tirsdag 15. juli 2008

Tirsdag

Nå skal jeg straks ut en liten tur. I sommerkjole, og det er overskyet og blåser som faen.
Men når jeg stod opp så var det fint vær, og nå orker jeg rett og slett ikke å skifte.
Så sånn er det!

Dere trodde kanskje at hele Malta ferien min var et mareritt? Vel, ikke helt. Jeg koste meg faktisk den første tiden..! Sånn bortsett fra at vi var stuet inn 7 jenter på et 4 mannsrom med ett lite bad. Neida, ikke kaos. Air Condition funket ikke i starten, og firfislene ble våre beste venner. Men jeg skal ikke klage. Ingen kakerlakker på rommet vårt hvertfall, (som jeg kunne se).







12 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! :) Ja jeg forsvant litt brått. Hehe! Men har ikke sluttet lese bloggen din fordet. ;) Men er jo tilbake så klart. :D

Jeg har bursdag 13 august :D Neeesten samme dag da :) hihi

KamillaK sa...

hahahahahaha hvor er mari a?

Marie sa...

Jepp, det var det :)
men det ser jo ut som at din tur også var bra i begynnelsen da :D
Å i motsettning til dere så fikk vi en kakkerlakk på verandaen en dag, å det var ikke gøy! :S

Karoline sa...

Vero: Herlig å ha deg tilbake skal jeg si deg!:)

Kamilla: Godt spørsmål. Reagerte ikke på at hun ikke var noe sted her før nå, men fikk ikke tid til å laste opp flere bilder isted. Derfor ingen bilder av Mari. Haha!!

Marie: Uff.. Reiselederen min tråkket på en kakkerlakk, og hun skrek som bare f..

Camilla Didriksen sa...

Koselige bilder =)

Kristine sa...

så BRA at turen ikke var en mareritt da, så slik ut i følge bildene i forige innlegg så :o

Marthe Sofie sa...

Bra at du hadde en 'fin tur' tross alt sykehusbesøk oppi alt, da :)

Kristina N sa...

så ut som du kosa deg masse! (når du ikke var sjuk da;)

Lene sa...

Så fine bilder, snuppa. :-) Kult bilde fra badekaret. Hehe...

Belle sa...

Veldig fine bilder:)
Åh, er det Ed Hardy Caps jeg så? :D

Anonym sa...

Fine bilder :)

victoria sa...

ooomg, heter hun jenta på siste bildet helt til venstre, malin? i såfall er hun datteren til kusinen min ^^