, jeg snakker ikke om den offisielle kvinnedagen.
Men jeg har jo de siste dagene hatt norsk hip hop musikk dag og igår hadde jeg litt mer rolig musikk.

Dagen idag kan ikke havne under noen sjanger siden, bortsett fra at alle er kvinner.

La oss starte med Pink. Har du ikke hørt om henne er det bare skam. Dama har forresten nettopp kommet med nytt album.
Michelle Branch. Også kjent fra The Wrecklers.
Everywhere (Den handler om Jared Padalecki..<3)
Kate Voegele. Kjenner du henne, kjenner du henne trolig fra One Tree Hill. Fantastisk musikk.
Så kom vi til Allison Krauss. Ja, det var en grunn til at hun ikke fikk kreditt for sangen Whisky Lullaby tidligere her skjønner dere. Hun får kreditt nå..!

81 kommentarer:

SKN sa...

Du har bestandig musikk tips :)

Bekkesverden sa...

Enda mer jeg må laste ned:D <3

Anonym sa...

Kate Voegele er geniaal! Elsker musikken hennes:)

Anonym sa...

Fine artiser du trakk fram! Whiskey Lullaby er fantastisk.

Mia Helène sa...

Fin blogg!

Hilsen Mia
miahjertas.blogspot.com

Anonym sa...

Pink er TØFF! :D

frokenlund sa...

Herlige sangar alt i hop!

Lena. sa...

Hmm, det skal jeg sjekke ut! :) Du vet ikke tilfeldigvis i hvem butikk dem har det?
Fant ikke så mye på nettet se! <3

Terese sa...

Kate Voegele <3
Takk for musikk tips! :)

Anonym sa...

Takk for det =) Tror jeg skal klare å nyte det.. hehe

Lena. sa...

Okei, tusen takk! :)

Anonym sa...

Kate Voegele er så innmari flink at jeg vet ikke om jeg skal le eller grine! Nydelig stemme, og veldig fine tekster :)

Anonym sa...

ja, det håper jo jeg å=D

Masse bra musikk der:D

Magnuss sa...

det nye albumet til pink er psychobra!!!! Ava Mary A er best!:) og Please dont leave me er good da!

Anonym sa...

det var det også. :)

KamillaK sa...

Beste kvinnelige artisten er vel ærlig talt meg?

TINE sa...

Aww,Vanessa var fint;o Både fint og kult liksom:D hoho Skal faktisk foreslå det navnet for min kjære så får vi se. Kanskje du får en overraskelse i posten:-)

cecilie Ailin sa...

så fin blogg! god musikksmak :)

Merethe M sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min! :) Er heldig du som har fått snø da.. Her er det ikke et snøfnugg, ikke en gang på fjellet! :O Men jeg får bare vente;) Ifølge yr blir det kaldere neste uke :D

Fin blogg du har:)

Yvonne sa...

haha :p liker du ikke snø? liker det kun hvis det holder seg fint og ikke sånn slaps og sånn som det alltid blir i bergen!

Anonym sa...

Oi, disse sangene må jeg høre igjennom en dag :)

Anonym sa...

Jeg er nok en av de få jentene som ikke synes Zac er heit xD :p

Anonym sa...

jeg liker profilen din kjempe godt!
morsomt å lese det du har skrevet :-)
stå på, karoline<3

Maria Helene Nilsen sa...

Kjempeflinke alle sammen, elsker pink's dear. mr president.

Anonym sa...

Idag igjen altså?:D
Er det dyrt å være publikum der?

Anonym sa...

Har sett alle de utenom fatso, og jeg må innrømme at de hsm 1,2 og fritt vilt 1, var myyye bedre!

Ååh, så digg da, hadde ikke gjort noe å være med på alle sendingene akkurat :D

Linda sa...

Sovnet etterhvert vet du ;D hehe <3
Pusspuss på søteeen

Sissel sa...

Oi, så kjipt daa, det snødde første dagen i dag hos meg ;O
men det smelta bort i løpet av dagen ;O

Anonym sa...

Sv: Ja, ikke sant. Penger burde vokse på trær! :D

Andressa sa...

Pink er råå <3 Elsker den dama:D
også har hu bursdag samme dag som meg:) *stolt*

Lise Lotte sa...

Ouh, hørtes utrolig koslig ut.
Tror jeg skal gjøre slikt selv en dag, ha sånn dager med en slags musikk :) Så det var et fint tips altså ^^ <3

Anonym sa...

Elsker alle disse, du har bra muskikksmak;)

Tuppene sa...

Takk for tipsene- blir vel å laste ned noen av de ja:)

Idunn sa...

Jeg holder på å lete etter ny musikk nå, så dette passet bra! :D

Malin *_* sa...

Nydelige sanger, passet perfekt i dag :)

Camilla Didriksen sa...

Kate Voegele er helt amazing! :)

Isabell sa...

michelle branch og pink er suverene! Men Vanessa Carlton er samme sjanger som branch, bare bedre ville jeg si:)

Kristine sa...

