mandag 15. september 2008

Mandag


Fikk veldig mange spørsmål om støvlettene i forrige innlegg, blant annet et spm om jeg kunne ta bilde av meg med de hvite på. Så here you go.
Skoene er kjøpt på Skopunkten, 249 kr koster de..

I det jeg skulle legge inn dette innlegget oppdaget jeg en anonym kommentar på forrige innlegg.
Det er ikke ofte jeg har fått negative kommentarer, så har ikke laget noen big deal rundt det før.
Men denne gangen gjaldt det Erik & Kriss. 

Anonym sa...
erik og kriss er stygge og de kan ikke rappe. hva er vitsen med å være venn med dem?

Vel, for det første så er ingen av guttene spesielt stygge. Og etter min mening kan de rappe, det er vel en grunn til at de har blitt så populære som de er blitt. Og jeg liker musikken deres, om ikke du gjør det. Flott for deg. Du trenger ikke fortelle meg det. Og hva som er vitsen med å være venn med dem? Nei, jeg vet ikke jeg. Hvorfor er du venn med dine venner? Eller har du kanskje ikke venner?? Ikke vet jeg. Men man pleier vel å være venn med folk fordi man liker personen de er og har god kjemi? Vel, i mine øyne er begge to, to fantastiske karer.

Det har kanskje blitt litt mye rundt Erik & Kriss her i det siste, og dette innlegget ble IKKE slik det egentlig skulle bli, men siden det er min blogg så gjør jeg som jeg vil. Og jeg hadde et behov for å si hva jeg synes om anonym.
Til alle anonyme drittslengere; Kan dere ikke stå frem med navn? Eller er dere kanskje ikke tøffe nok til det? 

Vel, bare for å irritere anonym enda litt mer slenger jeg ut noen bilder av gutta.


Jeg føler dette innlegget er veldig positivt.. NOT.. Men jeg må likvel være ærlig å svare dere på noe annet også.. Jeg anbefaler dere IKKE å se 99 % Ærlig. Jeg ble oppriktig talt utrolig skuffet over filmen.
Men løp å kjøp plata til Emire & Lillebror likevel, for den er fantastisk.
Veldig skuffende at filmen var så dårlig, for jeg hadde virkelig håpet den skulle promotere plata deres på en god måte. For det fortjener de! 

67 kommentarer:

Mammabenti sa...

uff ja det er ikke morro med magesmærter:S

kule bilder her da:D

Anonym sa...

Takk for at du la igjen kommentar! Ser ut som jeg har fått en ny blogg å lese, liker det jeg har lest så langt! :)

Emelie sa...

Anonyme folk som slenger dritt er så jævli teite!...

de hvite skoa var kjempe fine<3 Du passet godt i dem:D

Karoline sa...

Da skal jeg ikke bruke penger på å se 99% Ærlig :)
Erik & Kris er kule 8D

Søtsak sa...

Takk for kommentar! Bestandig like gøy å få kommentarer fra folk man ikke veit hvem er:) Hvor fant du bloggen min? - Søtsak

Søtsak sa...

Fin blogg forresten:)

Søtsak sa...

Aah, ok:)

Hanne sa...

Fine støvletter:) Ikke bry deg om teite kommentarer fra anonyme, de skriver bare for å få oppmerksomhet.

Karen sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :) Og nå fikk jeg en ny blogg å kose meg med (når jeg er hjemme fra jobb i kveld).

Tåpelig med slike anonyme som ikke gidder å stå for det de sier en gang... Erik og Kriss er kule de, Og det kommer fra en som i egentlig ikke liker den sjangeren:)

Ha en finfin dag...

Anonym sa...

Eg synst at Erik og Kriss lager bra musikk eg. Då eg leste at nokre andre rapparar sa at Erik og Kriss ikkje var skikkelige rappara vart eg nesten litt små irritert. Hallo, Erik og Kriss lagar gla musikk. og etter mi meining er det mykje betre enn "My father beated me up when I was five" ghettorap!

;D

Malina sa...

Leit med slike anonyme kommentarer, men jeg synes du svarte bra og det var bra du la det ut. Stå på :D

Marthe sa...

ha ha, det er det mest overfladiske jeg har hørt i mitt liv. utseende har ALT å si:P Nå skal jeg slå til med litt ækte norlænning, fy fan kor jævlig teit:P de er forresten kjempesøte^_^

mm, det blir herlich<3 Er ikke så lenge til Thailand heller:D jeg skal bo hos skredderen<3 jeg skal få sydd meg helt ny garderobe *sikle*

Anonym sa...

de virker som noen søte gutter de, selv om jeg ikke har sansen for musikken :)

Anonym sa...

de virker som noen søte gutter de, selv om jeg ikke har sansen for musikken :)

Andrea sa...

