søndag 28. september 2008

Dere er skjønne..


Vel, dette er et innlegg dedikert til alle bloggleserne mine faktisk. Ja, til deg som leser dette akkurat nå.
Det er ikke ofte jeg får stygge kommentarer, og når jeg gjør det lar jeg det som oftest ikke gå inn på meg siden jeg aldri får en stygg kommentar fra en som faktisk tør å stå frem med ekte identitet.
Men det er så mange søte bloggere der ute, og jeg får så mange søte kommentarer.
Så, dette innlegget er derfor dedikert til dere alle. Takk for at dere er så flotte!!

Bildet er forresten tatt fra Malta Reunion igår.. Kan ikke si det er så fint, men jeg liker det. God stemning hvertfall!

60 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, så fint innlegg :) Må bare si takk til deg også for fine kommentarer! Har ikke vært så flink til å svare og kommentere tilbake i det siste, men jeg setter virkelig pris på det.

Takk skal du ha :D

Andrea sa...

Naw, så søtt ! :D
Og tusen takk til deg som gidder å kommentere innlegg og bare være skikkelig postitiv! Søtt! :D

Karoline sa...

de som ikke står frem som seg selv slenger nok bare med leppa fordi de er misunelige. ha!
Digger bloggen din!!

frokenlund sa...

Du er skjønn ! :)

Camilla Didriksen sa...

DU er søt, Karoline :) <3

Og det er supert at du ikke tar deg nær av det teite noen faktisk kan skrive. Anonyme idioter er bare misunnelig på deg uansett, and you know it :D Hihi

Ida sa...

Du som er nydelig, Karoline <3
Nå har jeg kopiert og svart på min egen blogg :) Bare til å lese :) Hehe.

Anette sa...

takk for kommentaren:D
kjempe fint bilde :p
du er kjempe søt og skjønner ikke hva folk oppnår ved å skrive stygge kommentarer.
:)

Christina sa...

Jeg har hat en helt ok helg :P
Syk :/

Håper du har hat en flott helg! :D

Emma sa...

Så søt du er :) Leser bloggen din fordi du er koselig og søt. Dessuten er du veldig flink til å kommentere på andres blogger (:

Trine Elita sa...

Takk, men jeg er ikke syk, det er det innlegget handlet om :-P

Anonym sa...

Koselig post :) Du er søt!

Malina sa...

For et fint innlegg :D Liker bildet jeg også.

Anonym sa...

Halla!
Det virker som at du har litt dårlig selvtillit når det gjelder utseendet ditt:S Det syns jeg er dritt, fordi du er faktisk pen! Det er heller ikke noe jeg bare sier for å smiske så du skal besøke min blogg (bare for å bevise det publiserer jeg kommentaren min anonym) eller fordi jeg er en veldig godsinnet person (for det er jeg ikke;) MOHAHAHAHHA) Du er en av de jentene som er heldige nok til å bli født med et litt spesielt utseende som likevel faktisk fungerer... i stedet for å ikke syns du selv er pen, kan du se deg i speilet og tenke "Wow, jeg har helt syke store blå øyne og YES jeg ser ikke ut som 99% av det alle andre tenåringer der ute ser ut som!" Oi dette innlegget ble langt, meeen jaja:D

Anonym sa...

Fint innlegg;)
Syns det var et pent og stilig bilde jeg!:D

Anonym sa...

Kjempefint innlegg!
Forresten hva synes du om dette innlegget?
http://post-it-lappen.blogspot.com/2008/09/ohh-how-about-round-of-applause-yeah.html
Kommenter gjerne!

Marthe sa...

mm, den poteten var herlich! og så er det jo så lett å lage:D så kjempegøy ut på malta reuinionparty da:D artig med bilder!

Michelle sa...

Hehe så morsomt da :D
det var morsomt det bildet du hadde også :D
serr

Susanne sa...

Hehe, du er lite ikke søt da!

Sissel sa...

Du har SÅ kule øredobber ;O
Æh blir gal, dem er DRIT STILIGE! <3

Sissel sa...

Vil du linke med meg Karoline? :)

Mira sa...

Du er ssssssøøøøøøøøøøøtttttttttttttt <3 SØTA!!!!!!! Hihihi...