Så mye fin musikk :D

Ja, skoene var feete :)
Og kun 299,- for dem :D

Margrete sa...

brabra med musikk tips!

Anonym sa...

Alltid bra med musikk tips!! Så tusen takk for det:D

Yvonne sa...

Liker musikktips :D

Nina sa...

hei liker du ikke at det snør?

Anonym sa...

FATSO! haha <3

Anonym sa...

P!nk - So What er så hot! :D

Malina sa...

Fine tips du har. Har hørt om pink og hun fra oth, men de andre var ukjente for meg. Hører ikke så mye på musikk ;O

Anonym sa...

Jeg ser forr meg deg som ei jente med selvtilitt og egne meninger ja Karoline :)

Annerledes innlegg^^.

Krii sa...

Forguder den siste CDn til Pink! Liker alle sangene der, og er ikke lei av de , selvom det er en stund siden jeg fikk hørt cdn ! :)

veronika sa...

jaja, klart du kan det ;D <3

Camilla sa...

da får jeg vel sette i gang med å laste ned enda mer;D

Kristine sa...

så bra musikksmak du haar <3

Hanne sa...

Jeg elsker sånn typisk One Tree Hill-musikk, herlig:)

Marthe Sofie sa...

Jeg har "utfordret" deg til å svare på noen spørsmål på bloggen min!

Lykke li sa...

Ah, musikktips ! Akkurat slik vi liker det :D

Elsker Michelle Branch :) Hun har en vakker stemme <3

1 sa...

Takk for tips :D
Hadde bare hørt om Pink til nå..

June sa...

Jeg elsker stemmen til Kate Voegele, hun har en slags ro med et spesielt preg, selv om hun er rocka! Kan høre på musikken hennes i evigheter.

HILDE J sa...

Flotte sanger! Gode tips her ja :-D

Mottatt mail nå! <3 Hehe! Så iløpet av helgen er premien klar ;-)

Michelle sa...

jeg kan påstå at jeg er temmelig enig med deg i det. Jeg ville at snøen skulle komme senere. Er ikke klar for det enda for å si det sånn.

Anonym sa...

Jey, ny musikk på dataen :D
Takk for tips :)

Susanne sa...

Jeg har erfart at å gråte ikke hjelper, når det kommer til snø. He he.

Åh nå fikk jeg tips til ny musikk. Tusen takk:)

AK sa...

Herlig. Skal sjekke ut noen av de. Kate Voegele har en fantastisk herlig stemme!

Irene sa...

har bare hørt om pink jeg, haha :D

Anonym sa...

Bra damer!!
Sv: Bra, da er vi to ihvertfall!

Helene sa...

Bra sangere! Girlpower ;) Like Kate Voegele :D

Ingvild sa...

Not bad at all :D Fine sanger, Pink er rå.

Emelie sa...

Har hørt Pink, men ikke de andre;P

Camilla:) sa...

Mange bra sanger her da:)
Helt enig i at snøen ikke burde komme før desember! Hallo,det er oktober! Tenk om snøen blir brukt opp før jul da:-O håper ikke det! Hihi..

victoria sa...

Jeg liker tasten din.
:) Stå på!

Bra du ikke driver med moteblogg, da hadde jeg gått i svime. I love music more than clothes!

Anonym sa...

Heheh. Nei, vi har ikke det ;o
Ikke Deli de Luca. Ingenting. En råtten Narvesen er alt.
Nord-Norge sucks.

Nugget sa...

jippi, musikktips akkurat når jeg trengte det <3

Anonym sa...

Se det fra den lyse siden; du kan kaste snøball på folk du ikke liker :)

Jeanette sa...

Takk for tipsene ;)

Malene sa...

Spennende, jeg for min del liker best manlige artister og band. Hvorfor vet jeg ikke. Norsk musikk er også bra. Real Ones, Howl, Grand Island... osv. Btw. Phet header:)

Nadine sa...

Takk! :D
Elsker headeren din, den var megasweet! :)

Karoline sa...

fiiine musikken du liker :D

KristineBirgitte sa...

Jeg elsker Kate Voegele :) Hun er fantastisk. Du har god musikksmak :)

Morsom blogg forresten :)

Yvonne Lise sa...

Nå må jeg ta å sjekke ut disse artistene. Har liksom bare hørt om Pink?

Takk for musikktips!

Susanne sa...

Jeg synes også den er skikkelig teit og dum,men jeg ser jeg også;)

Anonym sa...

Takk for det søta;) Syns personlig bare noen utfordringer er bra. Kan fort bli for mye..

Tror michelle ble favoritten min av de sangerne der;)

Anonym sa...

Tusen takk for musikktips, er alltid kjekt å høre om noe nytt :)

Anonym sa...

takker :)

Marianne ! sa...

Elsker musikken til disse jentene! Håååi. :)