fredag 26. september 2008

Fredag

Det er helg og ferie. Men vent, jeg er fortsatt syk. Men who cares?? Stod nettopp opp, og hentet posten..
Og nå er dagen min reddet, om ikke uken min. Smiler fra side til side.
Jeg vant nemlig en konkurranse på Jorun Stiansens blogg og i postkassen min lå premien.
Takk takk takk Jorun! Jeg er superhappy!




Håper dere klarer å fokusere på det faktumet at jeg har tidenes kuleste øredobber, og se bort i fra at jeg er et nyvåknet menneske som har vært syk way too long..
Nå er bare spørsmålet.. Hvem likte dere best??
Kommer sikkert til å gå med et av parene på Malta Reunion imorgen..! Shit, nå må jeg gå å finne ut hva jeg skal ha på meg..! Håper alle har en flott kveld!
Og nok en gang; Takk Jorun! 

135 kommentarer:

Line. sa...

God bedring ;)

therese sa...

:D
Var det jeg visste! Alle er misunnelige ^^ Kneet blir bedre og bedre, heldigvis xD :D

Anonym sa...

Jeg likte de nederste best :) Søta

Helene sa...

De øverste var kjempesøte :D

anjaripegutu sa...

tøffe begge to! :)
god bedring!

Anonym sa...

Kule!
Men du, jeg bare lurer på: er du lesbisk/bifil?

Anonym sa...

hihihm jeg hørte bare ett dunk! Jeg synes litt syndt på han, stakkar!
Søte bilder, de øredobbene er skikkelig stilige! Har sett dem på hun på 'Grease'. Utrolig søtt design også :D

Marthe sa...

dukan jo ha en av hver for begge var kule^_^hihi! blir artig med reunion! du må legge ut bildeeer:D alltid gøy å se på!

Karoline sa...

Anonym: Jeg er nok 100 % hetrofil..! :)

Anonym sa...

Så tøffe de var ^^ God bedring, du får nyte høstferien (:

Silje sa...

Takk! :D <3

Åh, jeg syntes begge var dødskule! Du er heldig ^^

Camilla Didriksen sa...

Takk Karoline :D <3

Ja, jeg har også tenkt på det! Hvorfor har ikke jeg linket deg. Hahah, jeg er jo innom her i hytt og pine. Jeg linker deg også! :)

Og kjempe kule øredobber! Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke som var tøffest, begge to var :D

Anonym sa...

fine øredobba! :)

Mira sa...

Shitkule øredobber!

Iben sin blogg sa...

God bedring. Tøffe øredobber :D

Michelle sa...

Så morsomt :D
jeg hadde blitt glad da. Hva vant du fornoe? :)

takk for kommentar btw. Får håpe du får en fin helg du også.

Camilla sa...

tusen takk, selv om det ikke er før om en uke;* og god bedring til deg også;D

Bekkesverden sa...

Du kan bruk en av hver da vettu:) God bedring!

Panda sa...

God bedring :)
Jeg likte de øverste best faktisk ^^ De var kewle! :)

Sara sa...

De øverste var kulest :D

Ann Mari Engh Løvli sa...

God bedring:)
De øverste var kule :- )

Ine sa...

Kjempekule de første øreringene! :)
tusen takk for gratulasjonen :D

Anonym sa...

Så kule øredbber :-D
hihi^^

god bedrig da:)

Anonym sa...

Hehe, jo værsegod du :P

Sara Louise. sa...

coola örhängen ;P

Christine R sa...

Takk :D Fine øredobber!

Yvonne sa...

Fine øredobber.
Elsker å vinne og få gave generelt :)

Anonym sa...

Tusen takk! Det blir nok kjempegøy :-D

Ingrid Marie sa...

de er så stilige!

Ane Bendiksen sa...

Håper du snart blir frisk da.

Svar på kommentar:
Takk Camilla. Jeg koste meg masse jeg :)

Anonym sa...

