søndag 28. september 2008

Utfordring

Marte har utfordret meg til å svare på disse spørsmålene. 

KLÆR
Sko: Puma
Sneakers: Husker ikke hva merket er, men pleier å gå med et par med masse smileyes!
Jeans: Gina, Cubus..
T-shirt: Carlings, JC, H&M..
Undertøy: H&M..

ACCESSOARER
Veske: Ann Cathrine Accesories
Lommebok: Gammel og god..
Solbriller: Har så mange, men bruker faktisk et fra H&M mest..
Klokke: Bruker mobilen..

TEKNIKK
Tv: Samsung
Stereo: Matsui
Mobiltelefon: Sony Ericsson & Nokia
Mp3: Sony Ericsson, iPod
Data: Mac & Hp

BADET
Tannkrem: Colgate
Såpe: Dr Greve, Nivea
Parfyme: Miss Sixty, Paris Hilton, Dolce & Gabbana Light Blue
Medisin: Telles p-piller?
Vitamin: Sanasol..? Haha
Hodepinetablett: Paracet

MAT OG DRIKKE
Mineralvann: Farris Bris
Vin: Drikker ikke vin gitt..
Brød: Loff
Is: Friskis! Eller Mövenpick..

HJEMME
Seng: Har 3 senger..
Sengetøy: Brann..Ekte supporter..!
Espressomaskin: Drikker ikke kaffe..
Kjøleskap: Et eller annet fra Ikea..Innebygd i veggen.. Fine moderne greier! 

FREMKOMSTMIDDEL
Bil: Toyota Corola Verso, Opel Zafira, Audi A4 & Hummer (når jeg er heldig)
Taxi: Malta Taxi
Sykkel: Godt spørsmål..

ØVRIG
Frisør: Alex(is?) på Byporten
Bank: Postbanken

Utfordringen vil jeg sende videre til
*Lene

7 kommentarer:

Ida sa...

Er det meningen at jeg skal kopiere det og svare med mine svar på min blogg :) ?
Jeg er så glad i bloggen din <3 Den gjør meg glad :)

Anonym sa...

Haha! Jo takk for den. Akkurat våkna, ser så vidt skjermen og nå må jeg sette i gang med noe sånt. Haha ;*

Anonym sa...

Hehe, stilig utfordring! :D

victoria sa...

<3 <3

Hilde Christina sa...

*krysser fingrene for at ingen utfordrer meg på sånt*

Vigdis Andrea sa...

Har du to mobiler OG to dataer. Heldiggrisen...

Karoline sa...

Vigdis Andrea: Har nok det ja..!:)