onsdag 13. august 2008

Smiler du når ingen er tilstede er du lykkelig..

Spør du meg har du blitt lurt hele livet hvis du går rundt å tror du er for kul til å smile, jeg skal ikke be deg tro allting er lettvindt men er du i medvind går du kjapt i riktig retning.
Stå opp for deg selv. Jeg vet det høres fucked, greit. Men akkurat hvor høy du er, vet du når du står oppreist.


Gi meg et smil og du har det som trengs for jeg har lenge lært at det glade hjertet lever lengst, har sagt det ettertrykkelig, ekke feil å være hyggelig.. Smiler du når ingen er tilstede er du LYKKELIG.
Det Glade Hjertet Lever Lengst - Erik & Kriss
(Fantastisk sang å høre på når man har dårlige perioder i livet.. Får meg alltid til å smile!)

Forrige uke var jeg med Kamilla til Ski for å møte Lene, fikk ikke akkurat tatt så mange vakre bilder..

Jeg har en liten crush på kamereaet til Kamilla..

Denne søte jenta møte jeg i Larvik igår.. Dere kjenner henne kanskje igjen?
Det er nemlig Elise .. Var utrolig koselig. Det er mye som skjer i Larvik..!!

Det første Elise gjorde var å hoppe foran noen biler.. Ohhh.. Jada, sorry Elise.. Måtte bare nevne det..


Man kunne se hvor vi hadde ligget i parken ja..

Noen som vil være med en tur med Hurtigruten?? <3
Gratulerer med dagen til Pappa og Veronika !!

15 kommentarer:

KamillaK sa...

Jeg synes du fikk tatt et nydelig bilde i Ski jeg.
Haha, hva skjer med bøyen på foten din? :D
Gratulerer pappa.

victoria sa...

Så koselig : ) Erre fint i Ski ? Jeg har ikke væært der før : o
Gratulerer med pappaen din

Emelie sa...

Grattis til faren din :P
Tusen takk^^ viste ikke at det fantes venstrehendt dag, hørte det på radioen =D

Aleksander Eilertsen sa...

Bruker du Auto når du tar bilder? skal lære deg å bruke manuell jeg^^:P

KamillaK sa...

Eilertsen: du leste kanskje at det ikke er Karoline sitt kamera? Anyways; jeg bruker både auto og manuell, har en far som er fotograf så trenger ikke lære noenting av andre ;)

Ireneelise sa...

Hoppe foran biler, jaja, regnet med det kom ;p
Elsker den sangen, forresten :) Skikkeli gla'sang!

Anonym sa...

Hei søtis! Tusen takk! :D Nå er det din bursdag som er på countdown. :D Så søte bilder. :)

Anonym sa...

karoline har fotknekk, det er sweet

Anonym sa...

karoline har fotknekk, det er sweet

Lene sa...

Så fine bilder! :-) Du er så herlig, latterkrampe-Karris! ;-)

Aleksander Eilertsen sa...

Haha ja jeg leste det kamilla:P
Kommentaren var rettet til karoline som forhåpentligvis tok spøken XD

eilinnbeathe sa...

Kjempesøte bilder :)
Ut i fra både din og Elise sin blogg så det ut som om dere har kost dere masse ;)

Camilla Didriksen sa...

Så søte bilder av dere :)

Koselig innlegg! :D

Jeanita Helen sa...

Så søte bilder!Hørtes koselig ut:D

KamillaK sa...

Eilertsen: Allright ;) Du kan jo lære Karoline manuell, hehe. :)