fredag 12. september 2008

Fredag

Vel, la meg starte med en ting.
Jeg har ikke tenkt å ta imot noen credit for å ha skrevet noe dikt under her.
Det er nok min gode venn Kriss som skal få credit for det. 
Alt som står er nemlig hentet ut fra sangen "Hvorfor Ble Det Sånn", som jeg hører veldig mye på om dagen. Kjenner meg veldig mye igjen i teksten, og ville vel egentlig bare poste den for å vise et menneske, hva jeg føler akkurat nå.

Bildet er forresten tatt nå nettopp. Jepp, for ca 3 min siden.
Jeg har ikke vært på skolen siden forrige uke pga sykdom. Sliter veldig med magekramper om dagen, og irriterete meg noe grenseløst over at jeg måtte tilbringe hele natten igår på legevakten.
4 timer ventetid. No kidding. Og dere skulle sett hvor få det var der. SYKE tilstander at jeg måtte vente i 4 timer.
Men legen var skjønn, og hjalp meg på best mulig måte. Det er mer enn fastlegen min gjør.
Yes!

Hva er planene for helgen deres? 

33 kommentarer:

victoria sa...

JEG. Jeg mener, jeg skjønner at du dikterer fra Erik og Kriss sine sanger. Mm.
Stakkars lille deg, hvorfor har du så teite organer eller teit mage? :) Jeg håper det ordner seg!!
God bedring!
Min helg består av å jobbe på Egon idaag, som uteservitør, så vi krysser fingre for at det kommer NOEN gjester og gir masse tips. Imorgen derimot har jeg fri og skal på bursdagsvors. Og på søndag, REKLAMERE - REKLAMERE, skal jeg jobbe på egon byporten, da må DU komme og spise. Ta med deg friendsa og spis ! hihi
Det er planen min for helgen. Særdeles pent.

Anonym sa...

Så leit med magen din. Jeg skal rydde og vaske i hele helga, hvis jeg i det hele tatt kommer i gang xD

Salatbolla sa...

tusen takk for det! ;p

god bedring med magen!!

i helgen er det være med Silje i dag, bursdagfest i morgen..
søndag, litt på skolen faktsik.. treffe ei og jobbe med en øving:P hehe

god helg!

Gøril - Har fotokonkurranse sa...

Ah, enkelte sanger bare klaffer helt med hvilke følelser som gjelder der og da.

Men ja. Det tok mange år å laste ned filmen. Jeg er en veldig, veldig gammel... jente. Så vet du det.

Iselin Pettersen sa...

Den scorer høyest ser jeg. 2 - 0 til jentebuksa foreløpig ;)

Jeanette sa...

Stilig bilde;)

C.H. sa...

Hvorfor ble det sånn<3, glad i den sangen:)
Fint bildet btw!^^

Anonym sa...

så kjipt med magen! 4 timer også da.. det er jo ikke menneskelig!

kos dg i helgen, bli frisk!

Anonym sa...

Du får kjøpt en egen pakke som er beregnet til bikinilinjen. : )

Anonym sa...

Hei :-) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min, satt jeg stor pris på! Du har en kjempefin blogg søta. God helg :-D

www.kamillaxh.blogg.no

Anonym sa...

Ikke nevn det en gang. Jeg har nettopp fått en kvise på leppen og på nesen. Jeg skal ta bilder på torsdag!! :S

Yvonne sa...

Morsomt bilde! :) Skikkelig søtt

Emely sa...

jobbeee. Kjipt. End life

Emma sa...

Uff, stakkars deg. God bedring! :-)

I helgen skal jeg på være i stallen, dra på konsere, være sammen med venner og sånt. Så det blir koselig :-)

God helg ;-)

Emma sa...

Erik og Kriss på Kolbotn :) Skal du dit? <3

Trine Elita sa...

Nei, jeg veit. ho er en bitch :-P

Anonym sa...

Hadde aldri hørt sangen så kanskje derfor jeg hang litt etter og ikke skjønte det. Men fin tekst :)

Ingrid sa...

God bedring! Søtt bilde av deg :)

victoria sa...

BRING IT ON !! :p ikke vær sånn sær og vanskelig gjest a :p

Christina sa...

Jeg var også helt sikker! Jeg hadde sett bilder fra oth og det var bilder av begravelsen. Og da la jeg merke til at alle på fotball laget hadde 44 t-skjorte på seg, så hadde en anelse. Men trudde ikke det skulle bli med en gang.

Jeg hater å være på legevakta. Det er dritt kjipt :/
I helga skal jeg slappe av og spille kamp :)

Anonym sa...

Venting er så kjedelig det!!

uansett, skal på fotballcup jeg nå, sååå; blogges :)

Mammabenti sa...

uff stakkars deg, vt hvordan det er å ha så vondt i magen. Men jeg sliter også emd at legene ikke tar det på alvor!

Susanne sa...

uffameien, så utrolig kjipt å være syk. jeg skal bruke mestparten av helgen på kjæresten min tror jeg, blir kos :)

Malin *_* sa...

Ah, savner det litt jeg også :- ) ble plutselig alt for mye å gjøre, men skal komme sterkere tilbake :-D

Morsomt bildet :-D

Tuppene sa...

Ja-pc kræsj er skikkelig frustrerende! Håper jeg får fiksa den idag, ellers blir det datashopping på mandag. kan ikke leve uten ! Håper formen din er bedre idag. legevakten er håpløs (i alle fall den i oslo) så jeg føler med deg... og når man i tillegg har store smerter så er det for ille at man må vente såpass lenge som 4 timer. ha en god dag i alle fall da:)

Lene sa...

Uff, syns så synd på deg, lille venn! :-( God bedring!

I helga skal jeg bare slappe av som vanlig... :-)

Janne sa...

Uff, stakkars deg. God bedring ihvertfall ;D

I helgen skal jeg bare slappe av og være hjemme egentlig :)

Anonym sa...

jeg overnatta hos kjærestn i går. skal på party og overnatte til kjærestn i kveld ogsåå ! og i morra har jeg ingen planer ;o

Christine Tallulah sa...

peeeen :)

Camilla Didriksen sa...

I går var jeg med noen venner og i dag skal jeg overnatte hos kjæresten :) Vi er alene hjemme, så har laget god mat og skal se film og litt sånn :)

Malina sa...

4 timer :o det er jo sykt mye. Håper det går bra med deg. I går hadde jeg besøk og vi bare slappet av hjemme, i dag har jeg vært på skogstur og i morgen skal jeg sikkert gjøre noe lekser og lese.. ;p

Sissel sa...

Åh, så kule øretelefoner du har :) de har jeg å :D

Karoline sa...

det er kjipt å sitte såå lenge på legevakten. Satt selv en god stund der om lørdagen. Håoper det går bra med deg da.
God bedring :)