tirsdag 23. september 2008

Someone's Watching Over Me

I found myself today.
Oh I found myself and ran away.
But something pulled me back.
Voice of reasons I forgot I had.
All I know is your not here to say what you always used to say.
But it's written in the stars tonight.

So I wont give up,
no I wont break down.
Sooner that it seems life turns around.
And I will be strong, even if it all goes wrong.
When I'm standing in the dark I still belive..
Someone's watching over me..

Jeg liker ikke tanken på at jeg fikk sjansen og du ikke gjorde det, men jeg føler du passer på meg likevel..

Svar på spørsmålene i en videoblogg kommer senere. Når vet jeg ikke. Men orker ikke lage videoblogg nå.
Fått en del gode nyheter idag men klarer ikke helt smile for det. Vel, jeg får ta med meg mitt nye påfylte solpass fra Brun & Blid som jeg fikk i posten idag (gudene vet hvorfor) å ta meg en soltime.
Så tror jeg at jeg tar meg en liten tur og klarner tankene..!

52 kommentarer:

Anonym sa...

Takk :D

Planene mine for uken, hmm. Være masse med kjæresten og slappe mest mulig av etter travel jobbdag. Spille masse ps3 (spillegeek) og ta en ønskeshoppingsdag på fredag ^^

frokenlund sa...

Planane mine denne veka er lekse, lekse, lekse, jobbe, jobbe, lekse og helg!

Anonym sa...

Skjønner heller ikke det. Helene Rask er jo en person som er kjent da. Så man skjønner jo at det ikke er henne. Tror ikke helt hun ville lagt til meg liksom :- p EHEHE.

Trine Elita sa...

hehe :-P

Marianne ! sa...

bli brun for meg

Louise sa...

Hehe;) Nei nå måtte jeg virklig, tror det er bare å komme over det "orket" så er man igang :-)

Malina sa...

Gratulerer med gode nyheter da ;)

Saha Carter sa...

Takk! :-D elsker å være bruuun! hihi

Karoline sa...

Den sangen er er så fin. filmen er også ganske fin :D <3

Christina sa...

Da syntes jeg du skal la vær. Selv om linser er skånsomme mot øynene så er det klart det sliter litt på dem :) Du har jo så pen øynefarge fra før så! Hadde ikke jeg sett så dårlig som det jeg gjør så hadde jeg ikke brukt det =) Neimen slutt å tull sånn da! Jeg er ikke det..

Christina sa...

Jeg elsker den sangen <3

HILDE J sa...

Tuuuusen takk for comment på bloggen min <3 :-D

Husker den låta der. Hillary Duff, right? Fra Raise your voice filmen hvis jeg ikke tar feil. Den er faktisk veldig fin, gått litt lei den nå, men den er så absolutt blandt låter her på pcen *S* :-)

Maria Helene Nilsen sa...

Det er en kjempefin sang :D

Anonym sa...

takk for kommentar! Fin sang :)(eller dikt?)

Anonym sa...

den sangen, e d Hilary Duff som syng? fra filmen raise your voice? e iallefall kjempefin :)

Lene sa...

Jeg tror jeg må bli flinkere til å gå innom solariumet der jeg trener. Jeg er bleik som aldri før. Takk for tipset. Love you! <3

Julie Kristine sa...

Tusen hjertelig :-D
Ser frem til videoblogg <3

Meg sa...

Ja sant :p Tror ikke de kommer til å holde på så lenge. Går sikkert konk om noen måneder :p

Anonym sa...

Den songen er så fin! selv om Hillary Duff synger som ei kråke.

Jorunn sa...

Tur hjelper på alt, jeg er blitt den turomanen...hehe.. Helt sykt.

Tusen takk for kjempe fin kommentar. Så herlig ;)

I sa...

Nååh, takk. :) Men det er det jo du som er! <3 Så gøy å se deg på videobloggen også :O)

Åh, elsker "Hvorfor ble det sånn" jeg også.. Skikkelig fin og meningsull tekst <3

Håper det går bra med deg :/ Skjønner hvis du er veldig sliten og lei nå.
Nysgjerrig på de gode nyhetene du nevnte da :) *Krysser fingrene for at de får deg til å smile i morgen* <3

Karen sa...

