søndag 28. september 2008

Søndag

Få høre det du tenker... Det første når du våkner.. Si aldri mer..
ALDRI MER!


Gårsdagens outfit..
Jeg tror jeg bruker en god shampoo..
Mari elsket allsangen min på t-banen helt til jeg dedikerte en låt til henne.

Burger King babes...! <3 

Igår var det jo reunion for alle EF's språkreiser..! Derfor møtte jeg mange jeg kjente.. Både fra Malta turen jeg var på, og andre..! Var superkoselig å se så mange igjen, og jeg savner mange av dem allerde.
Men mest av alt savner jeg skjønne Ingrid og Malin fra Haugesund som jeg bodde på rom med i Malta.. Vakre jentene mine fikk ikke komme, og det ble noen tårer når Ingrid ringte igår..!
Kommer masse flere bilder, men jeg må bare ut og kjøpe meg en smoothie først..!

Har alle hatt en flott helg?



52 kommentarer:

Anonym sa...

Utrulig søte bilder!:)

Jorunn sa...

Godt du koste deg....

Jeg har bare slappet av i helgen... Prøvd å få orden i garderoben, ikke like lett alltid.. Skal fortsette nå....

Bekkesverden sa...

Fin kjole:) Hørtes ut som du had en super kvelj!

frokenlund sa...

Såg ut som dykk koste dykk :)

Hatt ei flott helg ja :D

Anonym sa...

ja, den sangen e så fin <3

så ut som du hadde det gøy ;p

Anonym sa...

Har hatt en fantastisk helg! :)

Digga øredobbene dine!!!

Dritt sa...

thanks. ser ut som du har hatt en fin helg og =)

Yvonne sa...

Så koselig ! :)
Ja fin helg, utenom at eg er blitt sjuke.

Anonym sa...

Å, det hørtes koselig ut da! Er alltid kjipt når de man har mest lyst til at skal komme ikke kommer.

Ella sa...

Tusen takk for det!:D Og så koselig med reunion!:D

Anonym sa...

Så ut som en morsom t-bane tur:) Hatt en veldig fin helg.

Har forresten utfordret deg på bloggen min. Ta en titt:)

Anonym sa...

så fin du var ;) haha, alle skal lukte på mitt hår og

Marita Førisdal sa...

Koselige bilder du hadde:D
Koselig kveld så det ut som<3

Anonym sa...

likte kjolen din kjempe godt på disse bildene! :)

therese sa...

aww, hørtes koselig ut!

haha! Vet! Det er noe av det lureste som finnes! Julegaver til seg selv ftw!

therese sa...

aww, hørtes koselig ut!

haha! Vet! Det er noe av det lureste som finnes! Julegaver til seg selv ftw!

Kristina N sa...

Høres ut som om du har hatt en super helg! Artige bilder;)

Line. sa...

Så koselig ut ^^

Hanne sa...

Er du smoothoholic?;) Hehe, det er jo bare sååå godt da! Fint antrekk du hadde på deg:)

Kristi Ellen sa...

Så morro da! jeg har hatt en fin helg jeg oxo, var på fest, så på shoper'n med mamma :)

Anonym sa...

Nice outfit, da :D

Marianne ! sa...

aaldri mer :/

Siril Garcia Gabrielsen sa...

Takk skal du ha! :-)

I sa...

Thank you sweetie :)

Så fin du var i går <3 Øredobbene var skikkelig fete! Hørtes ut som en morsom kveld også :D

Har forresten funnet ut hvor Smoothie X-Change ligger.. Hihi. Kan hende det er flere..? Men fant den på Bislett hvertfall. :)

Ivana sa...

Vester er herlig ;D
Så fin kjole du har på deg! Den var veldig søt.

Ingrid sa...

Såg ut som om at dokke hadde det kjempe kjekt:) Likte kjolen din. Kor har du kjøpt den?:)

Margit sa...

takk for hyggelig kommentar:)

Denne helga har vært dødskjedelig, har hatt et opplegg med skolen i dag, så gleder meg mer til neste jeg:)

Anonym sa...

Så koselig.
Søte bilder =)

Kristi Ellen sa...

Hey! takk for tilbakemld.! Jeg skal snart ha en Videoblog så har du no'n spm så kom med det!
- Kristi

Guroo sa...

høres ut som du har hadde en fin kveld :) likte kjolen din :)

It's Aggy bitch! sa...

så bra du koste deg! :)

....kristin : ) sa...

koslig :)
jeg har hatt det veldig bra i helga ;) vet ikke om jeg er helt klar for manda'n x)

Anonym sa...

Fine bilder! Elsk på headeren din, btw, herlig! :) Ja, jeg har hatt en fin helg, håper du også har det:)

Anonym sa...

Ser ut som du har hatt det koselig hvertfall! :)

Anonym sa...

Kjempe fin outfit du hadde på deg!! Håper du koste deg på reunion:)

Lene sa...

Fine bilder og nydelig outfit, kjære!

Matilde sa...

aw! Kosli med stor K og uten g <3 har du reist på språkreiser? det er spennende! fest er ommulig enda mer spennende:)

SKN sa...

mi helg har vært både og, kino - MD - bursdag - kjøretur - venna - begravelse - nå vente på heroes :D

Anonym sa...

Jeg har vært på brytestevne. Det ser ut som du har hatt en fin helg også.

Anonym sa...

Aw, reunions er så utrolig koselig! Så ut som dere hadde det gøy hvertfall! ;)

Svar: Det var da så lite! :)

Sofie sa...

Angående den kommentaren du skrev i bloggen min. At det gikk ann å se One Tree Hill episoder på en spesiell link, men jeg får det ikke til;p Er det noe spesielt man må innstallere, eller er jeg bare veldig dum som ikke skjønner meg på det?:)

Malin *_* sa...

SÅ KOSELIG, utrolig fint outfit du hadde ^^ ..

har alltid hatt lyst å reise på språkreise :p

Renate sa...

Så fin kjole :)

Unknown sa...

Fin kjole du hadde :)

Anonym sa...

ja, dro nok ut : ) ble litt av en kveld.

Helene sa...

Fine bilder, likte kjolen din :D Tusen takk, du er så søt du også :)

Meg sa...

Ja, syns synd på henne. 2 ganger på rad lissom :( Søt du var med den kjolen! :D

Marthe Sofie sa...

Du er så søt du :)

Hanne sa...

Så koselig ut! Jeg har hatt en fin edruhelg faktisk. Edru på byen var gøyere enn jeg hadde trodd.

sandramarie sa...

Så fin kole :)

Camilla sa...

Så skikkelig koselig ut da;)
Pene klær også forresten:)

Karoline sa...

Hanne: Jeg er absolutt smootholic..!

Ida Bethina: Finnes også en i Nydalen (som jeg ikke har vært på), en på Frogner og en på Kareenslyst Allè.
Men bra du har funnet favoritten min på Bislett!

Ingrid;: Den er kjøpt i Malta:)

Sofie: Svarer på bloggen din! :)