Jeg likte begge to like godt! Ha en fin ferie du :)

Dritt sa...

det må du også ha! :)

Sofie sa...

Takk for kommentaren:)
Likte de øverste øredobbene best.

Renate sa...

De øredobbene var skikkelig kule ;O
God bedring og håper du snart blir frisk<3

Anonym sa...

de øverste er knallfete!

Anonym sa...

Takk! <3 Fancy øredobber.

Anonym sa...

Holy Moses, de var fete! Tror jeg likte de øverste best.. Men de nederste var dritfete og!

Anonym sa...

Så gøy at du vant da. God bedring! :)

Marianne ! sa...

åh, heldiggris...

Ida Bianca sa...

Hehe, ja det var hun nok da du :D

Anonym sa...

geniale øredobber ;D

Anonym sa...

utrolig kule øredobber!!
Har lyst til å prøve å lage sånne selv, det må vel gå an? :)

Anonym sa...

Syns de første øredobbene var tøffest;)

Anonym sa...

kule øredobber :)

god bedring!

Lene sa...

Wooohoo, de var dritkule! :-D Likte de øverste best. ;-)

Anonym sa...

du må følge strømmen liksom : p haha

Ivana sa...

Litt usikker på hva du mente med den komentaren.
Du kjøpte av en annen blogger ?

Guroo sa...

så kule! jeg likte de øverste best :) god bedring :)

Andrea sa...

Fete øredobber =D Likte de nederste best, tenk de til rosa bukse og plain hvit tee og skikkelig 80shår :D awww herregud jeg vil ha dem

Anonym sa...

Jaa jeg vet ;P HAHA!
Kjempe tøffe øredobber igrunnen.

Malina sa...

Så heldig du er da :) likte de øverste best, mest pga fargene.

Anonym sa...

De var kule! Likte de nederste best

Anonym sa...

Sykt kule de var da! Skulle ønske jeg hadde hull i ørene. Likte de øverste best.

Emma sa...

Kule øredobber! Likte de øverste best :-)

Linn sa...

Tusen takk!:) God bedring!:)

Katrine sa...

Tusen takk for kommentar. Kjempeflott blogg! Stå på:-)

Anonym sa...

digger bloggen, og du er sinnsykt søt :-)
Men som du sa i spm. videoen at du ikke er happy med utseendet, hvorfor bruker du ikke sminke ?

Karoline sa...

Anonym: Jeg sa ikke at jeg ikke er happy med utseendet.. Jeg sa at jeg ikke selv synes jeg er noe pen. Og jeg bruker sminke, men når man har vært syk i evigheter gir man litt faen. (Selvom det er da man ikke burde det). But I'm using make-up når jeg er ute ;) belive me..!

Anonym sa...

De var så fine da!(:

Sara sa...

Så spennende! :D Og hvem er denne kusinen din?

nah sa...

gratulere:D
er de lagd selv av henne ellernoe,?
du er pen uten sminke! :)

C.H. sa...

Kule øredobber! yees:-D

Anonym sa...

Ae :) søte øredobber! og god bedring :)

Anonym sa...

Begge bare kule;)

God bedring. <3

Sissel sa...

Å så sinnsykt kule :D

Takk for kommentaren <3

karoline sa...

sykt kule ! :)

Le Dust sa...

Bare hyggelig;D
Skal få send de så fort som mulig.

Likte bloggen din:)
Har linket deg;)

Du er IKKE perfekt sa...

god bedring ! søt blogg btw.

Madeleine sa...

De nederste var finest! Heldig du er, vinner ikke noe jeg:(

Janne Natalie sa...

Begge var sykt kule! klarer ikke bestemme meg for hvem som var kulest

Anonym sa...

Så fin du er :) Likte begge veldig godt!

CHRISTINAFRAAS sa...

aww, takk søta.. herregud, så kule øredobbene var ;) funkyfresht!

