mandag 20. oktober 2008

Ny Uke - Nye muligheter

Klokken er så vidt passert 12, men Karoline har fått gjort mye idag for det hun.
Igår var Karoline forresten på skogstur med søsteren sin. Bollefest også. Vi kjøpte playboy blad til en 16 åring vi. Håper det falt i smak. Vi ble bedt mens vi var på tur, så da var det innom Narvesen og ta med seg et blad. Vi kan jo ikke komme i bollefest for en 16 åring, uten gave.

Idag har jeg rukket å vært hos legen, fått startet dagen med en god smoothie fra Smoothie X Change, blitt oppringt av en advokat som troddde hun hadde ringte feil Karoline Sandvik (riktig det) og ikke minst møtt Erik. 
Erik setter forresten veldig pris på om du vil gi han og makkeren Kriss noen stemmer på DENNE SIDEN .
Så går du inn på Europas favorittartist og blar ned til Norge. Og trykker stem. Og dette kan du gjerne gjøre flere ganger.
Jeg oppfordrer alle til dette, selvom du kanskje furter ennå for at Karpe og Madcon ikke vant.
Do it for our contry. Yes!

Jeg ser ikke ut om dagen, så derfor slenger jeg med et bilde av meg og Erik siden jeg HATER innlegg uten bilder. Og minner nok en gang på at du kan stemme på han og kriss.. Yeah!

106 kommentarer:

frokenlund sa...

Koffor er eg så skjønna da ? (A) :D
Cola går godt forran Pepsi Max ! :D

Marthe sa...

for en koselig helg! hyttetur er digg:) hihi, søtt bilde av dere!^_^

Monica sa...

venter fortsatt på bildene karro :)

Mammabenti sa...

Nåååh tusen takk<3

Renate sa...

Åh, tusen takk. Du er så søt, jeg digger deg også!<3

Lene Christina sa...

ntåh :D
så søte :)

jeg synes Erik er pen :D

Ida sa...

Karoline er så søøøøøøøøøøt

Lena. sa...

Sånn, da har jeg gjort noe nyttig å stemt! :) Hihi..

Veldig fint bilde forresten! ;D

Hanne sa...

Så fint bilde av dere:) Erik og Kriss virker så hyggelige!

CHRISTINAFRAAS sa...

så flink du er som har gjort mye :-) fint bilde og.. et innlegg uten bilde er kjedelig.. men, med ditt supersøte smil lysner til og med min sugne mattetime litt! hehe! ;) ha en fin dag!

Mira sa...

Så søte dere er :)

Jammen så bli med da på Stereo :D

Anonym sa...

Bergen er vakkert ja, hehe :- )
søtt bilde <3

Lisa sa...

Tusen takk for det! Synes det er kjempegøy å ta naturfotografier.

Veldig fin blogg du hadde, jeg kommer nok til å dukke innom en gang iblant;)

aninegunstrøm sa...

jeg vet, var deilig <3
fin blogg :-)

annikken sa...

Så søtt bilde:D

Sissel sa...

Åh, nei serr du er det, så søtt av deg å si sånt <3
Erik ser snill ut :)

Vera sa...

øh, ja det er herlig :-D

Anonym sa...

Nå har eg vært snill og stemt på Erik og Kriss slik du ville :) Heia Norge! ;)

Innlegg uten bilder er faktisk utrolig kjedelig, bra du hadde med bilde :)

Overland sa...

da har i stemt :)

Anonym sa...

Det er kjempebra! :)

Anonym sa...

Haha! Jo det er vell sant det;) Men heldigvis er jeg ganske flink til å spare penger, eller i alle fall bruker penger bare på det nødvendige;)

Pent bilde;) Enig med deg, litt kjedelig ut bilder på et innlegg;)

Yvonne sa...

Fint bilde! :D

Saha Carter sa...

Jeg veeet, bitch ass :S haah! Så søte dere er på bildet da :-)

Camilla sa...

Ja, det gjør hun:)

Erik og Kriss kommer kanskje på juleballet vårt :D

Ingvild sa...

Oi, takk for kommentar :) Nå har jeg handlet inn premie og greier. Hensikten med konkurransen min er egentlig bare å få den bedre kjent hvor jeg bor, men setter stor pris på andre som legger merke til den!

Hanne sa...

Så koselig bilde :)

Yvonne sa...

hehe, bra det ikke bare er meg da ;b

maddiieeatthedisco sa...

takk for koselig kommentar!!

Anonym sa...

Tenkte på å stemme på Erik og Kriss, men hadde ingen link for å stemme.
Men nå har jeg stemt flere ganger : DD

Bare for å avslutte komentaren å svare på din spørr jeg; Hvordan gikk det med Brann i går? :)

Neida, synes de fortjente å vinne i går jeg, synd..

