torsdag 14. august 2008

Torsdag

Jeg blogger nå jeg, siden jeg ikke får gjort det imorgen.
Imorgen skal jeg nemlig tilbringe dagen i en bil til vestlandet. Ja, du leste riktig.
Jeg skal tilbringe bursdagen min i en bil. Det blir flott.

Igår hadde pappaen min bursdag. En bursdag med 0 bak det første tallet, dette måtte jo da selvfølgelig feires. Hva annet gjør man enn å ta bilde av seg selv i bilen på vei til Aker brygge?

Mammaen min har aldri hatt noen fotokunnskaper som dere sikkert ser her. Vasket meg med blenda hvit har hun derimot gjort. Ser hvertfall slik ut over her.

Dette smakte så sykt sykt sykt godt.. Har virkelig ikke ord for hvor godt det smakte.

Ønsker dere alle en GOD helg. Siste helgen for de fleste som skal begynne på skolen igjen. Så NYT helgen!
Og gratulerer meg med dagen. TAKK! (Haha)

27 kommentarer:

KamillaK sa...

Helgen før nok en ferieuke for oss andre:D
Jeg gidder ikke gratulere deg her.

KarolineNatalia :] sa...

Du er serisøt for søt, Karoline! <3

Gratulerer med dagen som er i morgen, håper du koser deg på Vestlandet da, selv om du skal sitte i en bil :p

Lene sa...

Så fin du var på bildet i bilen! :-)

Og du, gratulerer med dagen i morgen! :-D Du kommer nok til å få høre det et par ganger i morgen også! ;-)

Anonym sa...

Espen Lind ja : DD Er ikke vi heldige, får høre sangene før de kommer ut ellers (A)
Opptoge var digg også !

Tina sa...

hehe. så søt du er. :b
ja, det er en genial serie. :)

SFO er innmari gøy, så synes du burde søke på en SFO et sted, haha. det er skikkelig koselig. :))

Johanne sa...

Maten der så god ut! Nå ble jeg sulten :p

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen søta! Håper klokka mi ikke går feil så jeg er tidlig ute, men her er den 00.00 så du bare vet det. ;*

victoria sa...

Gratulerer med dagen : )

Anonym sa...

grattis :D

Anonym sa...

Jeg skal nyte denne noe voldsomt. Ha en strålende her og gratulere med dagen =D

Lene sa...

GRATULERER MED DAGEN, SØTA MI! <3 Ha en fantastisk dag! :-)

frokenlund sa...

Gratulerer med dagen :)

nah sa...

Gratulere med dagen!:D

Monica sa...

gratulerer med dagen,pusekatt:)
ikke gjør noe i bilen jeg ikke ville gjort nå.
haha!<3

Anonym sa...

gratulerer gratulerer gratulerer :D

Aleksander Eilertsen sa...

Grattis medekte bursdag i dag da;D
Kos deg på vestlandet;)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Håper det blir bra til tross for kjøringen :)

Tone sa...

gratulere :D

Camilla Didriksen sa...

Gratulerer med dagen! :) Håper du koser deg selvom du må tilbringe dagen i en bil! ^^

Anonym sa...

nam. det så godt ut :D

Anonym sa...

nam. det så godt ut :D

Annalfabet sa...

Gratulerer med dagen! :-)

Marianne ! sa...

happy birthdaaay

Anonym sa...

gratulerer med overstått :)

Ireneelise sa...

Neimen så fine øredobber du hadde, da :)

Sara sa...

Nam nam, for en deilig middag! Nå ble jeg sulten :P

Anonym sa...

Gratuler med dagen som var! :D