mandag 22. september 2008

Videoblogg & Et Nytt Kapittel

Legger man ut en videoblogg har jeg funnet ut at folk kommenterer mindre. Vel, denne videobloggen er ikke lang. Men jeg kan likevel oppsummere for de som ikke har lyst til å se: Jeg har spørsmålsrunde igjen.. Jessda.. Og denne gangen skal jeg svare på spørsmålene PÅ en videoblogg også, så dere kan stille sære spørsmål og se utrykkene mine når jeg svarer..

Legger også med et live klipp fra GranittRock. En av mine yndlingssanger fra Erik og Kriss.
- Et Nytt Kapittel. Kjenner meg altfor mye igjen i teksten nå om dagen. Noe som skremmer meg.

40 kommentarer:

Maddii sa...

Aaner ikke, send link om du finner den noe sted da! Eller artistnavn.

-maddisin.blogg.no

Anonym sa...

er du både venn med og fan av erik og kriss?
hva vil du bli når du blir stor?
hvem var den første du kysset?

-Jorun (orker ikke logge inn)

Karoline sa...

hva er det beste du har opplevd?
og hva er det værste ? :P

Lene Christina sa...

ja, det er han :P
haha ;P han sa en gang at han kjente deg og ^^ .. tror jeg:P

Trine Elita sa...

hehe, jeg veit. Så flink du er i tysk da. Hørtes jo riktig ut. heheh.. å jeg kan ikke en dritt tysk.

Anonym sa...

Hvilken skole går du på?
Heier du på Lillestrøm eller Brann? forstod ikke helt

victoria sa...

fy fÆn, så søt du errrr på skjermen, eller der du sitter foran skjermen, bak skjermen min, inni skjermen min, rett på skjermen. Ja bare så du vet.
Jeg vil gjerne spørre deg om noe barnslig. Siden jeg er så sinnsykt kul, så går det sikkert bra!

Promper du?
Åh, så barnslig, gi deg a, victoria!
spør heller om noe mer interessant som hva spiste du ifjor på denne eksakte datoen. RIKTIG, SOM OM DU HUSKER DET, eller hvis du gjør det er du jæævlig flink!
men som sagt, jeg står fast på det første spørsmålet, og det er ingen tvang å svare, det er bare gøy. jeg kan si at jeg gjør i skjul! eller foran mine bestebestevenner.

Marianne ! sa...

myyye bedre enn meg i tysk ivaffal

Anonym sa...

vi sprang cooper-testen i dag ö

fin blogg foressten, og den sangen der e så fin <3

Anonym sa...

:D

Emelie sa...

Så koselig med videoblogg:D Du er søt^^

Anonym sa...

Det er så kos med videoblogg :)
1. Ka er din(e) hobby(a)?
2. Har du dyr?
3. Kalla blogga lese du fast?

Overland sa...

ka like du best me d sjøl? :)
vært forelska nokken gang?

Panda sa...

Du hadde en utrolig koselig dialekt! ^^

1. Hvis du kunne forandre på èn ting som du har gjort, hva ville det vært?
2. Hva er det pinligste du har gjort? ^^

(Jeg stiller litt teite spørsmål kanskje :S)

Anonym sa...

Søren og:p
Ellers skulle du gjerne fått kjøpt min;)

Anonym sa...

hvor gammel er du?:)
første gang jeg er innom her. fin blogg:)

Anonym sa...

Haha, så stygg du er :)
Ser ut som en mann :)
Og gjør noe med de forferdelige øyebryna dine +++ kvisene, or what the fuck it is ;S

Anonym sa...

Pakker i posten er kjempe koselig! :- )

Andrea sa...

Hvis du skal ha mapper på skrivebordet, trykker du ctrl+den store "venstreklikk-knappen" (siden du ikke har høyreklikk mener jeg), så finner du bare ny mappe :)

Spørsmååål:
Hva liker du best på skolen?
Favorittblogger, og hvorfor?
haha, kommer ikke på fler!

Iselin Pettersen sa...

Det er så gøy når folk har videoblogger ;D tør det ikke selv ^^

Anonym sa...

jeg visste du var sånn! eller.. jeg hørte for meg stemmen din, før jeg hørte den. søta.

Anonym sa...

Videoblogg er kult det da! Jeg har bare så store problemer med å få lastet dem opp på bloggen min. OG redigere dem er ett mareritt. SKylder fremdeles de stakkarne som stilte meg spörsmål under spörsmålsrunden min forrige mnd... o_O uff og uff! haha!

Btw, takk for bursdagshilsen! :D Sött av deg!

Anonym sa...

Ja det tror jeg også;) Hehe;)

Herlig frokost du hadde under da!;)

Stine F. L. sa...

Tusen Takk for det :)

Anonym sa...

haha, knallbra ;p

bare spørr om det er noe du ikke får til på macen. Du har sikkert ikke høyreklikk? derfor du ikke får laget mapper. Men nå MÅ jeg gjøre lekser.. ææh Så jeg kan ikke henge her lenger liksom. Det jeg mente ;p shallabaljs. keep up the videoblogging

Karoline sa...

Cecilie: Men perfekte du, kan ikke du sende et bilde av deg da?? Så jeg har noe å se opp til.. Siden du mener jeg er så stygg så er veld du drit pen du da? Kan ikke si jeg sliter så veldig med kviser, men du kan vel vise meg et bilde av din perfekte hud?:)

Anonym sa...

du er så søøøt :D

nå fikk jeg også lyst til å lage videoblogg :D

Lene sa...

Så søt du er, lille vennen. :-)

Hm... Spørsmål: Hvem er mest sexy? Lene Johansen eller Tone Damli Aaberge. HAHAHAHAHA...

Cicilie Blakkisrud sa...

For en koselig blogg. Hyggelig med hilsen på min:-)

Anonym sa...

Moro med videoblogg:)

- Hvorfor begynte du å blogge?
- Topp 5 blogger?
- Fremtidsplaner?

Caroline sa...

Syntes du var flink i tysk jeg : )

Kjempe fin blogg : - )

Marthe Sofie sa...

Kan du legge ut bilder av deg da du var lita? (typ 8-14 år?) :D

Anette sa...

hehe artig med video blogg :)

hm, du har fått så mange spørsmål her nå at jeg ikke kommer på noen x)

Anonym sa...

Takk for det, søte deg :)
Vet du, jeg aner ikke hvem den gutten er, you tell me.

Anonym sa...

synes du du er pen?

Ingrid sa...

Eg likar bloggen din. synst du skal berre drite i dei frekke kommentarane. Du virka som ei super jente:)

Spørsmål: Kva er ditt favoritt plagg fortida?:)

Emma sa...

Gøy med videoblogg :) Du er søt <3. Et nytt kapittel er utrolig fin! Morsomt på granittrock, første filmen jeg har sett derifra ;D

Christina sa...

Så bra vi er enige! :)

Spørsmål, hm..
- Liker du å svare på spørsmål?

haha, jeg er kreativ. not :P

Iselin Pettersen sa...

Ja :\ sånn kan det gå :p

Rebecca. sa...

aw, du er så søt :D

1. Hva ville du gjort alene på en ødeøy, og hva ville du hatt med deg,om du bare fikk hatt med deg en ting?
2. Favoritt farge?
3. kaffe eller te?
4. saft eller melk?
5. BUrger king eller McD?
6.Potetgull eller popcorn?
7. Røkelse eller duftlys?