Bra du la ut svar på selve bloggen, anonyme er noe dritt egentlig. ;p
Erik og Kriss er sikkert bra folk, selvom jeg ikke liker musikken så veldig godt ^^

Sissel sa...

Heheh, ja selvbruning er ikke helt min sterke side :) ;O

Meg sa...

Takk! :D

Du vet bloggen din er populær når folk skriver dritt til deg å ikke engang tørr å legge igjen navn :)
Hvem er det av Erik & Kriss du holder rundt på det nederste bildet? .. Han var HOT :o

Lise Lotte sa...

Erik og Kriss er bra :)
Skjønner meg ikke på drittslengere ^^
Syns de ikke noe om de kan de heller holde kjeft :)

Karoline sa...

Princess sparkle: Det er Kriss det;) !

Christina sa...

Takk for kommentaren :) Jeg får se hva det blir til på den headeren min, er lei den. Men får se :P

Innlegget ble jo litt positivt egentlig. For du fikk jo sagt i fra. Og det er jo positivt. :)

It's Aggy bitch! sa...

er alltid noen som må leke tøff og slenge med leppa. men syns folk kan lære seg og respektere andres smak.. stå på du!

Andressa sa...

Hahah. Jaa, hu er genial ;D

btw: Den komentaren du fikk om Erik og kriss er bare tett :S Du liker dem, så hvorfor skal folk blande seg og skrive masse unødvendige ting? Så patetisk.

Lotte Andersen sa...

jeg er så enig. de er ikke stygge i det hele tatt og de er supergode til å rappe - du bør være kjempe stolt. denne personen er vel anonym tenker jeg meg - personen er misunnelig. det er ikke alle som er venn med erik og kriss faktisk! :D

veldig fine støvletter. takk for koselig komentar på bloggen søta:*

Dennis Alexis Hellström sa...

Trevlig blogg du har. :D

KjerstiF sa...

Så teit kommentar altså. Ignorer den:) En er vel venner med den en vil :) Og de ser jo kjempe herlige ut!

Anonym sa...

> tusen takk (A)

hærregud, Erik og Kriss virker som noen tøffe gutter de! :

C.H. sa...

"Hvorfor er du venn med dine venner? Eller har du kanskje ikke venner??" haha, bra sakt!:-D
jeg må helt erlig inrømme at jeg er stor fan av disse guttene, ikke bare er musikken deres fengende, men (de fleste av) tekstene har en mening, viktig mening. Og det er great at de ikke bare rapper om hoes and bros, liksom:b
De er jo også så utrolig hyggelige mot fansen! :-) Det setter hvertfall jeg stor pris på, at de tar seg tid til å prate ogsånt. herlige gutter!:-)

victoria sa...

NEIII! Det var one time only!!

Camilla sa...

Syntes de er kule jeg altså:D

victoria sa...

Sandvika, i Bærum! Ja, det visste du vel, men du er tilgitt siden du er så skjønn!

Anonym sa...

"hva er vitsen med å være venn med de?" jeg dør

Anonym sa...

søte bilder av dere =)

Louise sa...

Søte, søte, søte bilder! Du var virkelig pen på det nederste der:)

Nøve sa...

"hva er vitsen med å være venn med dem" ... For eit ekstremt idiotisk spørsmål.

pernille elena sa...

heilt enig! drit tungt på skolen... lei allerede :P

Åshild sa...

Takk for kommentar :)
Likte godt støvlettene! Og herregud, for et hjerneblåst spørsmål.. lurer på hvordan vedkommede verdsetter sine venner! Tøft at du er venn med dem da.. virker som greie folk : D

Madeleine sa...

Anonyme er tullinger sier jeg bare!

Emma sa...

Teit med slike kommentarer. Jeg har noen venner som ikke har utseende helt med seg og som ikke kan rappe. Hvorfor er jeg venn med dem da? Fordi jeg er glad i dem :-). Det går faktisk ann å være glade i folk som ikke kan rappe og er "stygge" også. Personlighet er så mye viktigere enn utseende.

Greit at man mener forskjellige ting, men synes ikke det er noe vits i å gjøre noe sånt.

Dessuten synes i alle fall jeg at Erik og Kriss både kan rappe og har et bra utseende :-)

Ingvild sa...

tragisk av anonym! stå på!

