søndag 19. oktober 2008

I'm Letting Go


Kept on hoping we could find a way to make it real
And tell myself that it's getting
Better when it never will
And I would never want for you to be alone
Its so hard to tell you so
But I'm letting go

Now I'm not trying to regret anything
I that have done or the things I have said
Life has a way of making change like the seasons
Summer, spring, winter and fall
Sometimes I feel so out alone I wish
You were there on special occasions
Feelings for you I cant hide but
I know better than to drop my pride

-Brooke Hogan

Jeg regner ikke med at alle skal forstå hvorfor jeg postet deler av sangen Letting Go her, men jeg regner med at dere er smarte nok til å forstå at det er ment til en person..
Kanskje teit å poste på bloggen, men I don't care. Det er min blogg.

Vet noen lurte på hvor kjolen min var fra, den hvite som dere ser både i dette innlegget og det under.. 
Den er kjøpt i Malta;)

20 kommentarer:

Malina sa...

Den kjolen der var veldig fin, Karoline! :)

Renate sa...

Uff, jeg kjenner meg igjen selv i sangen, slike ting er vanskelige. Jeg håper det vil ordne seg for deg.

HILDE J sa...

Huff, det å gi slipp på ting kan være MEGET tøft ja.. Håper også det ordner seg for deg :-)
Enig med deg også forsåvidt. Din blogg, post hva pokker du vil *S* ;-)

Emma sa...

Søtt bilde :) Kjenner meg så altfor godt igjen i teksten selv og.

Anonym sa...

Så pent bilde. Kjolen var kjempe fin:)

Tuppene sa...

Åå.. nydelig kjole:)

Marianne ! sa...

fin tekst! og har sagt det før, men sier det igjen, kjolen var kjempefin :)

Camilla:) sa...

Håper det ordner seg,søta!<3
Den kjolen er nyydelig!^^ And so are you:)

Emelie sa...

Fin kjole!:D

victoria sa...

Jeg tør ikke å spørre

Anonym sa...

Helt enig med deg, kjempe digg jakke!

Ellers bare bra da? :)

I sa...

Det er ikke teit i de hele tatt å poste dette i bloggen :) En blogg uten følelser er som en himmel uten stjerner.. Hihi.
Hope u'll get better soon. <3

Nydelig kjole!

Marthe Sofie sa...

Du er pen, Karoline :) Og kjolen var kjempefin

Overland sa...

fin kjole :D

Ingrid sa...

Kjempefin kjole, søta :)

Lene Christina sa...

Blogg det du vil, søta !
Liker bloggen din, jeg :)

Hanne sa...

Nydelig kjole! Håper det ordner seg for deg:)

Ireneelise sa...

Fin sang, bra tekst.. Er ikke grenser for hvor mye man kan kjenne seg igjen i slikt, og gjøre det ditt eget. Jeg håper det går greit søte.. :)

Anonym sa...

brooke hogan, ho som e med i serien "Hogan knowns best" på mtv?
fin sang og fint bilde :)

Mira sa...

Håper alt går bra med deg :)