fredag 19. september 2008

Fredag


Jeg har lagt merke til at veldig mange leter etter høst/vinterjakke om dagen, kanskje ikke rart siden det er kaldt som bare faen ute. Vel, jeg føler jeg har funnet den riktige jakken! Den er fra Bik Bok og jeg virkelig elsker den. Den og min nye lue fra H&M kommer til å være mine følgesvenner i høst/vinter.
Buksa jeg har på meg på bildet er også fra Bik Bok, og den er for lang og for stor. MEN 99 kr, DET var den verdt.

Den tiden jeg har vært syk nå, så har Kamilla fått meg til å se på den nye serien "90210" og jeg virkelig elsker serien. Flere av de gamle skuespillerne fra orginalserien er også med og har gjesteopptredener..

Av disse to er det nok bare Shannen (Brenda) vi får et gjensyn med i serien. Noe jeg synes er synd. For jeg hadde elsket å se disse to sammen igjen. Brenda & Dylan - The perfect couple.
Jeg virkelig digger Shannen Doherty.
Jeg digget henne i BH 90210, Charmed, "Breakup with Shannen (eller hva det het)".. 
Den dama er dritkul. Hun har fått mye pepper, men jeg rett og slett digger henne!

51 kommentarer:

Yvonne sa...

Takker ikkje akkurat nei til de pengene nei ;D
Det er utrulig kaldt ute ja, fryser heile tida eg

Hanne sa...

Gleder meg til 90210 kommer på norsk TV, regner med at den gjør det etterhvert?? Beverly Hills pleide å være yndlingsserien min:)

Unknown sa...

Beverly Hills var kult ;d Men var ikke sååå stor fan av Shannon

Anonym sa...

hvor høy er du a? 180? du har fått langt hår på kort tid, hvordan har du klart det?

victoria sa...

Det skal jeg gjøre :)
Jeg elsker også 90210 :) <3
Kos deg ikveld <3

Mammabenti sa...

hehe tusen <3 takk for det:D

ja jeg leter etter en vinterjakke:D

Anonym sa...

ka slags kanal det går på?

Karoline sa...

Hanne: Ingen norske kanaler som har kjøpt opp serien ennå, men håper at noen gjør det snart!
Anonym: Jeg rager bare 176 cm over bakken, og jeg har extensions;)
Guro: Det går ikke på noen norske kanaler ennå, men du kan se det på youtube blant annet!

Søtsak sa...

Takk for kommentar:) Jaa, de er nydelige begge to:) Ha en fin kveld!

Anette sa...

off, nei. tenk alle månedene det er igjen da;o Men det er høstferie snart:D får glede oss til det;p

Anonym sa...

Tusen takk ! :)

Sara sa...

Kjempe fin jakke du har kjøpt deg! Det begynner å bli kjempe kaldt ute, så jeg har også kjøpt ny jakke :)

Malin *_* sa...

Likte virkelig den jakken, skal til byen i morgen å se etter årets lue :-)
tvserier er alltid skøy :D

Anonym sa...

Kanskje jeg bør ta en titt på denne nye serien, men tror egentlig jeg er litt for gla i den gamle til å "ødelegge" den nye :p

I sa...

Sukk. De burde ikke slippes ut igjen. Enig i at det er bortkastet hvis de bare er der noen år, og er like forferdelige når de kommer ut.

Den jakken så kjempegod og myk ut :D

Fint bilde under her. :o) Jeg liker også Chris Lee :)

Men ikke bra å høre at du er dårlig om dagen. Er jo så vondt å kaste opp. Huff. Masse god bedring! <3 Rart de ikke finner ut hva det er.. Sagt det før, veldig typisk at det ikke skjer noe på det området.

Håper du har en fin fredag uansett da.. (:

Johanne sa...

kanskje jeg skal begynne å se det... :)

anjaripegutu sa...

fin jakke! så varm og deilig ut :)
tv-serier er seriøst farlige - er avhengig av alt for mange.... hehe

It's Aggy bitch! sa...

90210 er så min favoritt serie! den gamle altså.. har fulgt med på den nye og på nettet nå :) men liker best den gamle.. har sesong 1 og 2 på dvd! <3 helt enig, brenda og dylan var det perfekte paret <3

Marte sa...

trengs høstjakke nå ja, akkurat kjøpt med en jeg også:)

Andrea sa...

ååh, bikbok-bukser er så kjedelige når det gjelder størrelsen, de er altfor lange i beina :O haha x)
Fin jakke ^^

Iselin Pettersen sa...

