onsdag 24. september 2008

Svar på spørsmål

Grunnen til at svarene er delt i to er at telefonen min ringte under første videoblogg, og jeg klarer selvfølgelig ikke å sette sammen videoene..


Fra nå av skal jeg prøve å være mer glad i innleggene, men jeg kan jo gi dere nye lesere en oppdatering på hvorfor jeg kanskje virker deprimert og lei. Vet at noen har lurt på det. Ja, noen har faktisk spurt. Setter også pris på mailene jeg har fått! Dere er søte. 
Vel nå har jeg ikke tenkt å legge ut hele livet mitt her. Men jeg sliter med magekramper. Og etter 3 sykehusinnleggelser i sommer er jeg ganske lei og sliten. Og det er frustrerende, fordi ingen finner ut hva det er.

Soltimen igår gjorde underverk. Veldig lenge siden jeg tok sol, så at Brun & Blid fra nowhere fant ut at de skulle sende meg et solpass, satte jeg veldig pris på. 

35 kommentarer:

Anonym sa...

Gjør det :- D

Saha Carter sa...

Det er bra du tenker slik som meg :-) Hehe. Thanks<3

Magnuss sa...

gøy gøy! kanskje jeg og skal lage en videoblogg?:P

Yvonne sa...

Så søtt! :D

Karoline sa...

Du er rå!
Likte slutten av video 2 ;)
Skjønner ikke at folk gidder å slenge så mye dritt rundt om kring jeg :P

Louise sa...

Så gøy! Håper virkelig du finner ut hva som er galt med magen din altså, sikkert veldig lite morsomt å ikke vite. Sender masse gode tanker til deg :)

Andressa sa...

Takk:D Du er søt selv ;D
Jeg likte det ene spørsmålet ifra veronica ;P Hahaha..

Anonym sa...

Veldig bra videoblogger! :)

Anonym sa...

jeg visste det var deg jeg hadde sett! en venninne har bilde av deg og erik fra en konsert i lørenskog på pc'en sin! utrolig søtt bilde!!
tok litt tid før jeg fant tilbake til bloggen din så er ikke sikkert du husker bildet en gang?

Ida sa...

Åw :) Søt videoblogg Karoline!
Linkes? :)

Panda sa...

Jeg synes du er sjønn jeg ^^
Veldig tøft med videoblogg-ting! Jeg vil også lage sånn! :D

Anonym sa...

Ja, du er søt:D

Hanne sa...

Fint innlegg:) Er så gøy med sånne spørsmålsrunder synes jeg, da blir man mye bedre kjent med folk:)

Isabell sa...

så søt :) hihii

Emma sa...

Kult med videoblogg, er ofte mye morsommere med det :-)

Uansett, teit med de med de stygge kommentarene. Egentlig så er de bare misunnelige på deg for at du er så kul (:

Karoline sa...

Magnus; Ja, lag videoblogg!!
Anonym; Sikker på at du ikke mener Kriss? Husker at jeg ble tatt bilde med han, men kan ikke huske at et bilde ble tatt av meg og Erik. Men du vil ikke sende meg det da?:)
Ida; Off course.. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har linket deg før..!

It's Aggy bitch! sa...

så koslig med videoblogg!

Regine sa...

Takk for søt kommentar=)

Kult med videoblogging - du ser så avslappa ut. eg blir alltid heilt dust på videoer..hehe. Ein del rare spm, men gode svar.

Håper du får ein fin kveld:)

Anonym sa...

takktakk :- ) den er nesten helt ny.

Camilla sa...

søte videoer :)

Frishis sa...

Hey, her lærte jeg jo mye av bare å se to søte filmer :D

Anna sa...

Hei igjen :)
Bra videoblogging! Vurderer å begynne selv, men synes det virker litt smårart å sitte å rate til seg selv men du klarte det bra !

:D

Anonym sa...

Bra videoblogg! ;)

Elisabeth sa...

Takk for kommentar på min blogg.
Koselig side du har!

Marthe Sofie sa...

Det er gøy at du videoblogger. Gleder meg til bildene av deg :D

Tuppene sa...

Gøy videoblogg da! Kanskje jeg skal lage meg det en gang jeg også.. æsj..nei. tør ikke:D

victoria sa...

HAHA jeg fikk deg til å smile OG le! Faen jeg er flink!

victoria sa...

Jeg må se det klippet en gang til, og en gang til! OG EN GANG TIL!

victoria sa...

Haha jeg ler så godt, å nå er jeg overtrøtt <3 jeg vil også spille tennis

Anonym sa...

Du er søt! dere videoblogger ;)

Anonym sa...

Så søt du er:) Morro at du tar deg tid til å svare på spørsmål slik.

Anonym sa...

så bra! kult at du har begynt å videoblogge. Må ikke ta deg nær av stygge kommentarer da. Das ist viktig. Gi faen i dem, tipper du får mange positive og :D

Håper du blir frisk snart da. Var syk over en lengre periode for to år siden selv, det var dritkjedelig!

Silje sa...

Du er en av få som er naturlig på videobloggen. BRA! ^^

Rebecca. sa...

haha, aw. Du er så søt ! :D

Anonym sa...

Hmm.. du syns ikke du selv er pen! Det syns jeg du skal skjerpe deg med.. har du i det hele tatt sett øynene dine?!? Blåe øyne og brunt hår er det fineste i verden!!