lørdag 12. juli 2008

Malta

Jeg så for meg Malta ferien slik:


Men den ble slik:

Malta turen startet med at vi måtte vente på Gardermoen i evigheter. Flyet skulle gå halv 2 om natten, men det gikk ikke før 9 siden ingen kunne sjekke oss inn.
Det var kanskje ment to be? For på flyplassen møtte jeg
Kamilla , og da fikk vi sagt god ferie.


Møtte masse nye mennesker i Malta og hadde masse moro der nede. Til og med sykehusoppholdet var en fryd (nesten). Var innlagt og fastet til sammen i 8 dager eller noe, så fikk slanket meg der nede. Haha.
Var et privat sykehus jeg lå på, så egentlig var det ganske fint der. Alle sykepleierne og legene kalte meg honey, sweetie, my dear, beautiful osv og rommene var sykt mye finere enn hotellrommene.
Lederen min fikk faktisk seng ved siden av meg på sykehuset, og hun likte seg bedre der enn på hotellet hun og. Sier sitt om hotellet kanskje.

Kommer med masse bilder senere..
Og til alle som lurte, jeg har fått infeksjon i magen. Mamma måtte komme ned å hente meg, siden legene ikke turte sende meg avgårde med et fly alene. Ja, så ille var det. Men det gikk fint.
For når mamma kom fikk Karoline bo på et veldig mye finere hotell enn de andre.
Fikk ikke fly første dagen skjønner dere, så måtte være der nede en ekstra natt. Men det gikk fint. Heller det en 1-2 uker ekstra, som jeg egentlig skulle være der hvis legene fikk bestemme.

18 kommentarer:

KamillaK sa...

Okei, spam er så UT.

Først tenkte jeg nå: jeg synes så synd på Karoline! Så bladde jeg nedover. Til et bilde. Som er styggere enn alt annet jeg har sett. Da synes jeg med ett ganske synd på meg selv også. Som ser sånn ut. Tror det er grunnen til at vi to aldri får et fint bilde sammen.

Lene sa...

Uff, utrolig synd at turen skulle ende på sykehus da. :-(

Håper du blir bedre snart, Karoline! <3

Anonym sa...

hvordan klarte du å få infeksjon i magen?

Jannekake sa...

Oii, stakkars deg! Det hørtes ikke mye gøy ut, men fint at du klarer å se positivt på det :)

En ting, er det varmt på Malta på denne tiden av året? :)

Ireneelise sa...

Kjære deg, så ille!
Godt du fikk den ene uken først hvertfall :)

sandra angelica sa...

hahah ^^ stilig blogg <3 takk for kommentaren i min blogg.

Karoline sa...

Kamilla: You look great hon! <3 Er jeg som ødelegger bildet.. Kan nok konkludere med at det er jeg som er grunnen til at vi aldri får et fint bilde sammen.

Lene: Takk <3

Anonym: Hadde jeg visst det, hadde jeg nok ikke fått noen infeksjon i magen. Da hadde jeg nok prøvd å unngå det. Men var vel fra noe mat der nede.

Jannekake: Ja, oppimot 40 grader. Sykt varmt..!

Elise: Ja, første uken var kos.. <3

Ingeling sa...

Nei, stakkars;S hvordan går det med deg nå da?

Emelie sa...

ånei! uffda! =( så utrolig leit...Hvordan er formen nå da? <3

Camilla sa...

oida:o Håper det går bedre med deg !

Ane sa...

Hjelpes, det er kjedelig når sånt skal skje. Håper du har det bedre nå!

I sa...

Huff, så uheldig du er :o(
Håper det går bedre med deg <3

Anonym sa...

Ok dette minte meg veldig om meg selv! For tre år siden var jeg på språkreise i Malta og ble lagt inn på sykehuset pga jeg var dehydrert og kjempedårlig! Og jeg ble også slanket ned der gitt :P Haha, skrev nettopp om det i bloggen min! Men huff det hørtes ille ut da, jeg ble tross alt utskrevet der.

Men jeg var også på et superfancy sykehus forresten, kanskje det samme som deg? ;P

Marie sa...

huffda! Synd å måtte havne på sykehus i ferien. Har selv måtte bli lagt inn på sykehus når jeg har vært på ferie, å det er ikke gøy!
Håper du blir bedre da :)

Anonym sa...

du og kamilla var veldig like. er dere i familie?

Anonym sa...

Samme sykehus ;P Hehe :)

Karoline sa...

Går greit med meg nå, har magekramper innimellom men har fått medisiner:)!

Nette: Haha.. Moro! :)

Anonym: Veldig like? Hvor er den likheten? Kamilla er ti ganger penere enn meg. MINST. Men tilbake til spørsmålet.. Nei, det er vi ikke. Ikke så vidt jeg vet hvertfall! :)

Anonym sa...

off, stakkar! :(