lørdag 20. september 2008

Lørdag

For første gang på LENGE følte jeg meg frisk nok til å gå ut og vise meg i offentligheten mer enn 1o min. Flaks for meg ringte da søte Viktoria og spurte om jeg ikke ville bli med henne på kafè.

Bestikk trengtes jo selvfølgelig til dette fantastiske måltidet..
Pai med salat på United Bakeries anbefales så absolutt.. Tusen takk for lunsjen snuppis..! 
Etter å ha vandret til i byen med Viktoria møtte vi Kamilla som vi fikk muffins av! Og de smakte himmelsk. Virkelig, håper den dama starter muffinsbakeri. Belive me baby, da kommer jeg innom oftere enn jeg er på Smoothie X Change!
Etter litt mer vandring i byen ble det en tur på Legevakten med Viktoria. Under Granitt Rock for 2 uker siden falt nemlig denne jenta ned i en grop og kneet traff rett i en stor stein. Og siden det har kneet verket, og det er trolig noe galt med minisken hennes. Vel, krykker ble det på henne. Men de fikk jeg ikke ta bilde av. For det er ikke noe moro med krykker.
Tok derimot bilde av Vik når hun satt i sengen og ventet på legen da.
Lang ventetid idag også, seriøst. Jeg blir GAL av Legevakten. Tar så lang tid.

Håper alle har en fantastisk helg..

64 kommentarer:

Marianne sa...

For en hærlig lunsj! Minnet meg om den omelett greia jeg spiste til frokost. Nam! Kjipt for venninna de å hoppe på krykker, det suger litt :-/

mady sa...

Good evening from Greece-Leonidio. The nice blog

Anonym sa...

Då er vi to ;:

Anonym sa...

Lunsjen så go' ut! =)

Ingrid sa...

Ser ut som dokke hadde det kjekt fram til legevakta:) Må kose deg resten av helga:)

Emelie sa...

Så koselig da!=D å gå ut å spise er så hyggelig <3 tusen takk for kommentar, du er så søt ^^

Camilla Didriksen sa...

Det så kjempe koselig ut :) Og maten så herlig ut!

Karen sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min :) Fulgte sporet inn i bloggen din jeg :)
Lunchen så jo helt fantastisk ut! Deilig med dager som liksom bare faller på plass...

Anna sa...

Ja, du sier noe der.. Legevakter tar ALLTID lang tid :)

Anonym sa...

mm den maten så god ut :) nå ble jeg sulten :D

www.californialove.blogg.no

Isabell sa...

så utrolig koselig! dere var kjempesøte sammen (:

Anette sa...

ååh:D så koselig!

Anonym sa...

søte bilder:) stakkars viktoria;o legevakten er ALLTID treig -.-

Marthe Sofie sa...

Koselig! :) Jeg ble sulten også ..

Camilla:) sa...

Hihi.. Takk:)
Høres ut som dere har hatt en koselig dag da! Bortsett fra legevakten da.. hehe:P Kjedelig å vente=/ Men bra hun fikk krykker da, får håpe hun blir frisk i kneet igjen snart!:)

emrocks sa...

lunsjen så good ut:) elsker grønnfargen du har på bloggen, forresten;)

Anonym sa...

legevakten er et satans sted

Ireneelise sa...

Kamilla burde starte noe, helt enig. Hun er jo ram på bakingen sin ;)

Legevakten er kjip, men godt det ikke var deg en gang til. (Synd på hun andre og da, ikke misforstå;p)

Aleksander Eilertsen sa...

Hva er ordbekreftelser Karoline:o?

Anonym sa...

> Ja, det hadde vært kjempe deili!

Så koselig det hørtes ut da :) kafe og greier.

Janne sa...

Mh, Så godt ut :)

Bra du kom deg ut da, er kjedelig å være syk så lenge. Opplevd det. :P

Hanne sa...

Så ut som en koselig dag:) ELsker sånne lørdager med herlige lunsjer og masse annet gøy:)

Rebecca. sa...

Bra du har vært ute å koset deg ! :D
Og,kjipt det med venninda hennes.Ønsk henne god bedring. :)

Anonym sa...

åå paien så hærlig ut! :D

Malina sa...

Det hørtes koselig ut med kafebesøk da :) fine bilder også.

