torsdag 25. september 2008

TorsdagHD

Jeg fikk spørsmålet om hva som er mitt favorittplagg om dagen, vel jakken over her har dere sett mye av i det siste. Og grunnen er at jeg elsker den..
Dagens outfit..
Lue & Solbriller: H&M
Jakke: Only i Polen
Topp: Outlet i Storgata
Bukse: Cubus
Sko: Din sko

Ikke ofte jeg poster outfit, men varfor inte? Fått noen mailer med spørsmål om jeg kan det..
Jeg føler forresten at jeg er på bedringens vei nå. Hvertfall litt. 
På lørdag er det reunion party for de som var i Malta i sommer. Det blir flott å se igjen mange av de jeg var i Malta med, bare synd at de jeg savner mest ikke får kommet seg til Oslo..


39 kommentarer:

Anonym sa...

Like outfitbildene jeg :)

Anonym sa...

Hvor mye kosta den toppen a? Jeg vil ha den!!

Anonym sa...

Var forresten Maren som skrev over. Orka ikke logge inn!

Anonym sa...

Tusen takk :)

Malina sa...

Fin jakke ;D bra det går bedre med deg.

Janne sa...

Så bra det går bedre med deg! :D

Karoline sa...

Maren: Den var på tilbud når jeg kjøpte den og da kostet den 100 kr, men når jeg kom i kassen sa han i kassen at jeg kunne få den for 50 siden det var meg..
Så jeg betalte ikke mer enn 50 for den;)

Ingrid sa...

Det er så utruleg kjekt med ei slik enkel og basic jakke og enda kjekkare blir det når du ikkje betalte meir enn 50 kr. Er det verkeleg mulig?:)

Anonym sa...

Dumt og være samme hvettu. Men skal finne noe : DD

hanna sa...

like jakken på det øverste bildet :D

Andrea sa...

Fin singlet! Elsker rosa =D

Anonym sa...

Fin outfit. :)

Jeg poster så lite pga jeg er jo våken når alle andre sover! :o Feks.. nå sto jeg opp!

Mia sa...

fint outfit da :)

sve sa...

Herlig jakke :D

Hilde Christina sa...

Du virker en god del eldre enn 16! Anonymt dritt er bare helt herlig.. Når folk ikke er tøffe nok til å legge igjen identitet går det nok mer på sjalusi enn noe annet. Stå på, du har en kjempeflott blogg! :) Stikker innom senere også.

Karoline sa...

Fin outfit :)

Anonym sa...

tack! det gjorde jeg væættuuu

C.H. sa...

Pent outfit!:)

Emma sa...

Bra at du føler deg bedre :) Fine klær!

Anonym sa...

Koselig kommentar :) får se om jeg får begynt å blogge litt igjen i fremtiden.

Camilla Didriksen sa...

Det gikk helt greit med filmanalysen, jeg hater analyser så gikk vel bra for å være meg :D Nynorsken var det verre med... Jeg tipper fotografen gjemte meg bort fordi jeg var så ekkel :( Hahaha neida.. Skal gi meg å klage sånn :)

FINT antrekk forresten :D <3

Anonym sa...

Åh, alltid kosleig med reunion! Kos deg:) Likte forresten jakke di godt!

Marthe Sofie sa...

Så bra du begynner å bli bedre :)

Amanda sa...

Det er bra du er på bedringens vei :) Stilig outfit^^

Anonym sa...

Så kul jakke! Hvor kjøpte du den? Lenge siden? :P Mulig du har skrevet det før, men jeg orker ikke å lete akkurat nå.. :)
Artige videoblogger forresten, du virker som en kul jente.

Anonym sa...

Fint antrekk :)

Overland sa...

stilig outfit :)

Anonym sa...

Fint outfit, søt blogg :)

Christine Tallulah sa...

jeg elsker jakken din, den var UTROLIG fin! (rim<3)
du er SØT!

hg sa...

julia er kul ja :) fin jakke ! ;D

Helene sa...

så fine bilder :)

Anonym sa...

jakka er nam da! litt sånn slask. herlig

skal begynne med oppdaterinegr hver halvtime! det blir.. gøy

Anonym sa...

søt blogg. stilig jakke :)

Ireneelise sa...

Så bra du føler deg litt bedre! Jakka var ordentlig fin. Bikbok regner jeg med?:)

Ivana sa...

Takk for tips! Jeg vurderer absolutt Nikon.:))

Lene Christina sa...

takk for søt kommentar !

.. jeg kjenner en som skal dit, tror jeg :) på den reunion tingen :)

Camilla:) sa...

Hihi.. Jo takk du! Har brukt den stemmen et par ganger og tulleringt for å si det sånn! Alle tror jeg er en gutt.. Hehe.. Så derfor var det selvfølgelig jeg som skulle være mannen i filmen.. Hehe.. Kult outfit!:D

Anonym sa...

Jaa! Jeg må bli flink igjen. Du minner meg jo på hele tiden at jeg glemmer blogge! haha :D

Malin *_* sa...

er forstålig at du liker den jakken, utrolig fin :D

fresht outfit :-D