Takk - jah, hunden er ubetalelig hærlig :)
Jeg er som tidliger sagt ny på bloggen din, så vet ikke hvordan syk du er og hvorfor du er trist? Vet ikke om du er det heller, men kunne virke slik.. Nydelig tekst iallfall :)
Uansett - God bedring og kose deg masse med late dager og usunn mat :) hehe

Marlene sa...

*Aww, tusen takk du:D fin blogg du har,og sangen du siterte fra er bare max skjønn da:)

Camilla:) sa...

Hihi.. Jo takk! Var virkelig ikke lett! Røyking hadde jo vært en ganske stor del av livet mitt i de 2,5 årene jeg holdt på! Men da jeg traff Andreas, som var sportsgutt og hatet røykere,ga han meg viljen til å ville slutte. Og jeg klarte det!:) Noe jeg er veldig glad for:D

Anonym sa...

jeg skal spraye meg med kjemiske stoffer og håpe på det beste. ingen kreftgrill på meg ;)

drøyern til mai. juni. haha

Line. sa...

Den sangen er nyydelig

Anonym sa...

Takk for kommentaren på min blogg kjære søte deg! Ha en god natt og sov godt :)

Pia Emilie sa...

åå, hva heter den filmen hun spiller i, når hun synger den sangen?

Anette sa...

hehe tusen takk:D
gleder meg til videoblogg :)

victoria sa...

Jeg føler jeg skrev en del på forrige innlegg. Det var ikke helt meningen, men jeg hadde så mye å få ut at jeg skrev det ned. Jeg tror du nøt de første 3 sekundene.

Tine Carita sa...

heia videoblogg :-D hehe.
liker den sangen forresten, fra raise youre voice! <3

emrocks sa...

takk:) fin tekst i innlegget:)

Anonym sa...

ÅÅee, den sangen er så fin (og trist) og det er filmen og..!

Monica sa...

jeg vil også sole meg ... hvor mye koster det for solkort ? :)

Anonym sa...

Tusen takk :)

Mira sa...

Smiiiiiil :) Du må fortelle oss de gode nyhetene da :)

frokenlund sa...

Hehe , kan fortelle det når eg kjem heim den 12. oktober ;) Men skal ikkje så langt, eigentleg treng ein ikkje pass for å reise dit :b

Hanne sa...

Deilig med solarium, selv om jeg prøver å ta så lite som mulig:)

Anonym sa...

Skulle gjort litt for å få energi til å gå bort på det nærmeste solstudioet, fryser snart ihjel så det pleier gi meg varme i kroppen. Klarer bare ikke tvinge meg til å ut og gå! :/ BÆR MEG

Anonym sa...

Håper det blir bedre, virker som det er noe som skurrer. Sangen der er kjempefin, var kjempefan av Hilary før ^^ Ta sol jeg, er noe jeg burde gjøre også, blek som jeg er!

Lene Christina sa...

gøy med videoblogg :)
gleder meg til den kommer ;D

Anonym sa...

Okei!
Ntå, takk ;)

Ida sa...

Tusen takk :)
Så søt du er <3

Ingrid sa...

Kos deg på soltimen :)

Anonym sa...

aw, tusen takk!

Anonym sa...

Kos deg med de gode nyhetene og slapp av i solen. Bli brun for meg også, heldiggris med solpass:)

Anonym sa...

Blir moro å se videobloggen :-)
Sol er digg!

- www.kamillaxh.blogg.no

Helene sa...

Fikk du solpass i posten?:D Hvor kjekt da :)

Anonym sa...

elsker den sangen! <3

Anonym sa...

Koselig med komentar, kanskje vi skal lære oss og plystre? : DDDD

Pent bilde :)

Emma sa...

Dumt at du ikke finner ut hva som feiler deg. Må være utrolig kjedelig. God bedring i alle fall :)

Camilla Didriksen sa...

Høres herlig ut med en soltime :) Jeg elsker å sole meg. Bare ligger og hører på musikk og koser meg :) Haha! Håper du fikk klarnet tankene dine litt da :) <3