fredag 8. august 2008

Jeg savner..


det smilet .. (å jada, hadde det faktisk litt moro i Malta også..)

late dager på gressplenen foran stortinget med total strangers som setter seg på fanget ditt..

disse to jentene..! Jelissa.. Har ikke ord for hvor mye jeg kommer til å savne denne jenta.. Gjør det allerde.. Syngingen bakerst i klasserommet med den jenta var tider det..
Også Sigrun da.. I'm a bitch and you know it, but I love you baby..

Mye jeg savner akkurat nå.. Skjer veldig mye i livet mitt, og idag har jeg fått bekreftet noe jeg ikke ville få bekreftet. Vet ikke helt hva som skjer i fremtiden med det..
Og jeg har begynt å tenke. Og jeg liker virkelig ikke å tenke. Jeg tenker for mye om dagen..!
Men jeg har mye å se frem til nå.. Så jeg skal prøve å få frem smilet jeg savner..

Forresten har jeg bursdag den 15 august. Husk det a! Gaver tas gladlig imot:)

29 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for kommentar :) Jakken er DAMN så fin ja!

Julie Kristine sa...

Tusen hjertelig :-D
Jeg gleder meg forresten skikkelig til den dagen du har bursdag, da har jeg frisørtime, hehe <3

Ingrid sa...

du er søt, og jeg liker bloggen din! :)

Anonym sa...

Hatt ein fin dag? :)
kor gammel blir du då?

1 sa...

Takk :D

Camilla Didriksen sa...

Jeg vet hvordan du har det! Jeg tenker ofte for mye, og det er ikke bra for å si det sånn :p Jeg tenker litt fortsatt, men prøver å skjerpe meg og se fremover :)

Susanne sa...

Du må ha en kjempefin bursdag da, ser ut som om du har kost deg i ferien!
svar:
Tusentakk:) betyr mye at du liker utseendet.

Anonym sa...

kjærsten din var pen

Ireneelise sa...

Jeg vil du skal finne smilet. Du er nemlig verdens søteste med det!

Jeanita Helen sa...

Men da får du kose deg uansett;)!!

Huff, det er ikke morsomt å savne så mye slike koselige ting! Gjør det samme selv:( Nesten hver eneste dag. Man må bare se lyset i tunnelen og håpe på at alt går bra!

Anonym sa...

Min bursdag er 13 august, så jeg vil gjerne ha gaver først :D

Anonym sa...

jeg og tenker så mye. blir sikkert gal til slutt eller noe :) hehe

forresten,dritbra at du ikke har sånn kodedrit vi må skrive inn for å kommentere. det er så kjipt! bare så det er sagt :p

Anonym sa...

Huff, tenker for mye jeg også.

Emelie sa...

Søte bilder:D Takk for hyggelig kommentar^

Anonym sa...

tenking lønner seg ikke - slutt med det

Anonym sa...

Søte bilder:D Og digger alltid kommentarene dine på bloggen min, de er alltid så søte :)

Karoline sa...

Julie Kristine: Fin dag å ha frisørtime på!:)
Ingrid: DU er søt!
Regine: Det har jeg! Du også? 16 blir jeg:)!
Anonym: Hvor har du sett kjæresten min? Jeg håper ikke du mener han på fanget mitt på bildet?? Isåfall håper jeg du mener han til høyre. Men det er uansett ikke kjæresten min!:)
Elise: Finner nok smilet frem til tirsdag!!
Veronika: Samtidig som farsan har du bursdag! <3 Da skal du få lov til å få gaver først..!!:)
Turi: Jeg HATER kodegreiene, derfor jeg ikke har;)!
Ingunn: HELT riktig..!
Ae: Du er skjønn..!

Jeanette sa...

Nei, fant ingenting på Stovner. Noe som jeg nesten alltid gjør! :O

Anonym sa...

det skal jeg prøve å huske !

Marthe Sofie sa...

Vi er to om å tenke for mye! Skal prøve å huske bursdagen din da :)

Marianne sa...

Tenking ja, ugh.. Jeg tenker også for mye.. Vil tro 67% av all tenkingen min omfatter mat, eller noe annet annen form for ting som jeg kan fordøye i magen... Håper du får smilet frem igjen så fort som mulig da, og kan få mest ut av denne siste uken igjen av ferien.

Lucy Sky sa...

Jeg håper du finnet det smilet igjen, noe jeg tror du gjør. Og gratulerer på forskudd! :D

KarolineNatalia :] sa...

Gratulerer masse på forskudd, og jeg skal nok gratulere deg på dagen og etterskudd også :p

Bra at du ahdde det koselig på Malta også :]

Malin *_* sa...

Savner rett ogslett sommeren jeg :D

Marianne ! sa...

gratulerer med dagen på fooorskudd. Det ekke ofte jeg er !

Malina sa...

Å, jeg savner så utrolig mye jeg også. Noen ganger er det godt å savne, men andre ganger er det bare trist. Jeg tenker mye jeg også.. Litt for mye noen ganger. På ting jeg ikke trenger å tenke på. Håper det går bra med deg ;P

Kristine sa...

uff det er trist å tenkeperioder, men det er litt godt også. særlig når man er ferdig med den, og du får det smilet tilbake ;-*

Louise sa...

Så søte bilder.
Håper du snart finner igjen ditt gode humør:)

Anonym sa...

I love you to<3

Jeg liker btw bloggen din, den er bra! ikke bare masse preik, men det du skriver er morsomt å lese! :)