fredag 17. oktober 2008

Svarene




At den videobloggen ble lang er det ingen tvil om.. Fikk også noen spm etter jeg var ferdig med videobloggen.. 
Hello, my name is borat :) Whats your name?
Britney Spears
Hei! jeg lurer på om du husker hva du drømte sist? Og hva er du mest redd for i hele verden, som du kanskje ikke tørr og si?
Jeg drømte at jeg hoppet i fallskjerm..! Er redd for mye, men kommer ikke på noe spesifikt som jeg er redd for å innrømme. Jeg er veldig redd hester da..!
Hvor gammel er du?
16 hele år, pluss to måneder;)
Hva er din største interesse? 
Musikk
hva slags sokker er best? 
Kusokker!
hva er favoritt lukten/duften ? 
Det er så mange.. 
hviken frukt liker du best? 
Mango
har du en hobby? :p 
I got many!
Hvis du kunne være en gutt for en dag, hva er det det første du ville gjøre? 
Hørt hva guttene EGENTLIG mener om oss jenter;)
Hvor mange forskjellige hårfarger har du hatt, og kan du legge ut bilder av de forskjellige fargene du har hatt ;) 
Det er sykt mange da..!! Men skal prøve å finne frem noen bilder;) Kan ikke love noe..!
Hvor ville du flyttet hvis du skulle flytte til et annet land/sted i verden? 
USA eller Spania
Hva er ditt største ønske?
Å få drømmegutten min<3
Hvem er drømmekjæresten?
Jared Padalecki!

35 kommentarer:

Eva sa...

Artig med videoblogg - hva slags musikkopplevelse hadde du 2. desember 2006? *nysgjerrig*

Emelie sa...

Mange bra svar!:D Gøy å høre på<3

Anonym sa...

Er ikke du morsom så vet ikke jeg ^^. <3

Camilla sa...

Søøt video:)

Martine :-) sa...

oi, trudde du var eldre?

Aleksander Eilertsen sa...

Karroooo:(
du snakker veldig veldig lavt;o hører ikek svarene her:(

Anonym sa...

Jeg også trodde du var eldre enn 16!

Anonym sa...

jeg hører ingenting =/

Karoline sa...

Aleks og Ingunn: Da har dere ikke giddet å se hele videoen. For det er bare første to minuttene man ikke hører meg;) avslørt..

Anniken sa...

Kusokker er de nydeligste! Mye, mye mer til å stole på enn hester. :)

Anniken sa...

Forresten, kaller du deg høy med 1.76m? Jeg rager faktisk 1.85 over bakken, så da er det bare å bli venn med meg så vil du føle deg lav igjen. :D

Unknown sa...

Du er så søt du :)

Anonym sa...

ææææ skjer med lyden? Jeg vil se! (og høre)

Anonym sa...

okey nvm, leste kommentarene nå. Får jeg spole til det blir lyd :D

Aleksander Eilertsen sa...

Haha jeg ser ikke en videoblogg man ikek hører noe på;o men nå har jeg sett den(A)

og mwiwiw, ikke originalt svar, men så utfyllende at det duger:D

og tipper jeg er yndlingsbloggeren din(HH) hahahahhahaha ikke egentlig, men måtte jo si det XD føler meg morsom nå ser du:P

Ida sa...

ÅÅÅÅ, du nevnte meg :)<3
Du er så søt, Karoline!!

Kristine sa...

endelig videoblogg <3 så søøt du er!

Mammabenti sa...

Morro med videoblogg:D

Anonym sa...

så søt du er, takk! Jeg lever langt fra drømmelivet, men har det innmari gøy :)

Hilde Christina sa...

Haha, jeg lo godt når du gjentok svaret mitt XD

Siri sa...

så søt du er:)

Renate sa...

jeg så ikke noe jeg ;( Det var helt svart!

1 sa...

aa, videoblogg :D
så søt du er!

Anonym sa...

Du er så koselig å høre på! Haha :D

Anonym sa...

Trodde du var eldre ;p

Anonym sa...

aw, søtt ! trodde du var eldre jeg ogsåå

Malina sa...

Haha, gøy :D håper du får en fin helg Karoline ;)

Lise Lotte sa...

Naa, så utrolig søt du er :D
Ha fortsatt en fin helg ^^

Anonym sa...

Hæ, Spania? HVA MED ITALIA?:P haha.

Camilla Didriksen sa...

Du er så søt Karoline :D Kjempe gøy å se videoblogg med svar!

sve sa...

Hehe, så gøy :-)

Mango er heftig godt.

hejafhiawrl sa...

Karoline, du er så søt! :D Flere videoinnlegg, takk. ^^

Robin Johansen sa...

Gud kor skjønn du e :D

nah sa...

du er så søt du!

Salatbolla sa...

mmmh mango! =)