tirsdag 16. september 2008

I don't wanna worry no..

I don't wanna worry no..
Spend my time just worring my days away. 
I rather take them slow and don't panic if things don't go my way. 
It's all good.
-Chris Lee
Dette bildet er tatt ved naustet (sjøhuset) til hytten min. (Vel, grunnen til at jeg kaller det hytten er fordi vi har to hytter å forholde oss til, og for å skille dem kalles den ene hytta og den andre hytten. Men jeg sier egentlig hytta.)
Grunnen til at jeg legger ut dette bildet er fordi jeg virkelig lengter etter et sted LANGT borte hvor jeg bare kan slappe av og ta dagene som de kommer. Det kan jeg ikke nå.
De siste to årene har jeg slitt med magekramper og 3 sykehusinnleggelser, og flere turer til legevakten. Vel, nå er det ille igjen og jeg har sykt mye fravær fra skolen. Ja, allerde.
Jeg spyr både dagen og natten lang og irriterer meg grenseløst over leger som ikke finner ut hva det er.
Vel.. Det var den klagingen for idag. 
Merker jeg har fått en klageblogg.. 

But, I don't wanna worry no..!

59 kommentarer:

Søtsak sa...

Hehe, ja ikke sant:p Skulle vel egentlig bare mangle. Har bortimot sett hver jævla episode siden Cæsar starta for ti år siden:p Det så svært så idyllisk ut på hytten forresten:)

Emma sa...

Uff, er ikke gøy å være syk, i alle fall ikke hele tiden. Masse god bedring :-)

Ser veldig fint ut der du har hytte forresten ;)

It's Aggy bitch! sa...

oi god bedring iallefall! :)
fint bilde :D

KamillaK sa...

Jeg kan dra bort med deg. På fjellet. Langt borte. Fototurer, junkfood, lange turer med hver vår iPod... Ser for meg Hemsedal faktisk, før snøen kommer. Jævlig keen.

victoria sa...

HAWAIIIIII

Tuppene sa...

Huff.. ikke noe morsom lesing dette... Håper du blir frisk snart!! God bedring:)

Anonym sa...

Ja, stakars oss. Hihi :D

Anonym sa...

> Ønsker deg GOD bedring! :)

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Åh, tack detsamma!!! :D *rodnar* Fortsätt gärna följa min blogg om du vill! <3 Puss och kram!

Karoline sa...

Kamilla: Vi drar nå.. Med en gang?? Hemsedal hørtes FLOTT ut!<3

Mammabenti sa...

ååh Greys anatomy va trist idag:o

Anonym sa...

Huff, høres ikke bra ut. Håper du blir frisk som en fisk snart da. Så veldig fint ut på hytten din :)

Christine N sa...

uff, hørtes ikke gøy ut, men god bedring:) skjønner hva du mener med å ønske deg langt bort for bare å slappe av og ta det rolig, det tror jeg alle ønsker av og til. Så veldig koselig ut der da :)

Anonym sa...

uff, kjipt å være syk. får håpe de finner ut av hva det er da, god bedring!<3
kjempefin bilde forresten. :)

Emelie sa...

God bedring!<3<3

eilinnbeathe sa...

Bra du er enig med meg :D

Hørtes virkelig ikke bra ut..God bedring!

Anonym sa...

Hørtes slitsomt ut..God bedring:)

Magnuss sa...

nå har jeg oppdatert;D sånn ca en måned siden sist lissom. men nå blir det frt på sakene igjen vettu;) jeg vil også være på en øde hytte, av og til:P men ikke for lenge;) bli frisk i magen du lille venn:)

Unknown sa...

Så utrolig fin utsikt :D

Anonym sa...

Hoff, høres ikke bra ut:( Det er så mye tulling av en del leger rundt om. Søstren min var til to leger, en som hadde praktisert i mange, mange år og en student i praksis. Hvem fant ut hva det var? Jo, studenten. Han fulgte nemlig boka og gjorde som han skulle med tanke på undersøkelser og klemte her og der og lyttet og styrte. Den gamle legen bare så på søsteren min og sa hun var frisk. What!? Ble litt langt det her... Håper du møter en av de dyktige og får slutt på alt:)

Marthe sa...

ble Grey's på meg også;) spennende:D uff, kjipt å være syk:S rart de ikke finner ut hva det er da!

Anonym sa...

Høres ikke noe greit ut. Ønsker deg god bedring. Og det er lov å ha et "klage" innlegg på sin egen blogg. Ihvertfall når man er syk.

*--Christine--* sa...

