tirsdag 28. oktober 2008

Jeg er forelsket..

Henrik har fått seg leilighet i Bogstadveien og tror jeg har begynt å stalke han. Jeg skulle ønske det igrunn var sant, men fakta er at jeg har begynt å stalke to kjoler. Ja, du leste riktig. Henrik bare lo hver gang jeg gikk ut av døra hans.. For jeg gikk et par tusen ganger ut og inn. Du tenkte kanskje at jeg hjalp til med å bære esker? FEIL. Jeg gikk heller ut og inn Gina Tricot og Bik Bok et par ganger.. okei, et par tusen ganger. Men se på kjolene da. Eller du får se bare en, for jeg finner ikke den jeg er forelsket i fra Bik Bok på nettet.

Er det ikke bare sykt irriterende at hun modellen passer alt? Jeg synes hvertfall det. Men jeg går å innbiller meg at jeg passer den like bra jeg. Likevel så har jeg også lyst på den fra Bik Bok.

Greia er at jeg har et veddemål med en av mine venner..Andrea. Vi skal ikke bruke mer enn 1000 kr på klær denne måneden. Og kjøper jeg begge kjolene så taper jeg veddemålet. Jeg gikk derfor innom masse andre butikker også og tenkte: Bare finn noe superflott som du bare MÅ ha så du kan glemme kjolene nå da. Men den gang ei.
Så jeg endte opp på Gina Tricot og Bik Bok igjen. Vekselsvis. Jeg klarte ikke velge.
Vakre Belinda jobber på GT og hun er enda skjønnere i virkeligheten. Ja, du tenkte det kanskje ikke gikk an du. Feil.

50 kommentarer:

Sissel sa...

Ja serr, hun modellen er Så pen ;O

Anonym sa...

Den kjolen vil jeg å ha! :O Den er kjempe fin:)

Aleksander Eilertsen sa...

Var en ekstremt fin kjole da^^

Malin *_* sa...

Den var veldig fin da :D

Linda sa...

den kjolen var veldig fin (:
Hvordan går det med deg da?
Pusspuss

Anonym sa...

Fin kjole ja:) Har opplevd samme problemet selv før. Du får velge den du kan tenke deg til at du blir å bruke mest!
For et luksusproblem vi i Norge har;)hehe

Anonym sa...

nydelig kjole!!

Irene sa...

Veddemålet høres litt vanskelig ut, haha :D Spesielt om man finner noe man vil (må) ha..

Anonym sa...

Jeg synes det er rart med modellene, hun ser litt falsk ut :p

Jeg vil og ha leil. i bogstadveien. Ei venninne av meg har det, og jeg er såå sjalu! Men snart flytter jeg til Oslo, og snart skal jeg ha egen leilighet. Og da krever jeg å bli kjent med deg, søte Karoline <3

Monica sa...

den kjolen har jeg sett på :D
Gina tricot er eeeeeeelsk

Karoline sa...

Nydeleg kjole! Ikkje rart du er forelska :D

Emma sa...

Den kjolen er kjempefin :)

Terese sa...

Skjønner ikkje du tørr å gå inn sånne veddemål :p

Anonym sa...

er det så vanskelig å velge en kjole?

Emelie sa...

Kjolen er nydelig! skjønner at du har lyst på den<3

Karoline sa...

Linda: Går greit med meg, med deg da?! <3
Irene: Tro du meg. Jeg HATER veddemålet.
Karoline Natalia: GJETT om vi skal bli bestfriends a..! <3
Anonym: Luksusproblem..Ja, det er vanskelig å velge..

Helene sa...

Jeg velger å innbille meg at modellen får alt sydd til henne, slik at det passer ekstra godt.:D For kjolene på gina har så utrolig dårlig passform noen ganger, haha. Formen blir jo bare helt rar liksom. Men fine er de, bare synd de ikke ser så bra ut på :)

Ida sa...

Kjøp den! Du blir sikkert kjempefin i den=)
Jeg har utfordet deg til å svare på noen spørsmål som står på bloggen min=)

frokenlund sa...

Gud for ein herlig kjole !

HILDE J sa...

Åh, det var en fin kjole indeed! Hadde jeg vært deg hadde jeg absolutt ikke klart å holde meg *S* But, good luck! Så får vi håpe begge kjolene er i butikkene til veddemålet er over ;-)

Tuuuusen takk for herlig kommentar i bloggen min, Karoline! <3 Kjempe koselig å få slike tilbakemeldinger. Da vet jeg ihvertfall at leserne ikke kjeder gørra av seg når dem leser *S*

YES! venter spent på mail ;-) hehe!

