søndag 14. september 2008

Søndag

Gårsdagens outfit. Det er meningen at dere skal overse at jeg ser dopet ut ja.

Jeg satte meg på bussen idag og hadde ETT mål for dagen. Og kjøpe et par støvletter.
Vel, jeg endte bare opp med 3.
Fikk det tredje paret gratis, fikk også gratis smoothie idag. Gudene vet hvorfor.
Isabelles mening var at man får hver 100 smoothie gratis, og siden jeg er innom Smoothie X Change nærmest hver dag så kan man vel kalle meg stamgjest.

Stamgjest er jeg også på legevakten, så både jeg og mamma mente at de kunne behandlet meg bedre der. Siden jeg er stamgjest. Faktisk JEG som betaler for arbeidet de (ikke) gjør.

Planen idag var egentlig å dra på konsert på Kolbotn. Dere kan jo gjette hvem som skulle spille. Vel, planen ble forandret. Jeg dro og så 99 % Ærlig på kino istedet.
Jeg fikk melding om at konserten ikke kom til å være noe lang. Og i tilegg kunne ikke Kamilla være med. 
Og vel.. Da er det ikke så moro å gå på konsert.
Ingenting topper uansett Kolbotn ifjor. Nærmest privatkonsert uten dj. DET var flotte greier det..
Dere kan jo tenke dere et show med de fire under her.. Bedre blir det ikke.

78 kommentarer:

Camilla sa...

åh, tusen takk :)
Jeg vil egentlig ha langt hår jeg da men! Veldig kule sko du hadde kjøpt deg :D

Meg sa...

Ja, de er fab <3
Fine sko! :) Finner aldri noen støvletter jeg liker å passer.
Men så har vi kun 2 skobutikkker. Heh:)

Iselin Pettersen sa...

Hehe, ja det er jo lørdag :D
Dritkule støvletter!

Janne sa...

Takk for kommentaren :D
Skikklig fint antrekk!! ;D

Lene sa...

Fine støvletter, lille venn! :-) Og fint outfit! :-D

Kjipern at du ikke fikk dratt på konsert da, men det kommer flere muligheter etterhvert vettu.

Love you! :-*

Line. sa...

fint antrekk :)

Karoline sa...

kjempe fine støvletter:D

Anniken sa...

Lekre støvletter! Me like.

Kjenner ikke erik og kriss men vet i det minste hvem "Det er ikke meg, det er deg"-sangen handler om. Og har hørt de er veldig hyggelige. (og sammenligningen med DDE måtte jeg bare le høyt av, digg at de er så avslappa)

Anniken sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mammabenti sa...

takk for kommentaren:)


ja pingviner er geniale:D

KamillaK sa...

bildet!!! begynner nesten å gråte vettu.

Anonym sa...

Åååå. så fine skoene var :)
Foresten så er det dritt kult at du kjenner Erik og Kriss. De virker som noen kule personer.

> foresten, jeg skal gjøre lekser i dag jeg. Er jeg ikke flink?

Belle sa...

Hehe. 5 i Nynork er utrolig bra! Får håpe jeg klarer det samme. Og jeg er helt enig, hva skal vi med to språk?

Anonym sa...

hvordan var filmen? hørt at den er dårlig

Yvonne sa...

Utrulig fine støvletter!

Anonym sa...

Fint antrekk. :)
Hvorfor har vi ikke sånn smoothie-butikk-greier her jeg bor? :O

Anonym sa...

JEG vil ha hvite!! Nydelige boots.. gidder du ta bilde av de når du har de på deg til et antrekk eller noe? Sykt fine:D og hvor kjøpte du de og hva kosta de?

CHRISTINAFRAAS sa...

aww, haha.. søt du er..

HVOR har du kjøpt støvlettene? :D er de flate? er på jakt etter sånne.. har slitt ut mine gamle.. er de brede i leggen?

Sissel sa...

Awww :) så søtt å si, Takk :)

Sissel sa...

Awww :) så søtt å si, Takk :)

Marthe sa...

Takk;) Veldig fine støvletter du har kjøpt. Blir fort sånn, skal kjøpe ett par ender opp med fler:P

Lotte Andersen sa...

kjempe fint outfit :D
nok en gang.. du er så heldig som kjenner erik og kriss :)

Camilla:) sa...

