torsdag 7. august 2008

Torsdag

Igår, onsdag tok Kamilla og jeg oss en tur i Frognerparken og tok bilder.
Kamilla, du er søt..! Men lord, det skjer sykt mye rart når vi er sammen.
Folk, dere skulle bare visst..! Det er MANGE rare folk ute å går.

"Vil du gifte deg med meg?" vel, jeg tulla. Jeg har ikke tenkt å gifte meg ennå. Å ikke tro det er jeg som kommer til å fri!

Se så liten jeg ser ut.. Nå tror dere vel ikke at jeg er sykt høy lenger?



Tvillinger..

Kamillas ben er flotte.

"Do you wanna have a hug?"

Dere ser vel likheten..

Moro å være med deg som alltid Kamilla..! Jeg digger deg!<3>

35 kommentarer:

KamillaK sa...

Kamillas ben er flotte?????????????????? Din tomatplante.
Koselig tur. Bare synd jeg måtte slette 80% av bildene, haha.

victoria sa...

Dere er bra sammen : )

1 sa...

Så søte bilder!

Camilla Didriksen sa...

Åå, så søte dere er! :) Fine bilder

Anonym sa...

Haha, morsomme bilder :)

June sa...

Morsomme bilder! :-)

Anonym sa...

For en søt paraply med sopp på. Jeg tror jeg er forelsket.(:

Anonym sa...

frognerparken er koselig:D fine bilder.

Isabell sa...

Tusen takk for kommentar!
Ser ut at dere koste dere i parken:) åå..som jeg savner å sitte å ta en pils i frognerparken! veeel. another time ;D

Jenny sa...

Søte bilder :D

Janne sa...

Så morsomme bilder ;D

Malina sa...

Å, fine bilder :D hehe

Christine R sa...

Så koselig :)

Åh har du vært der før? Var det gøy der? :-D Badelandet var det stort?

Hanne sa...

Fine og morsomme bilder:)

hege anita sa...

ser ut som dere har hatt det gøy da :D

Anonym sa...

hahahaa så søt du er snuppii!! ;)

kooos på deg**

Anonym sa...

Takk :D Ja, jeg fant det ut, hehe. Mange fine bilder du har tatt :-)

Ella sa...

Haha, så koselig!:D

Lene sa...

Så utrolig mange kule bilder, snuppelura! ;-) Du og Kamilla altså... Hihi! Gleder meg masse til å møte dere igjen på lørdag, nå er det jammen meg på tide! :-)

Digger deg! <3

Anonym sa...

Ser ut som dere hadde det morsomt i hvertfall :)

Renate sa...

Så ut som en morsom dag :)

Ina Margrethe sa...

Morsomme bilder :D Virker som om dere har kost dere skikkelig :D

Ingrid sa...

Takk, jeg er superfornøyd med dem! Ønsket meg den modellen lenge.

Hihihi, kjempesøte bilder fra parken:)

Ønsker deg en god fredag, og helg!

nah sa...

gøye bilder :D :D

AK sa...

Ser ut som dere har hatt det gøy!

Anonym sa...

haha, ser ut som dere koser dere sammen ! :)
linker deg jeg, greit? :)

Nina sa...

Haha=P Så gøy ut! :)

Du er skikkelig god på det der å-være-en-statue;)

Fride sa...

Så ut som å være en skikkelig koselig tur!:)

Ragna sa...

Artige bilder! Så deilig å ha noen å dra på "bildetur" sammen med :-)

Annette sa...

søte bilder :D

Ireneelise sa...

Dere to er virkelig noe for dere selv. Hvem kunne vel motstå?

Sara sa...

Morsome bilder :D

Ingrid Emilie sa...

haha, herlige bilder :D

Ellen sa...

så søte bilder :D

Tonia sa...

Hvor er paraplyen din fra? Den var drittkul!