onsdag 1. oktober 2008

Onsdag

(gammelt bilde)
Jeg tror ikke jeg har fortalt dere at jeg har en egen klemmevenn? Vel, det har jeg. Julie heter hun. Jeg hadde ikke sett Julie siden før sommerferien da jeg møtte henne på Mandag. Om det ble klemmer? Vi klemte faktisk så hardt at bh'en min sprakk. Okei, det hørtes nasty ut.
MEN den delte seg liksom i to. Jada. Akkurat når jeg trengte en klem, så dukket verdens beste klemmevenn opp..!

Jeg poserer vakkert på operataket må jeg si. Litt flaut å måtte innrømme at det er første gang jeg var der (Ja, jeg bor i Oslo).

Jeg føler denne ferien går med på å møte venner jeg ikke har sett på evigheter, det skal jeg også idag. Misforstå meg ikke, det er superkoselig det. Men jeg trenger fri. Jeg trenger å roe meg ned. Jeg trenger stillhet.
Jeg trenger Hemsedal. Jeg trenger en hytte. 
Jeg vil mest i verden på hyttetur med Kamilla nå.. Jepp, oss på fjellet. Lange turer med kuene hvor vi har med niste, for så å komme tilbake til hytta og drikke kakao og lage hjemmelaget pizza før man benker seg ned i sofaen og ser en god film. Det hørtes fristende ut ja??

(Jeg vet noen av dere lurte på hva riktig svar på konkurransen var (som INGEN klarte å gjette).. Første gutten som snakker..! )

22 kommentarer:

Anonym sa...

haha, bh'en sprakk faktisk??!

Anonym sa...

Siden ingen vant konkurransen selvutnevner jeg meg til å bli vinneren. :D

Jeg har ingen klemmevenn. Jeg er igrunn ingen klemmeperson heller da

Ingeling sa...

hahaa:p

Karoline sa...

klemmevenn er koselig :)

nah sa...

haha! xD

awh,det hørtes fristende ut det der. !

Camilla sa...

Det hørtes faktisk fristende ut ja^^ og nei, tuller ikk nei, ble faktisk kasta ut av det:s før det kjefta han jo for harde livet da, og sa jeg skulle gå hjem for å hente den. Men dessverre tar det over en time med buss til meg fra skolen, så jeg kunne ikke akkurat det. Så derfor ble jeg kasta ut;]

Ida sa...

Gjør du?? <3
Åww, du er så utrolig søt Karoline :)

Anonym sa...

deilig å gå tur da=)

Anonym sa...

deilig å gå tur da=)

Lene Christina sa...

ah. jeg har enda ikke fått vært der jeg.
og jeg bor ikke langt unna osloo.
til og med mamma og pappa har vært der.
Skam:o

Malina sa...

Haha, :) så koselig med en klemmevenn

Renate sa...

Haha,hvis BH'en din sprakk så måtte det vært en god klem! ;p

Det var veldig fristende,kunne ønske det var meg som skulle på fjellet :)

Janne sa...

Så koselig da og møte en venn som det er lenge siden du har sett! :D<3

Du er heldig som bor i Oslo og. ^^

Bekkesverden sa...

En klemme-venn hørtes koselig ut:)

Vera sa...

En klemme venn vil jeg og ha <3 Du som er søøt ! haha, har ikke vært på operataket. hvor er det? Bor ikke i solo heller da. men pappa gjør :- ) haha. JAA DET HØREST FRISTENDE UT! har ikke spist idag :| ææh, det kom jeg på nå. er så dårlig å holde orden på det. jeg elsker jo mat. haha, skal bake brownies etterpå. også skal jeg spise i mellomtiden. hjemmelagde karbonader ogog potetstappe ellernoe. yummy. men pizza på fjellet, og matpakke. ost, og kuer. ÆÆH <3

Anonym sa...

Jaja, sånt sjer. Okei, kanskje litt overdrevet. Bh'n sprakk! Jeg ler ^^.

Hørtes koseli ut da, fortsett å kos deg med det du skal <3

takk for tips :>

Karoline sa...

Kamila: Jepp, bh'en sprakk!! No kidding..
Vero: Jeg kan være klemmevennen din og jeg <3
Camilla: HERREGUD, sykeste!
Ida: DU er søt! Jeg ELSKER bloggen din.
Renate: Det var en veldig god klem <3
Vera: Det er rett ved Oslo Sentralbanestasjon. Går faktisk bro fra Oslo S og over til Operataket!

Aleksander Eilertsen sa...

@ hemsedal om vinteren med 5 dagers kort i bakken, DET er ferie det<3

Ingrid sa...

Oj! Har aldri høyrt om ein bh som sprekkert! Kjempe sært, hehe:)

Ingrid sa...

Oj! Har aldri høyrt om ein bh som sprekkert! Kjempe sært, hehe:)

Anonym sa...

Haha! Sprakk!? ;P

Kjempe kos med klemmevenn!
Klemmer er koselige! ;) Mine venner får gjennomgå også shø! ;) haha!

Rebecca. sa...

sprakk ?:) naw, haha. Morsomt. ^^

Klem er det beste man kan få ! (L)