mandag 22. september 2008

Usunn frokost


Frokosten min idag kan ikke akkurat kalles sunn.. Men jeg er fortsatt syk, og da tillater jeg meg å spise litt usunt.  Jeg har uansett gått ned noen kilo (ikke det at det ikke trengtes).
Først tok jeg min vanlige bloggrunde på morgningen, og når jeg kom inn på Toros blogg så hadde han postet bilder av popcorn, noe som fikk meg til å bare MÅTTE lage popcorn.
Rett etter fikk jeg melding av Kamilla som fortalte at hun hadde laget smoothie til frokost.
Vel, da måtte jo jeg også lage smoothie. Lord, så godt.

Dere venter kanskje fortsatt på en god unnskyldning for frokosten?
Vel, jeg har tenkt meg en liten tur på skolen. Og da tenkte jeg: Hvorfor  ikke spise det nå? Folk pleier jo å spise popcorn på en lørdagskveld og da legger det seg jo rett på kroppen. Jeg skal jo faktisk ut å bevege meg.

Nå fikk jeg melding om at jeg kan låne sesongkortet til kjæresten til en venninne på Lillestrøm Stadion idag. Tjohei. Da kan jeg jo spare penger, men jeg dropper det.
Jeg har da ikke tenkt å sitte med Lsk supportere. Jeg skal sitte med bergenserne og juble når bøndene blir knust jeg..! 

26 kommentarer:

KamillaK sa...

Smooooooooooothie! Jeg håper du blir like flittig kunde hos meg som hos SmoothieXChange. Jeg skal ha supersøte lokaler og vennlige priser. Jaaa??

Karoline sa...

Det så godt ut. Jeg er jo også fremdeles syk da, så kanskje jegskal stike og poppe meg litt popcorn :D

Marthe sa...

mm, får ta meg en runde i byen! mm, popcorn er så utrulig godt! smakt smørpopcorn som du popper i micro? fantastisk<3

Anonym sa...

hihi.. bra når bloggene du leser bestemmer frokosten din :)

Anonym sa...

tenk å friste slik med den frokosten! her sitter jeg med knekkebrød med ost på :p hehe...

Anonym sa...

Eg og :) Du bur i Oslo? Daa skal du vel paa kamp? ;:

Ane Bendiksen sa...

Takk ;)
Det er du også ^^,

Så ut som en god frokost ;)
Da fikk du iallefall noe som smakte godt ;)

Hanne sa...

Herlig frokost da;) Må si at det så veldig godt ut:)

maddiieeatthedisco sa...

men popcorn er da ikke så usunt!

Anonym sa...

Godt jeg ikke er den eneste som går for "ikke helt normale frokoster". :D

Lurer på hvor bra min frokost pluss din frokost hadde blitt!

Anonym sa...

Heihei! Jeg jobber på Tungasletta her i Trondheim. Artig, ja:D Hvor har du jobba?

Lene Christina sa...

Enig med det. Men man ahr prøvd. men som man vet, er ikke gutter dem som alltid skjønner at man blir sjalu eller slikt. eller skjønner hva de gjør galt..

Anonym sa...

Da må du forte deg før det er tomt for bokstavkjeks!! :O Spiser som en hest

Luna sa...

Yum :)

Renate sa...

Popcorn er jo sunnere enn vanlig potetgull og smothie er sunnere enn brus,så da er den jo litt sunn likevel :)

Renate sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingrid sa...

For ein supergod frukost:) Slike ting kan ein unne seg ein gong i blant:)

Stine Sofie... sa...

ah, nå fikk jeg lyst på smoothie! takk for kommentar på bloggen min forresten (:

Tina sa...

tusen takk for det, søtis.
finfin blogg. :)

Salatbolla sa...

nam smoothie, driker nå faktisk.. mango+kiwi! nammenamm

Anonym sa...

Aldri sett lignende frukost :p Men popcorn er jo faktisk "sunt" for å være godteri :p

Camilla:) sa...

Så ut som en deilig frokost! Hihi:D

Ireneelise sa...

Ikke dum frokost det der;p
Jeg får ikke sett videobloggen din.. det er trist.

Ingrid sa...

Herlig frokost da. Jeg vil også lage meg smoothie en morgen :D

Monica sa...

Karrroo ;D du hørtes ikke ut som deg selv, vet du er syk men har du forkjølelse i tillegg? :p
Du er liksom sånn : ..
Men du pleier å være: WOHOOOOO xD

Emma sa...

Fint å unne seg litt god frokost en gang i blant :)