torsdag 30. oktober 2008

Jeg ble utfordret


Marthe Sofie utfordret meg til å svare på disse spørsmålene:

1. Vet du hva et onomatopoetikon er?
Et lydord. Grunnen til at jeg vet det er fordi jeg så Alexander Krag hadde fått det samme spørsmålet isted. Og da måtte jeg søke det opp.
2. Favorittsangen din av favorittartisten?
Siden Britney er favoritten, må jeg velge en av hennes låter? I'm not a girl, not yet a woman.
3. Har du noen dyr?
Det har jeg dessverre ikke..
4. Liker du melk til pizza?
Nå liker jeg ikke melk, så svaret blir trolig nei.
5. Kan du skifte dekk på en bil?
DET klarer jeg ikke nei.
6. Har du noen gang besvimt? Hvorfor?
Jeg besvimte faktisk forrige uke, for lite søvn og jernmangel. 
Også var jeg nær en besvimelse på Norway Cup åpningsshowet i sommer. Stod på 1 rad og fikk slått en ball rett i ansiktet. YEY! Ble heldigvis dynket med vann så jeg ikke skulle gå rett i bakken. Men det var likefør gitt.
7. Synes du det er galt av metal-elskere å si at techno ikke er musikk og omvendt?
Ja. Nå synes jeg ikke noe av delene er musikk. Men alle har hver sin smak.
8. Hvis du kunne velge; nye sko hver dag eller ny frisyre hver dag?
Nye sko. Kan jo ikke ødelegge håret. Haha!
9. Tror du at det finnes ting mellom himmel og jord som vi mennesker ikke vet om?
Kanskje, kanskje ikke.
10. Leser du bloggen min?
DET gjør jeg. Så nå synes jeg alle skal gå innom bloggen din.. 
Trykk HER eller HER eller rett og slett HER for å komme inn på Marthe Sofies blogg

(Det er vel egentlig meningen at jeg skal utfordre noen andre nå, men jeg kommer ikke på noen spørsmål..Så kanskje senere!)

29 kommentarer:

Nina sa...

Så mange kule spørsmål og svar!
Digger utfordringer, minner om tagging på youtube! :P

Anonym sa...

Hei!!!!!
Tusen takk for at du fikk meg og venninna mi inn igår vi hadde det moro! Fikk du inn de svenskene også?
Satt oppe og lo godt av deg og erik. hva var den geipingen og pekingen for noe? Ble du fornøyd med resultatet igår da?
Har sendt deg en mail forresten om du kan hjelpe meg med den nye bloggen.
Stor klem

Karoline sa...

Hei søte Ida!!
Bare hyggelig, var jo ikke noe vanskelig å få dere inn..! Svenskene kom seg inn de også ja.. Så da er alle glade vet du..!:)
Tror du blander erik og kriss nå...Var Kriss som geipet.. Og den pekingen var fordi vi kranglet om hvem som var mest femi, hehe..
Jeg fikk helt sjokk. Nicoline er jo min favoritt, men at Malin skulle gå ut når hun sang så bra som hun gjorde igår, er uvirkelig..!! Men nå håper jeg Nicoline tar seieren..
Var du fornøyd da?
Sender en svar på mailen din straks jeg..!:)
Klemklem

Anonym sa...

H&M är bäst! :D

Malina sa...

Moro med slike utfordringer! Hva gjør du i dag, da?

Å, så koselig :) <3

Anonym sa...

Mhm! Er ikke så dyre heller! nesten 4 lapper..

KristineBirgitte sa...

Morsomt :)

..men det er vel meningen at du skal utfordre noen andre når du er ferdig selv? Tre forskjellige bloggere? Peis på, jeg er spent :)

Michelle sa...

samme her xD jeg dør på meg om den ikke funker, men den burde jo det. har i tilfelle backup og andre pc'er å bruke i mellom tiden.

skal vi linke hverandre btw? :D

Anonym sa...

Jeg hadde tenkt å se 99 % ærlig. Men gjorde det heldigvis ikke ;) Og hvis du sier den suger, så gidder jeg ikke se den heller. Hater dårlige filmer:P

Tanita sa...

Tusen takk :) ja den er veeldig fiin, liker den!:) Alt bra med deg? :)

Anonym sa...

var du i salen:O så gøy^^ Jeg ble letta når Nicoline gikk videre! heia Nicoline:D

Ingrid Marie sa...

så bra svar!:)

Hanne sa...

Veldig gøy å lese:)

Anonym sa...

Åja. Jeg blander erik og kriss jeg. hehe. Men dere var søte da! mest femi? er det dumt å være femi når man er jente?
Tusen takk for svaret på mailen. Jeg skal prøve å lage bloggen etterpå. Men vet ikke om jeg vil bruke blogspot eller blogg.no

Camilla Didriksen sa...

Kjempe gøy å lese slike utfordringer :)

Anonym sa...

Love Grey's Anatomy! :D

Anonym sa...

P!nk er den beste <3

Monica sa...

du er jo såå fantasifull, så blir gøy se hvem du utfordrer :)

Meg sa...

Tusentakk søta! :)
Hørtes vondt ut med den ballen i trynet, det er så typisk slikt skjer med meg og når jeg er i nærheten av fotballkamper. grr!
:)

Anonym sa...

Herregus, nye sko HVER dag...<333 AAH!

Irene sa...

så kjekt å bli utfordret :D

Panda sa...

Åå så gøye spørsmål og svar ^^
Liker å lese sånt! (psst: jeg liker også britney men ikke si det til noen^^)

Anonym sa...

ja synes den var litt artig:)

hatt en fin dag så langt??

Yvonne sa...

Så morsomt! :D

Tone sa...

haha artig å lese svarene. utforfringer er artig :D

Linda sa...

Hehe, gjorde jeg ? hmm ;S han er skummel ;P hehe. awwi morro med sånne spørsmål da søøta <3
Driver med da?, åå du har så mange lesere du, men er ikke rart når du har en utrolig bra blogg :D
håper det går bra med deg i dag da:D

Marianne ! sa...

haha, morsomme svar ;D

Anonym sa...

wow, er britney fav. div? jeg er britney fan! haha, womenazier er rå da, den "nye" knizz

Magnus Lofstad sa...

jeg har likt bloggen din og syntes du har sett skikkelig søt ut til nå. nå ble jeg skikkelig skuffet BRITNEY som yndlings artist :s fyttikatta :( hehe

men ellers syns jeg du har en knallfin blogg :) håper du har det fint =)