fredag 25. juli 2008

Fredag


Nytt SUPERPAR..
Neida, I'm just kidding. Men fytti rakkern for et pent par det ville vært!

Sjekk så perfekte de er.. Begge to.. Lord..
Noen som vet når One Tree Hill starter igjen forresten? For det kommer nye episoder..??
Kan jo ikke slutte som sesong 5 sluttet.

Jeg er forresten hjemme igjen fra Bergen. Hadde to fantastiske dager der, så utrolig synd at jeg måtte reise hjem igjen. For jeg elsker Bergen. Virkelig ELSKER.
Og når jeg var der nede nå bodde jeg i et hus jeg også elsker, med nydeligste utsikten..
Møtte så utrolig mange kjentsfolk i Bergen.. Var helt sykt.
Møtte blant annet Helene fra Malta, koselig koselig! Møtte på Erik og Kriss, to venninner fra Oslo og en kamerat fra Oslo..
Shoppet skuffende lite i Bergen. Fikk bare dratt innom Brann Butikken å kjøpt Brann tannbørste og flagg på onsdag. Fin dag å gjøre det på. Ikke snakk om resultatet fra Molde kampen den dagen er dere snille. Jeg er fortsatt i sorg.

24 kommentarer:

Anonym sa...

One tree hill er tilbake 1 september søtis. :) Mandag. HERLIG. Elsker Sophia

Anonym sa...

haha, jeg klarer ikke sette meg inn i fotball.. post det du kjøpte ? ;) eller var det bare brannutstyr? hehe

Rebecca. sa...

legg inn bilder fra bergen turen da ! :) Flott blogg du har ! :)

Michelle sa...

Er du bergenser egentlig ? Haha:D

Anonym sa...

Jeg bare tenkte : så søtt!! når du hadde skrevet nytt superpar, de hadde passet så bra sammen. ^^

nah sa...

ææ, nå begynte jeg å lure!:P synes ikke zac er så pen egentlig.. ikke på bilder hvertfall.
hehe, brann tannbørste! :D

Kira Aderne sa...

I like her :)

a kiss!

Anonym sa...

De hadde vært søte sammen:D

Lene sa...

Velkommen tilbake, kjære! <3 Har savnet bloggingen din!

Hilde sa...

Takk for det, h�per ogs� han kommer tilbake :(

Sophia Bush er jo verdens peneste!! Men synes ikke Zac er s� pen... OTH begynner forresten p� med sesong 6 01.september (men det er i utlandet, s� man kan vell laste ned da). S� tar nok minst 6mnd etter det igjen f�r det kommer til Norge og TvNorge vil jeg tro. :\ Kan nesten ikke vente!!

Janne sa...

Ja, hadde vært et pen par, hun er så sinnsykt pen, og han er ganske så kjekk han :D

One three hill, beste serien <3

Anonym sa...

svar: indeed! skal kanskje se dem neste helg :D

Ingrid sa...

de hadde nok vært et søtt par ja :)
jeg vil også til Bergen..

Camilla Didriksen sa...

Damn, jeg trodde det var ett nytt par med en gang jeg, før jeg leste videre etter å ha beundret bildet litt. Ble skuffet.. :/ Haha! :D

KamillaK sa...

HAHA "i bergen møtte jeg flere kjente.... alle utenom en var fra oslo" :D herlig.
jeg vil spille tic-a-tac poker!

Anonym sa...

Jeg synes det er ganske så sykt, ja :S

Magnuss sa...

Zac er så jævlig heit!;D linket deg jeg:)

Magnuss sa...

Zac er så jævlig heit!;D linket deg jeg:)

Magnuss sa...

Zac er så jævlig heit!;D linket deg jeg:)

Ireneelise sa...

1 september blir en riktig fin dag, gleder meg vilt! Lurer på hvor mange sesonger til det blir, la de holde på leenge, sider bare jeg.

Høres ut som du har hatt det fint kjære deg :)

eilinnbeathe sa...

Som sagt mange ganger over; 1.september. Det blir godt å se MERE! Og jeg er helt enig, de passer til hverandre, i allefall utseendemessig :)

Maria sa...

Du har fått en award av meg (laget i photoshop) fordi jeg digger bloggen din veldig masse:) Ta en tur innom bloggen min for å se hvordan den ser ut og velg deg 7 andre blogger som fortjener en award. Du har kanskje hørt om denne "greia" før, hvis ikke så står "reglene" på bloggen min:) Håper du ble glad for at du er en av de 7 valgte. Hehe:D

Anonym sa...

1 september braker det løs med sesong 6 . og siste sesong :(
Etter det jeg har hørt iallefall...
men gleder meg helt siiiinnsykt til sesong 6 ..

-mariah-
www.mariahthekid.mobilblogg.no

Johanne sa...

NEiåneiånei, der er jeg uenig med deg!:p Han lille highschool tingen der sammen med DEN bra dama? Nono;p