Andressa sa...

Aaw :D Kos! Så søte bilder btw ^^

Hanne sa...

Det så koselig ut. Sånn utenom legevaktgreiene. Krykker suger!

Vet du forresten hva som har skjedd med bloggen til Kamilla? Lenken funker ikke lenger..

Frishis sa...

Åå, den lunsjen så herlig ut:D Og god bedring :)

www.kristinakh.com sa...

Gud, den maten så utrolig god ut. Nå stikker jeg og spiser frokost! :p

Overland sa...

du må hilse å si god bedring med kneet!

Camilla sa...

naaam, det så fristende ut !

Tuppene sa...

Uu.. Den der dishen fra U. Bakeries skal søren meg prøves for den så fantastisk god ut! :) Takk for godt tips, og koselig kommentar i bloggen min! Bra at du var i såpass form at du kom deg litt ut i alle fall.

Karoline sa...

Nå ble jeg sulten og fikk også lyst på muffins :P

- Krykker er lite morro :(

Anonym sa...

Lunsjen deres så utrolig herlig ut ;) Leger er og forblir treige!

KamillaK sa...

det er herlig å se at jeg diskutert her. haha!!!!!
hyggelig dere likte muffinsene!

Silje Helene sa...

Huff.. Føler virkelig med a :\
Akkurat ferdig med å hoppe rundt på krygger nå selv også.
God bedring til venninnen din! :)

Ingrid sa...

Paien så god ut! :)

Lotte Andersen sa...

så søte dere er:)
den maten så utrolig god ut :o

Liv Bianca sa...

søt du er!! Den lunsjen så sykt god ut ! :O :D

Anonym sa...

Det så skikkelig godt ut ! :) Smoothie X Change er digg ! Takk for kommentar(er) :)

Helene sa...

Så koselig, den maten så kjempegod ut <3

It's Aggy bitch! sa...

så fin vest du har! : )

Tone sa...

så koselig :D

Anonym sa...

hva i all verden bestiller du på smoothie x change? smakte den protein ++ opplegget. gud. kasta nesten opp.

Andrea sa...

Aaah, menisken er så fæl! Haha. Spesielt når den er helt løs og hopper fram og tilbake :O Snakker av erfaring, haha. Håper det går bedre med henne da, enn det gjør med meg xD

Anonym sa...

muffins er jo hellig.
herlige håret på viktoria da :o

Ingvild sa...

mmm, det så godt ut! legevakta er utrolig irriterende! søte bilder btw;p

anjaripegutu sa...

nå blei jeg sulten. det så utrolig godt ut :D

Anonym sa...

Takk takk! :)
Så ut som du hadde det kjempefint i går! Den lunsjen kunne jeg gjort alt for å ha fått akkurat nå ;p

I sa...

Du er altfor søt <3 Tusen takk.
Filmen var rå.

Bra du hadde det koselig i byen :) Og håper du blir bedre snart.. :/ <3

Anonym sa...

Hehe. Du får bare mase på kjæreste, venner eller foreldre til å gjøre slikt!;) Tror ikke de hadde smakt så godt om jeg skulle sendt dem i posten! :p

Åshild sa...

Den paien så god ut! :)

Line. sa...

Så koselig :)

Valentina sa...

Kan jeg få håret ditt?

Anonym sa...

nå har jeg oppdatert , only for you my friend. eller noe..

heidi sa...

det så godt ut! jeg vil også smake på kamilla's muffinser ;p

Anonym sa...

Så herlig ut!

Anonym sa...

Så herlig ut!

Anonym sa...

Det der så usedvanlig godt ut. Dumt at jeg er en dårlig kokk : /

Anonym sa...

Det der så usedvanlig godt ut. Dumt at jeg er en dårlig kokk : /

Maria Helene Nilsen sa...

Den maten så jo kjempegod ut da. Var det venninna de som hadde bakt muffins ? Muffins er kjempegodt :D

Christina sa...

Jorunalist er fint yrke det da! Du kommer helt sikkert til å gjøre en bra jobb! :)

Den lunsjen så fantastisk ut :)

Ida sa...

Jepp :) Hehe. Er du fornøyd med håret? Du er kjempe fin med det :)

Anonym sa...

Krykker suger, men gud for en fin vest hun venninna di har!