Tusen takk <3 Huff, jeg vil også ha meg en høst/vinerjakke. Kan ikke gå å fryse i skinnjakken resten av året :o

Tuppene sa...

Den jakken så kjempevarm ut! Det trengs. Holder på å fryse ihjel for tida selv.. MÅ minne meg selv på å ta frem vinterjakken min jeg også!

Malina sa...

De to var mine favoritter også :) Håper det går bedre med deg, god helg :D

Anonym sa...

> ja, det har du heeelt rett i! Utrolige personer.

Ønsker deg ei god helg :)

Camilla Didriksen sa...

Du så god og varm ut :D Hihi :D Søting!

Marthe sa...

husker jeg pleide å se beverly hills 90210 hver dag etter skolen:D

nå er bildene ute;)

Marthe sa...

skoene er kjøpt på eurosko for 599,- eller var 20% på hele butikken igår da:P skjorta er kjøpt på vero moda;) husker ikke prisen, men var sist helg;)

Anonym sa...

jeg er kul og bruker samme jakken jeg har brukt i to år allerede. wuhu for den.

Janne sa...

Kule klær da :)

Åh, det så utrolig kaldt om dagen. brr, uff Kaaaldt :P

Madeleine sa...

veit! fin jakke:)

Agnethe sa...

Fint bilde :) Buksen var fin ! Har sett en episode av 90120, og jeg likte serien. Det er bare det at jeg ikke har fått tid til å se de andre episodene som er lagt ut :D

Ine sa...

Lyst på helt ny blogglayout, spesial-laget for deg - helt gratis? Sjekk ut konkurransen min på http://storesokker.blogspot.com

Anonym sa...

Den jakken har jeg å :) Jeg elsker de store lommene på den!

Aleksander Eilertsen sa...

har redigert bildet du kommeterte ppå assa:P er ikk et fotografi

Christina sa...

Prøva gikk bra den! Alle hadde øvd som galinger for hun hadde forberedt oss på den harde prøva. Men så var den så enkel! :)

Du er heldig som får sett på noe i det hele tatt! Jeg rekker så vidt å få med meg oth i uka. Har ikke mere tid! Mandager er det top model og tirsdager blir det medium og csi ellers er det ikke noe tv titting på meg nei :(

Kristine sa...

ah den så god og varm ut ;-) trenger en slik en jeg også!

ELSKER 90210, så alltid på det da jeg gikk på barneskolen. da begynte det akkurat når jeg var ferdig, perfekt! ble så glad da det kom en "etterfølger" :D

Marianne sa...

Den jakken kledde deg da! Jeg er uheldigvis enda på jakt etter de(n) rette! Men de(n) dukker nok opp en dag :-) Du kledde vertfall din :-D

Anonym sa...

elsker å se på sånt gammelt møl

Anonym sa...

Tusen takk;) Okei, håper du får en super helg uansett;)

Dessverre er det iskaldt ute:S

Maria Helene Nilsen sa...

Så mange som følger med på den serien da, vurderer snart å sjekke ut den jeg også :o

Valentina sa...

Tusen hjertelig, kjempe fint antrekk :-)

KjerstiF sa...

Fin jakke : ))

Amalie sa...

Takk for kommentaren. Er helt enig med deg, jeg synes 13 % er mye. Og vi må huske på det, at det er antagelig flere som kjøper sex, fordi 13 % er de som innrømmer å si at de kjøper. Det er mange som kjøper sex som ikke tørr å bli en del av tallene!

Helene sa...

oi, de episodene må jeg se :D Artig!

Anonym sa...

God kveld fra Leonidio, Hellas. The nice blogg. stjernen du er.

heidi sa...

jeg har faktisk ikke sett den nye serien enda. får vell vente til den kommer hit :) jeg føler med på så mange seriier nå at jeg må vente litt ;p men den høres spennende ut da!

Louise sa...

Hmmm.... Er det sant at hun har fått sparken fra både Charmed og Beverly Hills 90210 pga at hun er så bitchy? Tenkte kanskje du visste, siden du digger henne:)
Jeg koser meg med gamle episoder av Beverly Hills for tiden!

Meg sa...

Ja ikke sant. Haha :p
Søøt jakke! Jeg har også kjøpt meg en lue, for engangs skyld. Tror ikke jeg har brukt lue siden jeg gikk på barneskolen :p Er du blitt bedre form? :*

Camilla sa...

varme jakker trengs virkelig! har kjøpt meg en god varm svart en selv jeg:)

Aida sa...

shannen kicks ass!

Hilde Christina sa...

yay, flere enn meg som liker 90210 ♥