Huff, det hørtes utrolig kjiipt ut! Håper du blir bedre etterhvert og at ting ordner seg til slutt! :)

Hanne sa...

Kjedelig... Sliter med noe magetrøbbel jeg også, ingen som klarer å finne ut hva det er. Skal på masse undersøkelser på fredag, bare å håpe:) God bedring!

Yvonne sa...

Nei er forskjellige meininger om sjokoladen, men eg liker berre en karamell da, de andre er harde å tygge hvertfall browniesen ;p

Karoline sa...

Jeg har også en klageblogg om dagen. Hjelper å klage litt innimellom :D
Håper du blir bedre snart da. Leger som ikke finner ut av hva ting er er det værste - har sliti med det selv.. :(

Anne-marte sa...

uff da, ordner seg forhåpentligvis ettet hvert:) Fint bilde

Anonym sa...

Huff, stakkars. Ønsker deg mye god bedring da!! HENNE virker ganske bra hittil;) Har ikke rukket lest hele..

Margrete sa...

så pent!

anjaripegutu sa...

off, det hørtes ikke bra ut.. leger er overvurderte.
håper det blir bedre med deg :)

nå fikk også jeg lyst til å dra laaangt vekk....

Ingrid Marie sa...

det er deilig å reise bort litt:) God bedring!

Agnethe sa...

God bedring ! Vakkert bilde :)

Lotte Andersen sa...

SÅ KOSELIG det var der! :D
-ja enig, blondinbella er vakker.

Anonym sa...

Huff, stakkars deg! Jeg hater kramper i magen, selv om jeg nesten aldri har det lenger. Håper det ordner seg for deg da!

Så utrolig koselig ut ved hytten, hehe. Misliker egentlig det ordet, hytten altså. Sier alltid hyttA :p

Lene sa...

Uff, jeg blir helt utafor når jeg leser om deg og sykdommen din... :-( Syns utrolig synd på deg og håper for all del at du blir frisk igjen snart.

Janne sa...

uff, stakkars deg, God bedring.

Mk1, hvordan linje er det?

Camilla Didriksen sa...

Så fint bilde :)

Huff, skikkelig synd i deg :( Du får ha god bedring!! <3

Ingrid sa...

Huff, hørtes kjipt ut :/
God bedring da! :)

Anonym sa...

Jeg blir med. jeg trenger det. Stakar deg..leger er dumme!

Anonym sa...

fint det var :)

Nugget sa...

klageblogg er a okey! takes the edge off ;) god bedring!

Anonym sa...

klageblogg må til når man .. må ;) god bedring søta!

Tone sa...

off, du får ha god bedring!!:)

Christina sa...

Takk for kommentaren :)
Ja den scenen med nathan og brooke er utrolig søt! jeg elsket den episoden.

Det er lov å klage litt da :)

Rebecca. sa...

Det så fint ut. Håper du snart blir bedre ! :)

Louise sa...

Stakkars deg, det høres ikke bra ut :( håper de finner raskt ut hva det er for noe!

Ireneelise sa...

Jeg lengter til et slikt sted jeg og. Så ordentlig idyllisk ut der. Kan ikke si annet enn god bedring, og jeg håper det ordner seg. Selv syntes jeg legene i Norge har alt for lite kunnskap..

Meg sa...

Jeg har også fått sansen for OTH, ser det på tvN da :p
Hørtes ikke bra ut det der Karoline. Har en venninne som har det likedann, hun har og hatt det i noen år å legene finner ikke ut hva som er feil. Håper du kommer deg :)

Malina sa...

Uff, så leit. Det hørtes ganske fælt ut, håper dere finner ut av det. God bedring<3
Veldig fint bilde forresten. :)

Anette sa...

fiint bilde :p
God bedring:)

Nina sa...

Det så nydelig ut der :)

Håper legene finner hva som er i veien og at du blir frisk =) God bedring!

Anonym sa...

huffa ! God bedring da^^

Panda sa...

Stakkars :\
God bedring da :) Håper det går bedre snart!

Kristine sa...

ah chris lee <3
å reise langt bort til ingenmannsland er herlig, særlig når det så slik ut som på bildet ditt der :o

Helene sa...

Det hørtes ikke bra ut! Du må ha god bedring, håper det går over :)

Anonym sa...

jeg ser du har funnet (<3) *mumle*

victoria sa...

Jeg liker Chris Lee.

Anonym sa...

ånei :( håper du blir frisk og de finner ut av hva det er! å ikke vite er vel nesten det værste

Anonym sa...

åh, så fint det var der med hytten din..