Caroline sa...

fin blogg , titter nok innom en annen gang og skal du se;) ha en fin dag videre:)

Anonym sa...

så koselig bilde av dere : )

Anonym sa...

svar: tack detsamma :)

Anonym sa...

Tipper 16åringen ble strålende fornøyd med gaven. Snilt gjort;) Hørtes forresten ut som om du hadde en koselig helg.. Skulle bare ønske helgen var lengre jeg..

Panda sa...

Ååå så søt du er! ^^ Kjempe koselig bilde!

Jeg fikk en gang skikkelig lyst til å kjøpe ett playboy blad fordi det var ett bilde av kimber fra nip\tuck på forsiden :P angrer fremdeles på at jeg ikke gjorde det :P

Siri sa...

det avr jo et søtt bilde :D

VEDIS KRISTINE sa...

uuuh, heldiggris:D hørtes ut som en fin dag:)og det er deg som er søt, søt søt søt <3 :D

Anonym sa...

Awwww ;) Så koselig!

.... sa...

Så søtt :)

Helene sa...

Håper du får en fin uke også :-)

Marianne ! sa...

Det var jo bare et helskjønt bilde da!;D

Emma Adeline sa...

Da har jeg stemt(!)

Så utrolig søte dere var der, han ser veldig fornøyd ut. :)

Emma Adeline sa...

Da har jeg stemt(!)

Så utrolig søte dere var der, han ser veldig fornøyd ut. :)

Anonym sa...

sv: visst är det :D

Peaches sa...

Søtt bilde av dere to, jeg stemmer i vei! :D

Anonym sa...

Jeg så dere! dere var på bislett sammen idag? skulle dere ta bilder? han hadde jo det største kameraet med seg. Du må forresten si at den oransje genseren ikke var så fin. Ha en flott uke du også forresten!

Unknown sa...

Så søtt bilde :D <3

Karoline sa...

Eline: Du bare er skjønn;)

Monica: Jeg lovte ingenting..!

Lene Christina: Det synes jeg og! Men hysj hysj, det må du ikke fortelle han at jeg synes;)

Ida; Ida er søøøøt!

Lena, Silje, Overland, Emma Adeline & Gunilla: FLINKE jenter! Keep voting!!

Helene: Jess, vi var på Bislett. Erik lager cover til nye singelen, derfor kameraet var med;)

Anonym sa...

så søtt bilde av dere :-D

Anonym sa...

Ntå! så fint bilde :)

Lykke li sa...

Hehe, nå har jeg stemt. Stemte egentlig på Kakkmaddafakka som også var nominert... Menmen :P

Koselig bilde :D

Martine :-) sa...

takk!
Utrolig søtt bilde :-)
smoothie er digg!

Iselin Pettersen sa...

Takk :D
fint bilde!

Nina sa...

Hey! Høres ut som du har hatt en morsom og innholdsrik helg! Ja det var veldig morsomt å se alle sammen igjen! det har vært utrolig lenge siden jeg har sett de fleste av dem!

Anonym sa...

Hihi, takk :)
Veldig søt header :D

Anonym sa...

haha, det første avsnittet tok av! karpe er bede enn erik og kriss. Hva sier du til det?! :D

C.H. sa...

Så søtt bilde!:-D
Erik er suuper!^^

Anonym sa...

nå tar karoline helt av her :D

jeg snakker ikke om denne konkuransen eller hva det er. Generellt ;)

Anonym sa...

Så fint bilde! :)

Anonym sa...

Høres spennende ut å bli journalist da :)

Anonym sa...

så fint bilde av dere :)

Anonym sa...

shønneste karoline :D jeg er tilbake med ny blogg <3

Anonym sa...

kan du ikke fortelle den lange historien om hvordan dere ble kjent?

Anonym sa...

Oiii, er det HAN Erik det står om hele tiden:P

Malina sa...

Så flink du er da! :) pent bilde av dere to

Johanne sa...

Lucky you, men jeg syns Kriss er better looking!

Anonym sa...

VS: mulig at klærne er for store til deg, men det er jo alt fra medium og oppover...men mest i large og xlarge..skal oppdatere den nå...er noe som er solgt

Fredrik sa...

Er ikke så søtt når han synger flere timer hver dag. Hadde det vært en gang i blandt, så hadde det vært uberromantisk. Men det ble bare plagsomt :P

Men han lærte hvertfall å synge!

Ireneelise sa...

Stemmer i vei for deg ;D Også må jeg si du er flink, Karoline ;D bra du støtter. Ja, jeg syntes ikke jeg snakker med noen som ikke går på skolen eller jobber med meg, jeg. Uff, vi må bli bedre. Men var bare en liten "ulykke". Du vet, jeg er like flink som deg til å få til slikt;P (var ingen bil inni bildet, det er viktig;p Haha)

Anonym sa...