Salatbolla sa...

haha folk er mongo.. gjør det jo bare for og irritere, og fordi de ikke har noe bedre å ta seg til..

så mange fine støvletter du har kjøpt deg, heldigen!! ;)

Anonym sa...

Ja, jeg veit. Jeg holdt på å gråte meg ihjel første gang jeg så den!

Anne-marte sa...

Folk er rare. Greit nok å ikke syns Erik og Kriss er flinke rappere, men litt rart å skrive det på bloggen til noen som liker de veldig godt^^

Anonym sa...

Anonyme tapere er så feige. Hvilken muskk man liker kommer jo helt an på hver enkelt person. Hvorfor ikke komme med litt mer konstruktiv kritikk, i stedet for "de er stygge og kan ikke rappe?" -jeg blir irritert jeg.

Anonym sa...

Det var kjempe digg! Jeg burde egentlig bli flinkere til slikt!;) Huff, leksedag er ikke noe morsomt!

Søte bilder!:)

Unknown sa...

Folk som ikke skriver navnet sitt en gang når de først skal komme med noe dritt, synker jævlig lavt. Æsj.

Men stilig da :)

Helene sa...

Så søte bilder da:)

Anonym sa...

Sånne anonyme kommentarer er bare tragisk! hvis man har noe imot dem så kan man holde seg for segselv, og i alle fall være tøff nok til å skrive navn. og det med "hva er vitsen med å være venn med dem?" for et dumt spørsmål. hvorfor har man venner, så langt kan vel de fleste tenke selv ;)
jaja, uansett så synes iallefall jeg også at Erik og Kriss er fantastiske personer som lager utrolig bra musikk, og at de både har utseende og kan rappe. :) liker man det ikke kan man vel bare la det være.
Fine bilder forreste! ;D

Anonym sa...

mente; så kan man holde DET for segselv, haha. ;)

Jorunn sa...

Tusen takk for det... Har hatt en kjempe herlig dag! Nydelig! ;)

Erik og Kriss er rå, de som sier noe annet vet ikke bedre...

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig søøte bilder, Karoline :) <3

Marie sa...

Ja, jeg vet :s
Må prøve å få tid til det snart :p

Anonym sa...

Julius er herlig ja :)
Vært gøy å tilbringt en hel dag sammen med en apekatt ;p hehe..
Fin blogg!!

CHRISTINAFRAAS sa...

anonyme kommentarer er bare teit og ubetydelig!

nah sa...

Jeg tipper denne anonym har massevis av supervakre rappende venner! tss.
så søte bilder:)

Anonym sa...

Bra du liker å kommentere! haha! Det så kanskje litt dumt ut med å åpne med ultralyd bilde av meg selv..og slutte med et bilde av meg og en beby..Haha!

Kristina N sa...

Erik og Kriss er bra. Ikke noe mer å si. Anonyme drittslengere er pyser.
De støvlettene var forresten skikkelig tøffe! :D

I sa...

Åh, rått :) Og jeg var nummer 6 435 på din profil, hehe.

Veldig bra innlegg dette her da! "Hva er vitsen med å være venn med dem?"-> Hva slags spørsmål er dét? Hehe.. Bra det finnes mindre overfladiske mennesker, bl. a. deg :) Du er skjønn :)

Forresten, hvorfor var 99 % Ærlig skuffende? Den ser litt kul ut.

:) <3

Ireneelise sa...

Alle må få lov til å ha sine meninger, men da burde de også ha baller nok til å stå for dem.

Du er søt, Karoline !

Nå har det faktisk kommet noe nytt hos meg, selv om det bare er svada ;p

Marianne ! sa...

Galskap

Simen sa...

Har hat lyst til å se den filmen. Men kansjke ikke alikevell?

Signe sa...

Den ville jeg også se. Til nå :) Tragisk av anonym!

karoline sa...

erik og kriss er tøffe -

karoline sa...

erik og kriss er tøffe -

Anonym sa...

bra du støtter opp erik og kriss

Margit sa...

Teite anonyme kommentarer er så ufattelig irriterende! Og usaklige, iallefall i ditt tilfelle! Har ikke hørt noe av Erik og Kriss selv, er ikke min musikkstil:) Men anyway... Kul blogg;)

Silje Helene sa...

Takk for de siste kommentarene på bloggen min, jeg setter virkelig pris på det!

Jeg skjønner meg virkelig ikke på sånne folk som skal slenge dritt om andre når de ikke tørr å stå fram med navn. Det minste de kunne gjort var å vist hvem de er! "Se deg selv i speilet før du disser andre ;)"

Anonym sa...

Fin blogg! :) Artige bilder :)