Marita Førisdal sa...

Ja, går på skolen på kvelden<3

Camilla:) sa...

Sykt fin kjole!<3 Enig i at hun modellen er dritpen:-O Burde ikke vært lov!:-P

Anonym sa...

søt du er :) GØY å møte på deg!

Lena. sa...

Ahh, har sett på kjolen på bildet mange ganger sjøl. Den er utrolig fin :) Du har jo en pen kropp, så tipper du passer den og at den er fin på deg jeg! ;)

Anonym sa...

hun modellen er pen! jeg glemmer at kroppen min ikke er lik når jeg tenker "den MÅ jeg ha"

Camilla Didriksen sa...

Den kjolen er gourgeous! :D

Sissel sa...

Hhaha ja takk, jeg synes vi klarte å konsentrere oss sån n passe bra :D

Camilla sa...

kjempe fin kjole :D

Anonym sa...

Den kjolen er kjempefin. Jeg må på GT snart, tror de har fått inn masse fint nå! Håper jeg har penger. :O

Caroline sa...

Kjøp den bra bikbok,så får du bare moren eller faren din til å kjøpe en førjulspresang så får du begge uten at du taper veddemålet:)

Madeleine sa...

Skjønner problemet ditt! Det er så utrolig mange herlige kjoler ute nå, så det å velge går jo nesten ikke. Hvertfall ikke når du har det veddemålet :p haha! Lykke til da :)

Madeleine sa...

Skjønner problemet ditt! Det er så utrolig mange herlige kjoler ute nå, så det å velge går jo nesten ikke. Hvertfall ikke når du har det veddemålet :p haha! Lykke til da :)

Anonym sa...

den kjolen kjøpte jeg meg for 2 uker siden...er så søøt men ikke like fin på meg som hun modellen:(

Anonym sa...

Skjønner hva du mener med at det er i rriterende at hun kler alt, for det gjør hun! Den kjolen der er knallfin!

Mammabenti sa...

åh det er så sinnsykt irriterende når du bare kjenner at du MÅ ha de tingene :S hehe..

Anonym sa...

jepp, på med tråsa først, så kan man smøre seg :)

Fin kjole !

Anonym sa...

Gina Tricot i Bogstadvegen er kjempebra da! :o Var på ferie der en uke i sommer og var innom hver dag og kom aldri ut tom hendt ;)

Anonym sa...

Kjempe fin kjole da :P

Anonym sa...

Jeg elsker den kjolen fra GT, har så utrolig lyst på den i rødt! MÅ HA!

Anonym sa...

nydelig kjole :D

Susanne sa...

HAha XD
Vakker kjole!
Har alltid sånn at jeg tror at jeg ikke passer en eneste ting modeller på nettet har x'D
Menmen, fakta óg da.. Når man ikke har kurver -.-"

Tusen takk for kommentar btw ;* <3

erika sa...

Lykke til med veddemålet da! vanskelig å la hver å shoppe for meg, hvertfall hvis du har funnet noe du VIL ha;o

Hilde Christina sa...

Vil også ha den!!

Jorunn sa...

Jeg prøvde den kjolen, men den satt ikke sånn på meg... hehe... Noen som er overrasket! haha... For ja helt enig, hun passer alt! Jeg så ikke sånn ut hvertfall.. hehe..

Anonym sa...

Kjolen var kjempefin : )

Ingrid E. sa...

gina modellen er helt ultra pen! kjolen er utrolig kul! Og leilighet i Bogstadveien er DIGGBART!

Liv Bianca sa...

haha! jeg har også irritert meg over at hun seriøst kler ALLE klærne de har det jævlig godt. kanskje de lager klærne etter henne. :p
Neida, men digg kjole!

I sa...

Den kjolen er såå fin. =) Håper du klarer å velge da.. Og ikke kjøper for mye denne måneden!

Frishis sa...

Den kjolen var nydelig :O kjøpekjøpekjøpe :D

Anonym sa...

Hun er jo fin i alt den dama! :-) skulle prøve å holde meg unna kjøpelysten denne månden jeg også, mitt tips er å ikke gå i butikkene!! Da vet en jo ikke hva en går glipp av;-) Kjøpte meg et herlig pledd og ble hjemme ;-)