Fint outfit! Heldig som fikk både et par sko og en smoothie gratis assa! Ikke hver dag det skjer;) hehe.. Hva skal du i høstferien da?:)

Mia sa...

Takk :D Fint outfit :)

Unknown sa...

Fine sko :)

Emelie sa...

Så fine støvletter:O Må også kjøpe meg det =D

Karoline sa...

Kamilla: Jeg elsker bildet..! Dagen, Matchingen, Toget.. Gode minner! <3
Sandra: Erik og Kriss er ganske så kule ja;) To venner jeg ikke ville vært foruten.
UTROLIG flink er du som gjør lekser idag! Nå ble jeg stolt av deg!
Belle: Vi trenger ikke to språk!
Andrine: Da hørte du riktig. Ikke misforstå jeg elsker Minoritet1, men filmen var skuffende dårlig!
Julia: Godt spørsmål! Dere har godt glipp av noe der..!
Maria: Skulle faktisk ta bilde av det igår, for jeg hadde på meg de hvite da, men så klarte jeg å søle på toppen jeg hadde på meg, og droppet det.
Men kan ta et bilde..

Skoene er kjøpt på Skopunkten til ikke mer enn 249 kr!
Camilla: Det vet jeg ikke.. Men jeg vil på spa! Vil du ta meg med?

Jorunn sa...

Jippi, ja det stemmer... Da skal jeg feire med kake på jobben.. Hehe... Herlig!

Støvlettene så kjempe fin ut!!

Monica sa...

Shit, ett par gratis støvletter er bra, altså! Smoothie <3 Kanskje det jeg skal satse på, nå når jeg ikke skal spise snop!

Johanne sa...

Herlige sko! Jeg vil også haa! Hvor kjøpte du de brune?

Anonym sa...

åh, det der er så meg. ende opp med tre og ikke 1. uff.. pengene flyr ja! var 99% ærlig bra?

Emelie sa...

Jeg vet! COLA ER BEST!<3 Det er bra vi er enig om det søta:P

og tusen takk for støtten på bloggen min<3 Hater virkelig sånne anonyme kommentarer, æsj!

Rebecca. sa...

liker støvlettene dine ;) Du er akkurat sånn som meg. Man skal kjøpe en ting, men ender med å kjøpe masse. ;D

Anonym sa...

Hehe, ja, ingen annen mat som slår taco! Eller jo, kebab ligger ganske tett på hvertfall :p

Hvordan var 99% ærlig? Er den til å anbefale?:)

I sa...

Hehe, artig og ærlig innlegg :o)
Du er så herlig :D <3
Og flink til å oppdatere er du også! Innlegg på min blogg kommer etterpå :) Hihi.

Så fine støvletter, alle sammen!!
Synes synd på deg ang. de konstante legebesøkene. Typisk at de ikke gjør en så god jobb. Er sikkert ikke lett å være lege heller, men hører om dette så ofte.

Hvor ligger denne Smoothie X Change?

Puss :)

Karoline sa...

Johanne: Skopunkten i Karl Johan :)!
Emelie: Sånne anonyme kommentarerer er så teite..
Mia Bp: IKKE se den. Spar deg for pengene. Makan til dårlig film skal du lete LENGE etter. Og det er veldig synd, for musikken til de i filmen er virkelig fantatisk. Og da er det synd at filmen ikke hjelper med å promotere den fantastiske musikken..

Ida Bethina: Du finner Smoothie X Change i Niels Juels gate på Frogner, i Kareenslyst Allè på Sjølyst, I nydalen og i Thereses Gate 28 på Bislett!

Christine N sa...

Utrolig stilige støvletter! Jeg har alltid problemer med å finne meg noen bra støvletter, så du er heldig som fant 3:)
Hvordan var 99% ærlig? har veldig lyst til å se den, skjønner du:P

Anonym sa...

Metallica plata både starta og va bra! Treffande intro i tillegg ;-)

Anonym sa...

Fine støveletter!! :)

hildesolli sa...

Fint antrekk! Likte også støvlettene :)
Jeg liker bloggen din :)

Andressa sa...

Ja han er råå :D

Så tøffe sko og outfit:D wow..

Nøve sa...

Eg vil ha dei kvite støvlettane!