Anonym sa...

Tusen takk;) Godt at de faller i smak;)

Anonym sa...

så kos ^^

Kari sa...

herlige øredobler

Anonym sa...

Ja, det e han <3
Utrolig kule øredobba!

Anonym sa...

Cute post =)

Har du hatt ei fin helg? :)
Eg har hatt det fint - men e utrulig sliten, og så lite klar for ei ny veke!

Annette sa...

så koselig innlegg :D

I sa...

Så søtt! DU er flott :) Og en flink blogger <3

Sara sa...

Bilde var kult :D

Yvonne sa...

Så søt du er! :)

Tone sa...

synes bildet var fint jeg :D

Anonym sa...

Kjempe koselig bilde da :>

Ingrid sa...

Du fortjener berre fine kommentarar du:)

Christine N sa...

Så søtt:) Du er skjønn du! :)

Madeleine sa...

Bare hyggelig du! Du kommenterer alltid koselig, så skulle vel bare mangle at du får koslige kommentarer tilbake!

Tuppene sa...

For et herlig bilde:) Blir glad av å se på det!

Unknown sa...

Syns det er kost å kommentere andre sine sider, kost å få kommentarer også :)

Linker deg til siden min jeg, om det er greit? ;d

Hilde Christina sa...

Du er virkelig heldig som har lesere som gidder å kommentere!! Jeg vet leserne er der... de bare nekter å gi lyd fra seg :D

Anonym sa...

kult bilde hehe:)

Ja, fint med koselige komentarer:)

www.kristinakh.com sa...

Tusen takk for det;) Heheh!

Anonym sa...

Koselig :)

Marte sa...

jeg laget akkurat et takkeinnlegg selv faktisk;) Kommentarer er så koselig:)

Anne-marte sa...

Hehe takk, du er flink til å komme med fine kommentarer selv:)

K(ristine) A(malie ) sa...

Hehe de anonyme er alltid så tøffe i trynet ;P

Takk for at du sjekket ut bloggen min btw! ^^

Anonym sa...

Syntes det var superhyggelig å få kommentar fra deg, gjorde virkelig dagen:) Bloggen din ser kjempe fin ut da, liker headeren kjempe godt. Er godt kjent med negative kommentarer fra tidligere før den bloggen jeg har nå, å ta seg nær av sånt er tull:)

Anonym sa...

Du er supersøt, alle må være snille med deg, ellers kommer jeg å banker dem. For jeg har muskler av stål, eller snart har jeg det. Skal begynne å trene dem slik at jeg kan bli din bodyguard om du trenger med noen gang :p

<3

Marthe Sofie sa...

Koselig innlegg! Slemme mennesker finner ingenting negativt ved deg å kommentere vet du!

Anonym sa...

jeg har fremdeles ikke fått noen stygge kommentarer, i hele mitt liv som blogger. (nå jinxa jeg det sikkert). OH WELL

Anonym sa...

så søtt :D

Salatbolla sa...

TAKK det samme til deg!!!!!!! =) =)
stooooooor klem!!!

Anonym sa...

Så søt du er!
svar på kommentar: Blir gal når Vendela dukker opp på skjermen jeg også, flaks at hun kun er med litt i slutten

Karoline sa...

Anonym: Jeg DIGGER deg.. Herregud så skjønn du er..! <3 Du aner ikke hvor mye kommentaren betyr.. Skjønne skjønne skjønne du..!

Saha Carter sa...

ihi, jaa jeg vet! du kan få lov å kjøpe du også liksom :-)

Anonym sa...

for et koselig innlegg!
blir kjempeglad for kommentarene dine :)
kjempe søt blogg du har :)

Anonym sa...

Så fin blogg du har! Og tusen takk for at du synes bildene var fine, det var veldig koselig å høre :D

Anonym sa...

indeed.

metallicatrollet sa...

Utrolig skjønn blogg du hadde! :)

Anonym sa...

Haha.. :P

Lene Christina sa...

shit. du har evig langt og pent hår :D
det har jeg ikke lagt merke til tror jeg:P
er det extention, eller :)?

Karoline sa...

Lene Christina: Ntå..! Du er søt altså<3 Jess, er extensions..! <3