torsdag 31. juli 2008

Torsdag

I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
“I’m fine baby, how are you?”
Well I would send them but I know that it’s just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that

And I feel just like I’m living someone else’s life

It’s like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
But this was not your dream
But you always believe in me

Michael Buble - Home


Skulle ønske jeg befant meg på klippene der akkurat nå..

11 kommentarer:

Anonym sa...

den sangen er skikkelig fiiiin! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Jeg vil stå på klippen med deg :)

Kristina sa...

Fin sang og finfin tekst. :)

Anonym sa...

Sangen der er nydelig :)

Anonym sa...

jeg og skulle ønsket noe nå :(

men mitt ønske ble ikke noe av..

Anonym sa...

jeg og. sangen der er herlig btw!

Stine F. L. sa...

Takk for kommentaren på bloggen min :)

Koslig å høre.!

Fin blogg :)

"Home" er så fin <3

Gossip Girl sa...

Wow, fiiiin utsikt!< 3

Regine sa...

Takk :))

håper du får ein finfin dag!!

Ireneelise sa...

Jeg vet flere som gjerne skulle vært på den klippen der... jeg feks.