tirsdag 29. juli 2008

Tirsdag

Jeg har begynt å savne folk allerede jeg..

Finner du meg? ^

Se for en gladgjeng. Jeg husker virkelig ikke når bildet ble tatt, men det var visst i Polen..

På lørdag var forresten Viktoria (til venstre på bildet over her) og jeg på NRJ in The Park (Norway Cup åpningsshowet). Vi stod faktisk helt fremst, og gudene vet hvordan vi havnet der. Det var ikke planen, men vi fikk hvertfall nok vann å drikke. OG bli dynket med. Vaktene synes nemlig det var moro å sprute oss ned med vann, moro var det visst også å slå en ball i ansiktet på Karoline så hun fikk en lettere hjernerystelse. Fantastiske greier!

Bildene fra Bergen kommer forresten snart..! Bare vær tålmodig. Pappa har nemlig kameraet, og han befinner seg fortsatt på vestlandet!
Håper alle nyter sommeren!

12 kommentarer:

Ireneelise sa...

Det er ikke bra du bare er syk å sånn, uff uff. Men jeg kan hvertfall oppfylle "ønsket" ditt!

Kan du ikke komme ned å besøke meg en dag da? Så kan vi grille og bare have fun :)

Anonym sa...

Jeg vil se bilder :D

Ireneelise sa...

I've given you an award :)

Michelle sa...

Jeg vil også se bilder av vakre Bergen! :D

Agnethe sa...

Jeg fant bakhodet ditt:D tror jeg da? Høres ut som om du har hatt en bra sommer likevel:) hehe

Anonym sa...

Ja, jeg er litt glad for det : )

Benedicte sa...

Koselig å mimre med bilder :)

Anonym sa...

helt til venstre nr 2 fra toppen.. elelr 2 rad da ;)

Anonym sa...

Gid, jeg rødmer. Fòr egoet på eget ansvar. :]

Magnuss sa...

hva skjedde på åpningsshowet?:)

Sara sa...

Spennende med bilder fra min hjemby :D

Louise sa...

Jeg ser deg:) Gleder meg til bilder!