Anonym sa...

Sånne øredobber har jeg lest om et sted, tror jeg. Kjempekule! :)

Camilla sa...

De øverste var søte da;)

Anonym sa...

Det hørtes morro ut! Ha en fin helg du også, søte deg:)

Malin *_* sa...

Gratulerer, de øredobbene var faktisk ganske freshe :- D perla de?

Anonym sa...

Ja det kan du si:) Jeg har slikket sol med Pia på terrassen der jeg bor i sommer... Leier i kjellern til foreldrene hennes:D Har kjent dem siden jeg var lita.

Anonym sa...

Jeg vet, det er liksom ganske irriterende siden det var en av de 3 buksene jeg virkelig likte. Hehe. Jeg skjønner ikke hvordan det skjedde, men har nå bevist at jeg virkelig ikke kan vaske klær. Haha :D

Anonym sa...

For noen kule øredobber ! :D Tror jeg likte de øverste best .. ;)
Takk for snill kommentar :)

Ina Margrethe sa...

Heldig du var :D

mariel sa...

God bedring og gratulerer!:)

Likte dei øverste best :D

Anonym sa...

Ja, du bør virkelig se filmen, kjempesøt^^
Takk for kommentaren:-)
Ha ei fin helg (og høstferie?)

Rebecca. sa...

Gratulerer med innlegg nr 100. Og MASSE MASSE God bedring ! :)

de øverste var forresten helt klart kulest ! ;D

Marita sa...

Jeg vet, Bergen er den beste byen! Kos deg i ferien da, og god bedring! :-)

Christina sa...

Ja, prøver suger! Hater dem! Takk! :)

Det er kjedelig å være syk når ferien er her :/ Kjenner til det da jeg har greid å bli syk nå! :( Men, men satser på å bli frisk til neste helg. :)

Marielle sa...

Tusen takk for kommentar=)

Ivana sa...

Okey da er jeg med;)
Jeg trodde du trodde jeg prøvde å selge mine.Hehe

Anonym sa...

skjønner :)
poenget mitt er at jeg mister interessen av å lese fra samme blogger når man poster 5 om dagen. jeg personlig syns det virker litt sånn "jeg vil ha mange lesere og kommentarer" - opplegg :)
men det er bare min mening ;)

Anonym sa...

Digga øredobbene!

Anonym sa...

Bare digger de øredåbbene!:) Drit tøfe!:) God bedring;P

Anonym sa...

De øverste var bare helt fantastisk kule!
God bedring :)

Anonym sa...

Hei og gratulerer som vinner av konkurransen :) Personlig hadde jeg valgt de øverste, men begge var like fete :)

(http://veronicabremnes.ipublish.no)

Anonym sa...

Ja, det var en kjempe fin kveld! :)
Stilige øredobber ;-D

www.charlottenordahl.blogg.no

Tuppene sa...

Haha! De var RÅ begge to:P

Anonym sa...

drit kule begge 2, men holder en finger på de øverste!
hvor hart du fått dem fra? har u lagd dem sjøl?

Mathilde Dahl sa...

god bedring !:D

Florenthyna sa...

www.florenthynas.tk

It's Aggy bitch! sa...

tøffe øredobber! : )
takk for hilsen!

Anonym sa...

Thank you :D Skalprøveå komme med flere sånne da ;)

Anonym sa...

Den var fra meg :p linken kom bare ikke opp ;p

Anonym sa...

Tusen takk;) Ble veldig fornøyd selv ;D Dessverre var ikke bildekvaliteten så fin, så outfiten var penere i virkeligheten;)

Anonym sa...

Styggharry er kult! Så da blir vi tøffe sammen. :D

Anonym sa...

det er riktig!:)
Språkreise reunion på sentrum scene:)

I sa...

Ååh, begge er kjempekule! Men siden vi bare ser fargene på det øverste paret sier jeg de.. Skikkelig søte!

