lørdag 18. oktober 2008

Karoline er dum

Karoline er hvertfall trøtt, angrende og ja..dum
I love that dress..
I love to smile..
I love Kamilla
And I still love Kamilla..

Bildene er fra Lenes bursdag igår.. Koselig koselig!

Kom nettopp hjem fra hyttetur. Eller noe sånt.
En kamerat har fått seg hytte nemlig, og jeg er misunnelig som bare få.
Men det at han også har fått seg nytt trommesett falt ikke helt i smak, når Karoline allerede hadde hodepine. Nå er jeg bare trøtt og hodet mitt banker..!



23 kommentarer:

Agnethe sa...

Fine bilder :)

Anonym sa...

Kjolen var fin! :)

Camilla:) sa...

Koselige bilder! Digget kjolen!:-O Hvor er den fra? Høres ut som du koste deg da, bortsett fra hodepinen=/ huff...

Anonym sa...

Aw, så søt du er! Og så fine bilder da! :D

Marianne ! sa...

ååii.. fin kjole!! :)

Emma sa...

Søte bilder!! For en nydelig kjole <3

Peaches sa...

Så søte bilder :) Hyttetur er kos ;p
God bedring og ha en fin lørdagskveld ;D

Anonym sa...

Så mange fine bilder;) Og så søt du er:)

Panda sa...

Så fine bilder! ^^
Likte kjolen! Hytteturer er alltid koselige ^^

Camilla Didriksen sa...

Kjempe søte bilder :) Du og Kamilla er så søte sammen så! Så ut som dere koste dere :)

Anonym sa...

Jeg digger deg og Kamilla, dere er så søte <3

Camilla sa...

Takk :) jeg er ganske stolt av meg selv også faktisk :D

Kjempe søt kjole:)

Bekkesverden sa...

Hørtes koselig ut:)

Mia sa...

så fine bilder :)

Anonym sa...

så søt du er:)

Anonym sa...

Du er så ufattelig blid på alle bildene! Det liker jeg :) Virker som en utrolig hyggelig jente...

HILDE J sa...

Kjempe flott kjole! Minner meg om sommertider :-)

Fått seg en hytte faktisk. Jøsses, det er ikke dårlig må jeg si *S*

Anonym sa...

dere altså. fine kjolen :)

Eva sa...

Fin kjole! Kjedelig med hodepinen da =/

Anonym sa...

For en fin kjole!! :)

victoria sa...

Dere er søte

Ireneelise sa...

And I love you <3

moon sa...

Fullj å go ;p