Er jo alltid kos på fest;)

Så ut som en kjempeKOS dag det der da^^ hihih

veronika sa...

Så søte dere er : ) Kjenner du Erik? : D

Sara sa...

fin start på dagen det:)

Karoline sa...

Erika: FLINK jente. Sånn skal det være!

Ingunn: Jeg sier at du får ha din egen smak, og at jeg tror du liker å få meg irritert. Haha. Søta!

Ingrid: Do you really want it? Send me a mail på: miss_padalecki@hotmail.com så skal du få den:)

Johanne: Du må ikke si sånt. Nå blir Kriss innbilsk.

Elise: Gjør du? Flinkeste jenta i Larvik! <3

Veronika: Yes, I know Erik:)

Kristi Ellen sa...

Så koselig bilde av dere da!

Marta sa...

dere er så søte sammen:)

Christine R sa...

Hihi < 3
Ah, Det er han dudn jo :P

erika sa...

nam smoothe<3

Ella sa...

Jeg vet, hun er helt nydelig :0

nah sa...

søte dere ^^

Anonym sa...

skjønt bilde!

sandramarie sa...

Takk for det søta :) Høres ut som du har hatt en fin dag <3

Emelie sa...

Det er bra!:D

Så søtt bilde av dere <3

Anonym sa...

Hihi, takk for søt kommentar :D Deg har jeg sett på jobben min(smoothie x change) en del ganger! Så gøy :D

Camilla:) sa...

Koselig bilde!:)<3
Høres ut som du har hatt en bedre dag enn meg da,hvertfall!:)

Lene sa...

naw, søtt bilde :)

Anonym sa...

Heter du ikke Padalecki? Derfor jeg ikke har funnet deg på facebook.

Anonym sa...

sv: takk skal du ha søte deg :)

KamillaK sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
jeg ler
HAHAHAHAHAHAHA

flink fotograf forresten. proff eller? ja.

Tone sa...

for et herlig og søtt bilde :D

Anonym sa...

utrolig søtt bilde! :)

Marte.. sa...

Heldiggris!:)
Fiin blogg!:)

I sa...

Åh, du er så herlig <3
Nå stemte jeg fem ganger for dere :) Selv om jeg stemte femti ganger på Karpe inne på den siden.. Digger de litt for hardt kanskje. Men heia Norge og Erik og Kriss :D De er flinke de også, absolutt!

Fant legen ut noe da? Får kanskje svar om et par uker?

Kram <3

Anonym sa...

Aaaw, så søtt bilde :D

Anonym sa...

Utrolig koselig bilde av deg og Erik, naww. :D Stemmer selvfølgelig. <3

Christine Tallulah sa...

du er fantastisk søt :)

Katrine sa...

ÅH så kult <3 Skjønn du er;-*

Katrine sa...

ÅH så kult <3 Skjønn du er;-*

Silje Madeleine sa...

Kjempe søtt bilde av dere ;*

Mariiee sa...

fint bilde^^,

tenkte eg sku skrive på din blogg siden du va så snill og skrive på min :D

Anonym sa...

Jeg har helt gått glipp av Erik og Kriss siden jeg har bodd i utlandet så lenge. Har de noen poppis sanger jeg kanskje kan ha hørt såvidt på radio eller TV de gangene jeg faktisk har vært hjemme?

Veldig søtt bilde btw! :D

sv: Hva vil du bli når du blir stor da!? :p haha!

victoria sa...

nå ble jeg glad for at du ikke linket meg, jeg trodde et sekund at du skulle få alle leserne dine til å stemme på min poll. NO WAY JOSÈ!

Christine N sa...

Sånn, stemte jeg :) heldig som fikk møte han da:)

Karoline sa...

Sigrun: Damn, du lager god smoothie søta!

Maya: Nope, heter nok ikke Padalecki.. Ikke bare Sandvik heller..

Kamilla: Fotografen er flink som få..<3 HAHAHAHAHA

Ida Bethina & Martine: You make me proud!

Tove: Jorunalist....!

Victoria: Jeg holdt på å linke, men tror det er flere Karpe fans her.. Så turte ikke

Christine N: Det er HAN som er heldig. Neida, Erik er en flott kar han..!

SKN sa...

stemme på kem? har aldri hørt om fyren, sorry :(

Merete sa...

*Da har jeg stemt*
For et søtt bilde ;D;D

Anonym sa...

ERIIIK !!!:D
Så søtt bilde foresten :)

Hilste du han fra meg nå da? (A)

Anonym sa...

Jeg hater og innlegg uten bilder. Koselig bilde!