onsdag 24. september 2008

To Innlegg - En dag


Marthe Sofie spurte om bilder fra jeg var 8-14.. Well, here you go!
Dette bildet er gammelt og ikke fra da jeg var mellom 8 -14, men må likevel vise det. 17 mai. Da skal man være glad, eller ikke..?

Jeg er hun høya jenta som man ser toppen av hodet til. Oh yeah..
Så sjarmerende vi var..
Why so serious?
Maria Arredondo var det store idolet..

Jeg er hun blonde i midten av bildet..! Lekkert.. Eller ikke..

Vel, der fikk dere noen sjamerende bilder av meg. Regner ikke med at disse bildene fikk dere til å bli fast leser av bloggen min, fikk dere vel heller til å x'e ut hele bloggen min. Ikke sikert dere gidder lese dette en gang.
Har vært på fototur med min kjære Isabelle (eller Nathalie) som jeg sa til en liten jente at Isabelle het når hun spurte. Men sant skal sies. Jenta var gal, dreiv å løp foran oss og lagde griselyder.
Bilder kommer senere vil jeg tro!! 

Håper alle har en nydelig onsdagskveld;) 

22 kommentarer:

Agnethe sa...

koselige bilder. Kjempe søtt når du var i bunad :)

Marthe Sofie sa...

Aw, det øverste var skamsøtt! Minner meg litt om et bilde av meg selv, bare ikke fra 17 mai da.

Synes du er så søt! :) Og du ligner på deg selv. Bare i eldre og eldre versjoner, hihi :)

Tuppene sa...

Ja- gjør det! Dessuten har de endel fine øredobber der også.. og verdens søteste pynteting av perler forma som dyr. Du ser de med en gang- råsøte:D

Anonym sa...

Ja, det burde vell sjekkes;)

haha, så morsomt! Elsker å se slike bilder før og nå:D Du var supersøt på det første bilde da;D

Peaches sa...

Så søte bilder!
Takk for søt kommentar på bloggen min.. :))
Elsker forresten headeren din!

Anonym sa...

Hehehe;) Ingen skolejente nå lengre nei ;) Jaaa, jeg fikk skoene i dag! Her snakker vi en lykkelig jente;) Det er bra å høre at flere lider av det samme!!

Anonym sa...

Bildene var søte =)

I sa...

Åh, så gossine bilder :)

Gøy å se deg på videoblogg, du er så naturlig når du snakker liksom :) Eller hvordan kan jeg si det? Hehe. :o)

Irriterer meg at noen skriver det du sa, "du er stygg, har kvise der, osv". Går det an? Synes du er nydelig, jeg <3

Håper du har en fin onsdagskveld selv *:)

Anonym sa...

Så søt du var!! :) Er alltid moro å ta en tur ned "memory lane", selv om man til tider kanskje ler litt og lurer litt på hvorfor man så ut som man gjorde.. Tror jeg skal grave frem noen av mine egne bilder fra barndommen, jeg..

Anonym sa...

Haha, en smule misfornøyd med 17.mai, eller?:)

Frøydis sa...

Arige bilder:) hehe
Har og noen 17.mai bilder der jeg ikke ser så blid ut:p Fun times

Overland sa...

i har og erfaring med at 17 mai ikke e den store dagen. i mista ballongen min:(

Anonym sa...

morsomt å se hvordan du har forandret deg :)

Anonym sa...

øverste bildet var klin likt, så søt! ;)

Anonym sa...

Søte bilder!
Du kledde blondt hår da :)

Lene sa...

Hihihi, er det mulig å være SÅ søt? :-) Herlige bilder Karoline. Morsomt å se! ;-)

Kristina N sa...

Artige bilder. Søt du var ;D

sve sa...

Så søte bilder :D

Emma sa...

Så søte bilder :-)

Cathrine sa...

hehe, cuuute :)

nah sa...

awh så søt:D

karoline sa...

søtt :-)