Håper du får det superkoselig på reunion i dag <3 <3

Anonym sa...

Jeg likte de nederste best:) men begge var kjempetøffe! jeg vil også haa

Anonym sa...

Rå kule øredobber da :D

Martine :-) sa...

stilige.
men er malta tingene språkreise?

kan du fortelle om det på bloggen min.. skal egentlig på det neste år!.

Anonym sa...

Skal prøve å få til et til vett! ;) Må bare handle litt mere perler til uka. :)

Anonym sa...

Er ikke så vanskelig! Kommer man først i gang går det super fort så. Skal lage litt forskjellig i helgen tenkte jeg. Kanskje jeg poster noen flere :)

Anonym sa...

Ivana (www.ivana.blogg.no) som ga meg inspirasjon til å lage det jeg lagde. Ble en liten copycat. Hun lager masse kule øredobber og anheng hun og!

Bloggsamtale er døds kult!

Sara sa...

Aha, jeg og Eirin har gått på "tensing" sammen! Også går vi på samme skole :D

Anonym sa...

haha, ville øredobber. sånne vil jeg ha i kveld mens jeg tar en moonwalk til michael jackson

Ella sa...

Så gøy å vinne konkurranse!

Heidi sa...

De opperste var kulest:D

Marta sa...

de øverste var råeset!:)

sve sa...

Nåå, så søte øredobber :D

Margit sa...

Hehe, kule øredobber altså:) Er så forfriskende når noen har på seg noe annet enn det alle andre i gata har på seg:) Fortsett sånn:)

Likte forresten de øverste best:)

Anonym sa...

De øverste var bare helt råe !!
Hvor kan man kjøpe slike 'a ? (A)

God Bedring :>

HILDE J sa...

Hoho, du gjettet riktig ang. spørsmålet mitt i bloggen min. Vinner trekkes i morgen ;-)

Btw; Herlige øredobber. Likte de nederste best :-D

Anonym sa...

likte de øverste best, men tror det er mere fordi jeg ser fargene :)

wuunderbaum sa...

coole øredobber!

Anonym sa...

kule øredobber! :D nå skal jeg på fest.. (tror jeg) snakkes :)

Anonym sa...

Kuli at du vant en konkurranse da! ;) Grattis! Hva vant du egentlig?

Öredobbene minner meg om de hun Mona fra "så du tror du kan danse" hadde på seg under den ene gangen jeg så programmet. hehe! Jeg tror det var det både hun og showet hette....!? Var unge dansere fra skandinavia som konkurrerte. Showet hadde en dansk, svensk og norsk programleder...

Anonym sa...

Åh, for noen kule øredobber da :D

Anonym sa...

Det kommer litt an på hva slags farger det er på de på det nederste bildet.. Men slik jeg ser dem nå synes jeg de øverste var herlige!
Gratulerer med seieren ;D

Marthe Sofie sa...

Haha, så søte øredobber! Gratulerer angående konkurransen da :)

Anonym sa...

Likte de nederste best:)

Agnethe sa...

God bedring :) Kule øredobber !

Anniken sa...

God bredring!

De øverste vil def gi deg mest oppmerksomhet og var jo de morsomste, men tror kanskje jeg stemmer for de nederste.

Men heisann! Tidsforskjellen går jo den andre veien og vil tilsi at det er morning hos deg. Jaja.:)

Anonym sa...

Såå kule! Digga sånn ørepynt :D

Hanne sa...

Herlige øredobber, synes de øverste var aller finest:)

Anonym sa...

du er så SØT! :D

Kristi Ellen sa...

Kule bilder! sånne øredobber er kule! God bedring forresten!
-Kristi

Hilde Christina sa...

HMM.. jeg har ikke fått helt sansen for sånne enda, men er kanskje på tide å finne frem perler og sette igang :D

Anonym sa...

Nice øredobber. orginalt.