C sa...

stilige sko! :) hvor har du kjøpt dem? :) likte best de brune.

Camilla Didriksen sa...

Så fint antrekk! :) Og jeg DIGGET støvlettene!!

Anonym sa...

Tusen takkk:)
Fint outfit og kule støvletta:D:D

Christina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Christina sa...

Hehe :) Laguna beach er manuskriptet da og the hills er ikke. Så du har god grunn til å like lauren bedre som en virkelig person :)

Haha, når slik går det når man shopper som regel. Man har som målsetning og kjøpe en ting, men så ender man opp med fler :)

Christina sa...

FIIINE støvletter, og nice outfit!=) Syntes du det? Å takk:)) Du er SÅ snill altså.

It's Aggy bitch! sa...

haha jeg har vært på Kolbotn før, kan ikke si jeg har noen positive minner derfra men fint sted sånn sett :) men er ikke noe morro og dra på konsert aleine nei.. tøffe sko da!

Emilie sa...

kjempe fint antrekk :D

Karoline sa...

cristine n: som sagt til flere her .. filmen er IKKE verdt å se..

Camilla: Skopunkten ..

It's aggy bitch: Vel, det var ikke det at jeg ikke hadde noen å dra med. Det er det at det ikke er noe moro uten Kamilla på konsert.

Martine :-) sa...

Hun er egentlig det :-p
fint anterkk btw :-)

Anonym sa...

Dritstilige støvletter!! :-D

Kristina N sa...

Stilige boots (Y)
Jeg får stikke innom Freia og klage på nonstoppnene deres neste gang jeg er i oslo. Hehe ;P

m sa...

jeg trenger sko! åh støvletter er jo høstens glede

Ingvild sa...

åh, fine støvletter !

Annalfabet sa...

Tusen takk!:-) Hyggelig med slike kommentarer. Fine støvletter du har kjøpt deg!

choppyshades sa...

liker støvlettene dine. må skaffe meg et par selv snart!

Iris sa...

Tusen takk for søt kommentar <3
Var filmen bra?
Fin outfit forresten, og fine støvletter.^^

Anonym sa...

Fine støvletter! =)

Linn sa...

Tusen takk:) Støvlettene var fine, bra kjøp:)

Bare Hanne sa...

Takker :) Fine støvletter - grattis!

Emma sa...

Fine støvletter :) Dumt at du ikke kom da <3

Anonym sa...

Så fin blogg du har! Du var en utrolig søt jente, kan ikke tro du bare er 16!

FrkBerggren

Anonym sa...

Så fin blogg du har! Du var en utrolig søt jente, kan ikke tro du bare er 16!

FrkBerggren

Lise Lotte sa...

Så utrolige stilige sko :D
Ja ^^ CSI er best :D

Anonym sa...

Så heldig du var som klarte å finne så mange støvletter du likte da! Vanligvis, hvertfall når jeg bare har ett mål for øyet, ender jeg opp med å ikke finne det jeg skal ha i det hele tatt.. Høres ut som du hadde litt av en flakse-dag:)

Emma sa...

Nei, de spilte vel åtte sanger eller noe :) Gøy var det uansett.

Da er vi to som har gjort lekser :-) Også på en søndag da gitt. Flinke er vi ;)

ooohmaureen sa...

nice outfit :) x

Marthe Sofie sa...

Man får aldri nok av sko! Hihi

Anonym sa...

takk! jeg ble iallefall frisk nok til å dra på konsert, så det gikk fint :)
fine sko forresten!

Aleksander Eilertsen sa...

BEGYN PÅ ELIXIA:D

victoria sa...

Det var 3 flotte sko. Me like.

Anonym sa...

Takk for kommentar :) Ja endelig fant jeg! Men så oppdaget jeg at den passet ikke den heller :( Sukk.

Mange fine bilder:) Og nydelige sko!

StineAndersen sa...

Fine støvletter.
Hvor er de kjøpt? :-)
Jeg elsker Erik og Kriss. Gutta mine det. :-D

Anonym sa...

Takk for det, begynner å komme seg nå:)

Anonym sa...

erik og kriss er stygge og de kan ikke rappe. hva er vitsen med å være venn med dem?

Anonym sa...

Erik og Kriss !!!!!!!!!! :D