tirsdag 30. september 2008

Tirsdag

Ingen vant premie under her, siden ingen klarte å gjette hvem jeg hadde vært sammen med.. Dårlige greier!

Her er noen av bildene fra turen min med Veronica igår. Var utrolig koselig å være med henne igjen, har ikke vært med henne siden en konsert Erik og Kriss hadde i Lørenskog i mai.. Lenge det ja!



Har du sett noen søtere sko??

Jeg vet, to youtube videoer på under et døgn. Men er det en sang som virkelig er verdt å få med seg er det denne. Det er vakre Annette som har laget sangen til kjæresten sin, og den er så nydelig.. Jeg har hatt den på hjernen ganske lenge, men så kom jeg på den igjen når Kamilla nevnte den på telefon isted, så da tenkte jeg å dele den med alle andre bloggere som enda ikke har hørt den.
Er ikke jenta søt? Og har ikke jenta en sykt nydelig stemme.
JO..

55 kommentarer:

Anonym sa...

Nååh.. Så utrolig koselig. Takk for at du er med på å spre sangen min (: Søta!

Michelle sa...

det er ganske bra ja :D
hehe
får håpe du hadde det fint også da :D

Marianne sa...

awh...de skoene er noe av det söteste! Faar desverre ikke sett filmen, siden de har sperret youtube her nede(!). Umaatelıge dustehoder! Ellers pene bilder :) haaper du koser deg i ferien du ogsaa:)

Renate sa...

Så nydelige sko! :)

Den sangen er så fin,har hørt den mange ganger og Anette er kjempe søt og synger veldig bra!

Anonym sa...

tusen takk for det=)
fin header du hadde=D

Linn sa...

Haha:D De kanin skoa var ordentlig søte! :)

Anonym sa...

Utrolig fin sang det der! Må også si at de kler hverandre veldig godt!

Mammabenti sa...

åh så flink hun er da:d

Anonym sa...

er du hun erik og kriss kaller krokkoline?
takk for kommentar på bloggen min forresten! konserten var helt fantastisk. Beste jeg har vært med på!

Anonym sa...

Åå, det var morsomt og høre ! : DD

Ha en fin uke! :)

Anonym sa...

åå :) Så fin sang og nydelig stemme hun har! :)

Karoline sa...

Maja: Jepp, that's my nickname. Bra du koste deg på konsert!!

Janne sa...

de skoa var søte da :D
Og så fine bilder av deg! ^^

Anonym sa...

For noen nydelige tøffler! Sånne vil jeg ha! Synd de bare finnes i barnestr.

Katrine sa...

Nydelig du;*

Camilla sa...

nååh, søte sko^^

Anonym sa...

Tusen takk!:) Turen var alle tiders!

Anonym sa...

Haha, så søte sko. :D

Trine Elita sa...

Hehe, det var den også! <3

Marta sa...

så pene bilder! og tøflene var søte.

Peaches sa...

Takk for herlgi kommentar! :) Håper heldagsprøva ikke gikk rett i dass ;p
Så søte bilder, og for noen tøffler ;D <3

Anonym sa...

søte tøflene, sånne ønsker jeg meg til jul. i str.. 25 ? ja

Anonym sa...

Så koselige bilder da : )

Hadde ikke hørt sangen til Annette før nå, men den var søt ja :D

Anonym sa...

Herregud så nydelig!!

Regine sa...

Så fine bilder!
og så søt sang og video då!! =)

Andrea sa...

Haha, jeg gikk helt i surr med de guttene i videoen i forrige post, husker ikke hvordan de så ut en gang xD
Søt sang though :)

Andrea sa...

Haha, jeg gikk helt i surr med de guttene i videoen i forrige post, husker ikke hvordan de så ut en gang xD
Søt sang though :)

Aleksander Eilertsen sa...

Veldig fine bilder^^ major creds tiil både fotograf og modell^^

og nydelig sang:D likte den ass

Anonym sa...

Åååh, så søte sko :D haha :D

It's Aggy bitch! sa...

så fine bilder og søte sko!
sikkert kjempe flink og synge du : )

hanna sa...

så utrolig søte sko:D

anjaripegutu sa...

takk!

cute sang :)

Anonym sa...

Utrolig søt video og nydelig sang! <3

Renate sa...

Så utrolig søte tøfler:D

Anonym sa...

å, rosa bunny tøfler..hehe:)

søte bilder!

Anna sa...

Takk for kommentar:) Hvor er det bassenget da? Lurt å ha et i reserve, dersom mitt nye stenger, hehe.

Kristine sa...

åh elsker anette <3 hun er så utrolig gorgeous!

Anonym sa...

Hun er helt utrulig flink til å synge!! Nydelig sang også:D

Kjempe fine bilder:D

Kristina sa...

Hehe, det hadde blitt utrolig depresiv lesing! :p

Anonym sa...

æsj. erik og kriss er ekle

Vera sa...

tnå, søte tøfler. og veldigveldig fin sang : )

Anonym sa...

Søt sang!

I sa...

Hihi.. Elsket filmen til de guttene under her, den står på repeat nå. Latterkrampe.. Særlig når han ene sier "Åh, herregud, det var vakkert sagt." Og det med smuudi.. :D Og når han ene finner den stokken på stranden. Haha. Skikkelig søte.. :) Og ganske proft. <3
Hehe.

Hvem har du vært sammen med da? Kanskje han som planter appelsiner? Med stripete genser. Eller han som vi ser aller først. "Vet du hva? Kanskje vi kunne lagd rusbrus av det og.?" Haha. Så artige <3

Og btw, den sangen til Nette er nydelig :) Jeg har også postet den på bloggen min før, den fortjener å vises frem :) Hihi. <3

Søta!

Camilla Didriksen sa...

Så fine bilder :) <3

Anonym sa...

Så koselig ut :)

frokenlund sa...

Sangen er nydelig! Nynnar på den heile tida :)

Anonym sa...

Så fine bilder :) Likte "stemningen".

Hanne sa...

De tøflene var utrolig søte da:)

Iselin sa...

Fine bilder :D

Martine :-) sa...

Utrolig søte tøfler:-)

Anonym sa...

Så fin bloggen din er blitt, Karoline! :)
Størrelse 19-25? Da passert de nesten. :P:P

Tuppene sa...

Fine bilder:)

Marthe Sofie sa...

Koselige bilder. Supersøte sko jo!

Agnethe sa...

Fine bilder, søt sang :)

nah sa...

give me those shoees!
søte sangen, søte stemmen, søte videoen! :)