torsdag 31. juli 2008

Torsdag (igjen)

Jeg vet jeg har lovet masse bilder fra Bergen en god stund nå, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Men pappa befinner seg fortsatt på vestlandet med kameraet. Og siden jeg er så lei av å ikke ha et kamera, har jeg kjøpt et nytt! Så da blir det masse bilder fremover..

Tok blant annet bilder på Ekebergsletta under Norway Cup,
og en del under Allsang på Grensen..
Når jeg åpnet mailen min før idag så fikk jeg forresten en hyggelig mail fra Kriss, hvor han ba meg sjekke bloggen til han og Erik.
Ikke akkurat det jeg forventet skulle møte meg, som møtte meg der..

36 kommentarer:

Julie Kristine sa...

Ja, jeg syns den er kjempe morsom og søt :-D fikk bare ikke med meg de siste 10 minuttene

Kristine sa...

erik og krissss ;-*

Anonym sa...

oh, kjendis-karoline

Janne sa...

;D Så gøy da.
Kjempe fin blogg du har.

Malin *_* sa...

Nei så utrolig stilig ! :o 35 konserter er mye da =)fin blogg btw

Ja du burde sjekk ut new amsterdam, jeg synes det var helt nydelig :D

Sara sa...

Å, så kult da :D
Erik og Kriss er så flinke!
Hvor lenge har du kjent de?

Andressa sa...

Hahaha.. Så morsomt da:D

Janne Natalie sa...

Det var en del konserter ja! Søtt bilde=)

Anonym sa...

Skuffende!

Anonym sa...

Jeg liker bloggen din :)

Benedicte sa...

Nice ;P

Ina Margrethe sa...

Takk <3

Linker deg, men det er vel greit ? ;)

Karoline sa...

Malin: Det er en del ja! Takk:) <3
Sara: Har vel kjent de i litt over 3 år..!:)
Ina Margrethe: Selvfølgelig er det greit, I'm linking you back baby;)

frokenlund sa...

Yeah ;D

elisabeth sa...

du virkar ganske så søt sjølv.

Anonym sa...

Takk for kommentar :D Ja, kåpen er råfin!

Erik & kriss er brra :)

Line og baby❤ sa...

Oh, malta hørtes deilig ut:)

Annette sa...

erik & kriss :D hehe

Annette sa...

erik & kriss :D hehe

KamillaK sa...

Har du kjent erik og kriss i litt over tre år? Dæven.
Og 35 konserter? Dæven.

Rain sa...

kjendis-a-gitt!:)
Tar å linker siden din så jeg ikke glemmer den bort;) Du har herved fått en award:D

Anonym sa...

"Kult" =) Hyggelıg, da!!

Marianne ! sa...

kos:)

www.kristinakh.com sa...

haha. så gøy:)

Jeanita Helen sa...

Oj, har du veldig mye penger?
Som bare kjøper et nytt kamera fordi faren din har ditt gamle?:)hihi
Gleder meg til å se bildene uansett;D

Ingeling sa...

haha, kult!

Karoline sa...

Rain: Your so cute.. !:) Linker deg tilbake..!!

Jeanita Helen: Det "gamle" kameraet er ikke mer enn en måned.. Haha.. Men nei, kanskje jeg hadde mye penger. Men ikke nå lenger! Haha. Sommerferien tok dem..!

Tonia sa...

Haha, så du er litt av en celebrity, altså ;)
Og angående det du skrev på bloggen min, det er kjempedeilig å begynne å skjønne fransk nå etter 6 år, og det får jeg takke læreren min for =P Men om du jobber hardt så blir du flytende, det lover jeg ;)

Maja sa...

Tusen takk skal du ha (:

Jeg fikk med meg litt av den for det var heller ikke mer enn 50% her nede i sør ^^

Likte bloggen din ;)

victoria sa...

Aww. Så koselig : )

Louise sa...

Ååå, så gøy! Søtt bilde:)

Anonym sa...

jeg vil også få et innlegg om meg på bloggne til erik og kriss, og jeg vil kjenne dem. kan du ordne det?

Karoline sa...

Candy: Jeg suger dessverre i språk, så tror nok ikke jeg noen gang kommer til å lære meg fransk flytende!
Stinenh: Hmm.. Nå ba jo ikke jeg om noe innlegg om meg, men om du vil bli kjent med dem så får du være med på en konsert da:)

Anonym sa...

haha, så bra karoline;p

(er på fornavn jeg ;))

Hilde sa...

Hehe så moro ;D

Liker egentlig ikke norsk rap :S Men sangen "Det ekke meg det er deg" er faktisk veldig kul :D

nah sa...

hehe, så gøyy ^^,